Er zitten een paar AAA spelers tussen, die wellicht ooit wel eens zijn opgeroepen voor 1 of 2 MLB wedstrijden. Verder vind ik dat ook niet erg..... als de VS een "dream team" zou samenstellen met MLB spelers, dan is het al snel afgelopen voor de rest van de deelnemers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:45 schreef popolon het volgende:
Nederlandse Antillen doen ook mee.Daar gaan de kansen voor Nederland?
Zal me benieuwen hoeveel echte sterren we dit keer gaan missen. Team USA bestaat uit alleen maar niet-MLB'ers.
Weet ik zo net nog niet. Een volledige selectie van bijv. Venezuela is zeker goed, zo niet beter. Dan hebben we ook nog Puerto Rico, Dom. Republiek etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:00 schreef maartena het volgende:
. als de VS een "dream team" zou samenstellen met MLB spelers, dan is het al snel afgelopen voor de rest van de deelnemers.
Ja. En het hele complex van Kinheim is sowieso verbouwd en vergroot.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef FlatEric het volgende:
Het leeft nog niet zo bij mij. Doen de gaststeden er nog wat aan? Zijn er bijvoorbeeld in Haarlem extra tribunes opgebouwd? Is het wat betreft aankleding te vergelijken met de honkbalweek?
Dat zit in vrijwel elk digitaal pakket. Of woon je nog in zo'n klein durpke waar digitale TV niet beschikbaar is?quote:
Zaltbommel Net Digi TVquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zit in vrijwel elk digitaal pakket. Of woon je nog in zo'n klein durpke waar digitale TV niet beschikbaar is?
Je bedoelt dat het niet live is?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het niet live is?
maar wel met andere spelers dan ze kampioen werdenquote:
En dat na een zwakke oefenserie tegen Italiequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef Leatherface het volgende:
Twee zeges tegen sterke landen. Knap hoor.
ES2 is neem ik aan ESPN 2?? Waar kijk jij deze zenders dan, want via de schotel kan ik ze niet krijgen en via de kabel heb ik het ook niet gezien, tenzij het via een andere zender gaat die toevalligerwijs ESPN beelden overneemt alleen dan onder een andere/eigen naam. Linkje?quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Nu Nederland - Puerto Rico live bij ES2.
Nederland is goed bezig op dit moment.
Haarlem was tijdens Cuba - UK heel erg rustig. Maar had ik wel verwacht ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:18 schreef Colplay het volgende:
Zijn er al mensen geweest? Is het te vergelijken met het vorige WK in Nederland? Daar ben ik wel veel in Almere geweest en was wel echt een groot evenement. Nu heb je er zo weinig van gehoord.
Eurosport 2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef FP128 het volgende:
ES2 is neem ik aan ESPN 2?? Waar kijk jij deze zenders dan, want via de schotel kan ik ze niet krijgen en via de kabel heb ik het ook niet gezien, tenzij het via een andere zender gaat die toevalligerwijs ESPN beelden overneemt alleen dan onder een andere/eigen naam. Linkje?
Inderdaad. Na 2 innings stond het al 9-0 maar echt doorzetten was er daarna niet meer bij. Kingsale als eerste aan slag en meteen een 3-honkslag.quote:
Mooiquote:
Hoe is de stand ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:02 schreef sanger het volgende:
Nederland vanavond tegen UK. Als ze winnen zijn ze door geloof ik.
Echt genieten van een mooie prestatiequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef pfaf het volgende:
Da's wel erg vet. Pitchers sparen de komende matches en doordenderen naar de titel?
Keep on dreaming.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef pfaf het volgende:
Da's wel erg vet. Pitchers sparen de komende matches en doordenderen naar de titel?
Je weet nooit Golfertquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
Finaleronde bereiken was maximaal haalbare en dat is mooi bereikt.
Hmm Smoak, meeste HR's tot nu toe, van de US is een top prospect in de organisatie van de Texas Rangers. Verbaasd mij dat hij niet opgeroepen is bij de selectie die op jacht is naar de wild card.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef okee6 het volgende:
Als je de cijfers ziet, die liegen niet:
statleaders
Slaggemiddelde en veldspel zijn top. Sharlon Schoop staat her en der genoteerd, goede additie dit toernooi.
Ze hebben toch van grote teams gewonnen dit toernooi. Zondag Cuba nog even slachtofferen en dan gewoon met het volste vertrouwen de finaleronde in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
Finaleronde bereiken was maximaal haalbare en dat is mooi bereikt.
Ik vind alleen maar filmpjes, geen stream?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:11 schreef okee6 het volgende:
Geen Eurosport 2 vandaag, er is wel een stream .
Het mag dan een grote sport zijn, dat blijkt niet uit de toeschouwersaantallen. Kijk hier eens, met deze wedsctrijd als dieptepunt:quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:44 schreef tong80 het volgende:
Idd grote prestaties in een grote sport.
quote:Spain - Venezuela 8 – 1
Amsterdam, Netherlands
Attendance: 61
Volgens de nieuwsbrief die ik elke dag ontvang is het dus toch niet echt helemaal nietzszeggend:quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:18 schreef Szura het volgende:
Nu het nietszeggende potje tegen Nicaragua.
quote:De wedstrijden van dit weekeinde, met vanavond Nicaragua en morgen Cuba, zijn normaal gesproken dan dus om 'des keizers baard', zoals dat clichématig heet.
Alleen bij een wereldkampioenschap als deze is vrijwel geen enkele wedstrijd 'om des keizers baard'. Er staat nog voldoende op het spel dit weekeinde. De ploeg heeft zich dan weliswaar geplaatst voor de finaleronde, alle punten die vergaard zijn tegen teams die ook in de derde ronde spelen worden meegenomen. Dit houdt in dat de wedstrijden tegen Nicaragua maar zeker Cuba als een finale kunnen worden beschouwd.
Dat is ook nadeel van de (verre en zwakke) Europese afvaardiging. Aan de andere kant kun je verwachten wat er normaal aan toeschouwers staat, met 'een beetje' meer. Aan gebodene en het weer ligt het niet; 22 hits, vier homeruns, op een zomeravond. Ongeveer uitverkocht.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:32 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Het mag dan een grote sport zijn, dat blijkt niet uit de toeschouwersaantallen. Kijk hier eens, met deze wedsctrijd als dieptepunt:
[..]
's Middags liep er een wedstrijd, enfin er is op de website wel een prima boxscore beschikbaar. Je kan met de betaalde stream voor 25 dollar alle wedstrijden zien.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar filmpjes, geen stream?
En de derde ronde wordt gespeeld in ... Italie. Dat blijft waar het is. Wel een dompertje.quote:Op zondag 20 september 2009 08:05 schreef The_Hives het volgende:
Italië ligt er uit. Toch redelijk onverwacht als 1 van de Europese toplanden (al weet ik hun tegenstanders niet)
De baseball world classic is met MLB-participatie en daarmee het echte WK wat het niveau van de spelers betreft. Dit WK is meer de Cuba-cup waar de vraag is of Cuba het dit keer wint of niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:36 schreef maartena het volgende:
Van 9 September tot 27 September worden in verschillende locaties in Europa het WK Honkbal gehouden. Het WK Honkbal, ofwel Baseball World Cup - niet te verwarren met de Baseball World Classic - is het officiele WK van de International Baseball Federations (IBAF).
Als je ziet hoe hard hij slaat en hoe gretig vaak ook, is het verwonderlijk dat het pas tegen Cuba was. Had al wel 3 honken geslagen, kan de bal kortom mooi vegen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |