quote:
Op maandag 21 september 2009 20:33 schreef Peterselieman het volgende:Er komen steeds meer Amba's uit de 8100 en 8200-serie in Leeuwarden. Heb er vandaag veel gezien.
Zou dat ook niet kunnen liggen aan roulatie van bussen door Fryslân?
Ik had gisteren een 1700 Amba
zonder een reizigers info scherm en een piepklein vierkant doosje met een rond glaasje op de plek waar normaal dat scherm zou hangen. Ook nieuw of ligt dat aan mij?
Verder reed er gisteren een 3800 MAN op lijn 135 Den Helder Hoorn.
Afgelopen zaterdag een Amba van NH-N op Qliner350. Volgens mijn Alkmaarse sjoof waren er 2 Integro's stuk danwel niet beschikbaar. Ons Integrootje voelde zich ook al niet lekker: last van krakende spieren en een knikkende knie oftewel een krakende vering of schokdemper en zo nu en dan een knal alsof iets op of van z'n plek schoot. Het wordt tijd dat die Volvo 8700's van Haaglanden deze kant op komen. Is mijn sjofie ook weer blij. Dat zit nog heel diep bij sommige sjoofs van Alkmaar, dat ze hun 5600's zijn kwijt geraakt.
quote:
Daarnaast rijdt er een tweede 12 meter Citaro in Leeuwarden op de stadsdienst.
Was dat niet al eerder gemeld?
quote:
Naast de 2841 is nu ook de 2839 opgedoken.
quote:
Daar zijn Ofyles en ik nog niet uit

Wel viel me eerder al op dat er op deze nieuwere foto knoppen (of lampjes) bovenop te zien zijn. Verder schijnt er iets geels aan de achterkant tegenaan gemonteerd te zijn.
Op eerdere foto's leek het ding overigens meer dieper dan breed te zijn. Zal wel aan de kamera hoek liggen.
[ Bericht 2% gewijzigd door BeefRWijker op 22-09-2009 16:39:10 ]
Beef R. Wijker