een zin uit lief zijn voor de duitserquote:
ik ben ook al onderwegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:22 schreef Xiance het volgende:
ik ben weg!
tot zo stroeks..
Waldorf & Statler in the city
veel plezier en flirt ze en stay safe, en doe niks wat ik ook niet zou doenquote:
volgens mij is er vrij weinig wat jij niet zou doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veel plezier en flirt ze en stay safe, en doe niks wat ik ook niet zou doen![]()
ikkan niks belovenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veel plezier en flirt ze en stay safe, en doe niks wat ik ook niet zou doen![]()
er zijn wel een paar dingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij is er vrij weinig wat jij niet zou doen
je weet maar nooitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er zijn wel een paar dingenmaar ik denk niet zat ze dat gaan doen in Nijmegen
gaan ze bunjee jumpen danquote:
ok dan wens ik ze veel plezier. En nu ga ik douchen, want ik moet boodschappen doenquote:
heb je daar geen maid voor?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok dan wens ik ze veel plezier. En nu ga ik douchen, want ik moet boodschappen doen
www.albert.ptquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je daar geen maid voor?
ik moet wijn kopen voor de BBQ en ik ben in R zijn appartement want die heeft een groter balkon, helaas geen gote en goede wijn voorraadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je daar geen maid voor?
maar weer een voorbeeld van jouw zware levenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik moet wijn kopen voor de BBQ en ik ben in R zijn appartement want die heeft een groter balkon, helaas geen gote en goede wijn voorraad
Ik ook, maar niet als ze door hun chicken breast heen zijnquote:
Er zijn ergere dingen voor je kamer...quote:
Best schandalig toch?quote:
En ik vond mezelf cool met mijn kamer van 26 m2quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Best schandalig toch?![]()
Ik deel het huis met 3 Engelse studenten van 19,20 en 22... ben uitgekozen na de kijkavond.
Zelf heb ik een kamer van 32m2. wel relaxed
26 m2 is ook best hip. Doe je goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En ik vond mezelf cool met mijn kamer van 26 m2
Toemaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:47 schreef MisterO het volgende:
MisterO=moeeerste werkweek in Bussum overleefd...
Oh ja, ik heb een kamer gevonden in Amsterdam, inclusief een Jacuzzi en een snookertafel![]()
![]()
Volgende week mag ik er al in![]()
Ik ben nu in Amsterdam bij mn zus, zometeen richting Assen. Mams morgen jariggg
Ik zit in Tilburg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
26 m2 is ook best hip. Doe je goed.
Waar zit jij dan?
Appartement van 100 m2.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:07 schreef wonderer het volgende:
Hehehe. Penisnijd maar dan anders
Maar wel tof dat jullie zo tevreden zijn met je kamer.
Huis van... eh. Weet ik eigenlijk niet. 450 m2 of zo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Appartement van 100 m2..
Ik heb me vandaag ontzettend staan uitleven op muren en plafondsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jullie doen ook niet echt je best in het weekend.
kus van xiance. En de nimweegse gay horeca is...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jullie doen ook niet echt je best in het weekend.
...matigquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kus van xiance. En de nimweegse gay horeca is...
Niemandquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie zit er naast je dan?
Troost je, ik zit ook helemaal alleen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niemand
Mijn huisgenootje is aan het werk en ik had niet zo'n zin om te gaan stappen vanavond.
We kunnen elkaar nu gezelschap houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Troost je, ik zit ook helemaal alleen.
450 fokking vierkante meter???!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huis van... eh. Weet ik eigenlijk niet. 450 m2 of zo?
Ook nog je eerste nacht vandaag??quote:
Het stort hier sowieso uit de lucht dus naar buiten gaan is geen optiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We kunnen elkaar nu gezelschap houden.
Potje scrabble?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het stort hier sowieso uit de lucht dus naar buiten gaan is geen optie
Ik vind het heel fijn hier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook nog je eerste nacht vandaag??![]()
Het ruikt er anders, het voelt er anders, het hoort er anders, het wordt er anders wakker...
Och daar heb je'm!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben ook nog wakker hoor
En ik heb koppijn
Af en toe niks doen is ook lekker, vooral met met leuke herinneringen in je hoofd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is hier een beetje koud-ish en er is geen klote op televisie.
Maar dat maakt niet uit nu
Ik heb vandaag de hele dag geklust, en ik moet morgen weer...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och daar heb je'm!
Goh zeg!
Ik denk, die is wild stappen met de armen in de lucht in GP ofzo, en dat je het er flink van neemt!
Heb je 't gekocht?? Het huis van de overburen??quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de hele dag geklust, en ik moet morgen weer...
Deze jongen gaat zo lekker naar bed toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |