quote:
Kan k me goed voorstellen. Was er zelf niet bij maar deze gozer is echt het toppunt. Nekschot verdient ie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik werd ook kankergek tijdens die set. Echt wat een mongool.
Eens. Ik zag toen een filmpje van een Italiaanse MC. Ongelooflijk wat een stortvloed kwam daaruit. Kan hem nu alleen niet meer vindenquote:
Je durft er sinds vorige week nog steeds voor uit te komen dat je trots bent op die stad?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:14 schreef o.us het volgende:
ROTTTERDAM
Altijd al geweest maar niet op die mongolen met petjes, oorbellen, matjes en Feyenoord-trainingspak die stoer doen. YEAH ROTTERDAM ZUIDZIJDE 5314 FOCK MET ONS FOCK JE MET ZUID FEYENOORD 4 LIFE YEAH CHILLINGS OP METROSTATION SLINGE, ZUIDPLEIN EN MAASHAVEN YEAH-types.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je durft er sinds vorige week nog steeds voor uit te komen dat je trots bent op die stad?
Noisiaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef fathank het volgende:
Zit ik hier een lekker Drum 'n Bass setje van Noisia op Lowlands te luisteren. Zit er godverdomme een of andere gare MC continu doorheen te lullen. En dan ook echt continu. Houdt godverdomme nog geen minuut z'n smoelwerk dicht.
MC's die niet weten wanneer ze hun bek moeten houden.
Pendulum remix wordt in het filmpje gedraaid inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Terechte klacht.
Maar ligt het aan mij of llijkt het als 2 druppels water op Pendulum?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Dat nummer van dat filmpje is er idd één van Pendulum, dat op zijn beurt een cover is van die van the Prodigyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Terechte klacht.
Pendulumquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat nummer van dat filmpje is er idd één van Pendulum
Derhalve: Noisia
Het is geen cover maar een remix..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat nummer van dat filmpje is er idd één van Pendulum, dat op zijn beurt een cover is van die van the Prodigy
Derhalve: Noisia
[edit]
Aanvulling
Master of Ceremony geloof ik.quote:
xDquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Blijft een kankerlauw nummer, jammer dat het best wel mainstream is. x""""""D
^_^ OMG SO KAWAII =^_^= ^.^quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net zoals:
^_^''''''''''''''''''''''''''
Kalmeringspilletje nog niet gehad? snel doen dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:14 schreef o.us het volgende:
IK WORD OOK AGRESSIEF VAN MENSEN DIE STOER DOEN OP HET INTERNET DIE NIET ECHT EENS STOER ZIJN ZE MOETEN EENS LEREN DISSEN MAN IK DISS ALS DE BESTE EN JIJ ALS DE SLECHSTE SO DISSSSSSSS YEAH KOM OP ROTTTERDAM ZUID ZONE 5314 JETWEZTZZZZZZZZ
Dat was niet zijn laatste, hij was ook nog op Payback Timequote:
In beide gevallen wordt een bestaand nummer hergebruikt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is geen cover maar een remix..
Kan die plaat niet meer horen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Blijft een kankerlauw nummer, jammer dat het best wel mainstream is. x""""""D
En die al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net zoals:
^_^''''''''''''''''''''''''''
Daar kwam ie nog ff buurten, maar stond niet officieel in de line-up.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat was niet zijn laatste, hij was ook nog op Payback Time
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
In beide gevallen wordt een bestaand nummer hergebruikt.
Oh, en:Pendulum
Mickey Mouse
Everybody, eat the fucking floorquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik krijg nu zin in morgen.
Mysteryland duh...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar Jungle Strike?
Nee true, maar hij stond gelukkig nog wel op het podium te schreeuwenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar kwam ie nog ff buurten, maar stond niet officieel in de line-up.
Dit dus, verder terechte klachtquote:
Zelfde als Defqon 1 en Decibel Outdoor. Allemaal precies dezelfde opzet.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar kwam ie nog ff buurten, maar stond niet officieel in de line-up.
[..].
Maak niet uit, elk feestje is weer anders dus................quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zelfde als Defqon 1 en Decibel Outdoor. Allemaal precies dezelfde opzet.
[HC4LIFE] :Cokesnuif: >>> KaleGabberRaveKop <<< :Cokesnuif: [HC4LIFE]quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:36 schreef Kopbal het volgende:
MOP MOP GAS EROP
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN
JE MOEDER AAN DE POEDER
Mystery Landquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
[HC4LIFE] :Cokesnuif: >>> KaleGabberRaveKop <<< :Cokesnuif: [HC4LIFE]
Mystery Land is heel anders van opzet hoor.. Mystery Land was vroeger een gabberfeest, tegenwoordig hebben ze alleen maar 1 Thunderdome stage en 1 Q-dance stage (met alleen maar hardstyle dj's, op Evil Activities na die gaat afsluiten). Voor de rest house, techno, electro en alles wat daar nog tussen zit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zelfde als Defqon 1 en Decibel Outdoor. Allemaal precies dezelfde opzet.
Maar het is een harder styles feest waar uiteindelijk op de mainstage wordt afgesloten met hardcore. Als ik van jou hoor dat het vroeger een typisch gabberfeest was, dan heeft het wel charme verloren vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Mystery Land is heel anders van opzet hoor.. Mystery Land was vroeger een gabberfeest, tegenwoordig hebben ze alleen maar 1 Thunderdome stage en 1 Q-dance stage (met alleen maar hardstyle dj's, op Evil Activities na die gaat afsluiten). Voor de rest house, techno, electro en alles wat daar nog tussen zit.
Mysteryland is écht geen feest met hardere stijlen. Mysteryland valt nog het best te vergelijken met Dancevalley.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar het is een harder styles feest waar uiteindelijk op de mainstage wordt afgesloten met hardcore. Als ik van jou hoor dat het vroeger een typisch gabberfeest was, dan heeft het wel charme verloren vind ik.
Leroy, alias Da LMC, is de beste MC die ik ken. Staat live op de muziek mee te rappen, terwijl hij realtime lyrics improviseert. Werkt ook samen met Human Resource momenteel. Ook nog eens een hele relaxte gozer, is ook een persoonlijke maat van me.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:25 schreef Remsjo het volgende:
Er is maar 1 MC, MC Gee. Hij weet precies wanneer hij zijn lulschuur wel of niet open moet trekken.
Vooraan was het geluid prima. Hard zat. En je kon makkelijk vooraan komen, het stond niet totaal volgepakt ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:41 schreef Lucivia het volgende:
Zeer terechte klacht.
Live was het helemaal kut. Wij stonden daar echt zo van.. Gast.. houd je bek eens. En het geluid stond vies zacht, geen Bass aan op die manier.
We zijn maar weggelopen, viel echt vies tegen.
Lowlandsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef fathank het volgende:
Zit ik hier een lekker Drum 'n Bass setje van Noisia op Lowlands te luisteren. Zit er godverdomme een of andere gare MC continu doorheen te lullen. En dan ook echt continu. Houdt godverdomme nog geen minuut z'n smoelwerk dicht.
MC's die niet weten wanneer ze hun bek moeten houden.
Kom ook weer helemaal in de sfeer hierquote:
Hmm dan heb ik een heel ander beeld van Mystery Landquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:40 schreef fathank het volgende:
Mystery Land is geen harder styles feest. Alleen 1 hardstyle stage (Q-Dance dus) en een Thunderdome (voornamelijk industrial) stage. De Main Stage is (tech)house/minimal/tehno die shizzle. Zeker geen hardcore.
Line-up
1Mainstage
12:30 - 14:00: Bjorn Wolf
14:00 - 15:00: Shinedoe
15:00 - 16:00: Joost van Bellen
16:00 - 18:30: Axwell
16:00 - 18:30: Sebastian Ingrosso
16:00 - 18:30: Steve Angello
18:30 - 20:00: De Man Zonder Schaduw
18:30 - 20:00: Karotte
20:00 - 21:15: Chuckie
21:15 - 23:00: Sander van Doorn
00:00 - 00:00: MC: Lex Empress
Vroeger was het inderdaad een gabberfeest. Zelfs nog meerdere dagen + camping op de Maasvlakte bij Rotterdam.
Ik ben niet eens geweest, druifjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Lowlands![]()
![]()
Die stinkende skylark in dit topic![]()
Dat weet ik, en ik praat een aardig woordje drum & bass, maar het wordt tijd dat ik voor eens en altijd afreken met qwertymafkees. Daarom probeer ik haar ertoe te bewegen in te gaan op mij in dat andere topic.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:21 schreef Nikmans het volgende:
In dit topic praten we over drum & bass, snuiter.
quote:
Jezus, waarom zou je het bijltje er bij neergooien als - weet ik veel - 40 jarige MC. Wat wou je doen dan, lekker rentenieren? Of een fatsoenlijke job gaan zoeken? Jee, wat een aanstellerij toch..quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:14 schreef o.us het volgende:
IK WORD OOK AGRESSIEF VAN MENSEN DIE STOER DOEN OP HET INTERNET DIE NIET ECHT EENS STOER ZIJN ZE MOETEN EENS LEREN DISSEN MAN IK DISS ALS DE BESTE EN JIJ ALS DE SLECHSTE SO DISSSSSSSS YEAH KOM OP ROTTTERDAM ZUID ZONE 5314 JETWEZTZZZZZZZZ
Nog eventjes en ik ben pleite.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kom ook weer helemaal in de sfeer hierAlhoewel ik die hardstyle echt alleen op zulke feesten trek.
DnB isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:21 schreef Nikmans het volgende:
In dit topic praten we over drum & bass, snuiter.
Elk rondje is weer anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maak niet uit, elk feestje is weer anders dus................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |