Er zitten een paar AAA spelers tussen, die wellicht ooit wel eens zijn opgeroepen voor 1 of 2 MLB wedstrijden. Verder vind ik dat ook niet erg..... als de VS een "dream team" zou samenstellen met MLB spelers, dan is het al snel afgelopen voor de rest van de deelnemers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:45 schreef popolon het volgende:
Nederlandse Antillen doen ook mee.Daar gaan de kansen voor Nederland?
Zal me benieuwen hoeveel echte sterren we dit keer gaan missen. Team USA bestaat uit alleen maar niet-MLB'ers.
Weet ik zo net nog niet. Een volledige selectie van bijv. Venezuela is zeker goed, zo niet beter. Dan hebben we ook nog Puerto Rico, Dom. Republiek etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:00 schreef maartena het volgende:
. als de VS een "dream team" zou samenstellen met MLB spelers, dan is het al snel afgelopen voor de rest van de deelnemers.
Ja. En het hele complex van Kinheim is sowieso verbouwd en vergroot.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef FlatEric het volgende:
Het leeft nog niet zo bij mij. Doen de gaststeden er nog wat aan? Zijn er bijvoorbeeld in Haarlem extra tribunes opgebouwd? Is het wat betreft aankleding te vergelijken met de honkbalweek?
Dat zit in vrijwel elk digitaal pakket. Of woon je nog in zo'n klein durpke waar digitale TV niet beschikbaar is?quote:
Zaltbommel Net Digi TVquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zit in vrijwel elk digitaal pakket. Of woon je nog in zo'n klein durpke waar digitale TV niet beschikbaar is?
Je bedoelt dat het niet live is?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het niet live is?
maar wel met andere spelers dan ze kampioen werdenquote:
En dat na een zwakke oefenserie tegen Italiequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef Leatherface het volgende:
Twee zeges tegen sterke landen. Knap hoor.
ES2 is neem ik aan ESPN 2?? Waar kijk jij deze zenders dan, want via de schotel kan ik ze niet krijgen en via de kabel heb ik het ook niet gezien, tenzij het via een andere zender gaat die toevalligerwijs ESPN beelden overneemt alleen dan onder een andere/eigen naam. Linkje?quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Nu Nederland - Puerto Rico live bij ES2.
Nederland is goed bezig op dit moment.
Haarlem was tijdens Cuba - UK heel erg rustig. Maar had ik wel verwacht ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:18 schreef Colplay het volgende:
Zijn er al mensen geweest? Is het te vergelijken met het vorige WK in Nederland? Daar ben ik wel veel in Almere geweest en was wel echt een groot evenement. Nu heb je er zo weinig van gehoord.
Eurosport 2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef FP128 het volgende:
ES2 is neem ik aan ESPN 2?? Waar kijk jij deze zenders dan, want via de schotel kan ik ze niet krijgen en via de kabel heb ik het ook niet gezien, tenzij het via een andere zender gaat die toevalligerwijs ESPN beelden overneemt alleen dan onder een andere/eigen naam. Linkje?
Inderdaad. Na 2 innings stond het al 9-0 maar echt doorzetten was er daarna niet meer bij. Kingsale als eerste aan slag en meteen een 3-honkslag.quote:
Mooiquote:
Hoe is de stand ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:02 schreef sanger het volgende:
Nederland vanavond tegen UK. Als ze winnen zijn ze door geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |