Welke was het?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef FastFox91 het volgende:
De eerste film die ik wil afvinken kan niet worden gevonden. Ik wacht nog wel een paar maandjes.
De bedoeling van de site is niet om je een plek te geven waar je bij kunt houden welke films je allemaal al hebt gezien. Daar zijn al goede alternatieven voor, zoals IMDb en MovieMeter. De bedoeling van de site is dat je bij kunt houden welke films je van een aantal toplijsten gezien hebt. Het is vooral gericht op mensen die het leuk vinden om hele lijsten te bekijken en geeft daarbij een heel mooi overzicht van je voortgang daarin. Er zullen dus wellicht nog wel wat meer films bij komen op de site als er meer toplijsten op zouden komen, maar als een film niet in een toplijst voorkomt, komt hij ook niet op de site.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ik heb het vorige topic niet gelezen, maar vanwaar staan er zo weinig films in? Komen ze nog?
Ps. ik snap het idee achter "top-lijsten", maar top is maar subjectief. Bottom 100 staan ook ontzettend goeie films in die blijkbaar zijn gecheckt door zure mensen
Die mag ik ook bijna checkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef Kptelmo het volgende:
Zo, net Inglourious Basterds gekeken. Check![]()
verkapte tvp
Oeps, niet expres hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:48 schreef Kptelmo het volgende:
Het meest frustrerende aan de site is nog wel dat ik iedere dag lager in de stats sta, terwijl ik bijna dagelijks een film (die af te vinken is) kijk. Dank aan users als Superher0![]()
Zelf ben ik idd ook actief "ouwe shit" aan het kijken. (Gilda, Sunset Blvd., Key Largo, etc...)quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:36 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Oeps, niet expres hoor
Maar ik kijk ze ook echt hoor! Inglourious basterds, Night of the living Dead, an American in Paris, Steamboat Bill Jr de afgelopen 5 dagen. En af toe kom ik een film tegen die ik al gezien heb.
Ik heb thuis nog een flink aantal films liggen die in die lijst voorkomen. Zware Italiaanse kost, simpele Amerikaanse shit en er tussen in. Ik ben eigenlijk bezig met de Jay Schneider 1001 movies to watch before you die. Ik heb dat boek thuis liggen en ben behoorlijk aan het vinken.
Als het vanavond zo slecht wordt als voorspeld dan kan ik er vanavond ook weer 2 afvinken
Ik kijk nu inderdaad films die ik anders niet zo snel zou kijken. En sinds ik heb uitgevonden dat veel films ook integraal op youtube staan, vooral de shorts is het makkelijk vinken. Net al 3 filmpjes op youtube gekeken. Vooral Looney Tunes zijn makkelijk te vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:19 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Zelf ben ik idd ook actief "ouwe shit" aan het kijken. (Gilda, Sunset Blvd., Key Largo, etc...)
Je rank verandert ook niet veel t.o.v. andere bestaande users, maar er komen telkens nieuwe bezoekers bij die hun hele geschiedenis afvinken (en meer gezien hebben dan ik). Ik moet er trouwens bij zeggen dat ik volgens mij een 25-50 films extra kan afvinken als ik me alles kon herinneren. Ik gebruik zelf echter de regel: Als ik me niet meer kan herinneren of ik een film gezien heb, dan heb ik hem blijkbaar als kind gezien (en dus waarschijnlijk niet voldoende in mijn optiek, tegenwoordig kijk ik een film met iets meer van een referentiekader). (of niet gezien dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |