Ja ik ging babbelen met iemandquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En mensen die alleen even Hai zeggen en dan wegblijven zijn bijna net zo erg.
geen idee ik ken het (nog) nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets. Wellicht nieuw? Waar zit het in Nijmegen?
Fantastische film, man!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmz, interessante film tot nu toe.
Zeker... omdat ie Duits is.
het zal niet zo veel schelen met het einde van het origineel, the wavequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Fantastische film, man!
Het einde is een shock
Ja dit is de duitse remake van de tv filmquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het zal niet zo veel schelen met het einde van het origineel, the wave
he jongenquote:
Veel plezier! en doe hem de groetenquote:
de new york mets?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel plezier! en doe hem de groeten![]()
![]()
wat is de Mets?
een homo kroeg in nijmegenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel plezier! en doe hem de groeten![]()
![]()
wat is de Mets?
Flink aan het trainen geweest?quote:
ja, ik ken het iedereen wilt geld zien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:37 schreef Xiance het volgende:
tis altijd verbazingwekkend hoe weinig er eigenlijk over blijft als al je vaste lasten de deur uit zijn
mannenjacht?quote:
niet eens zo zeer..quote:
Ja, maar het is geen spierpijn, het is blessurepijn. Tussen mijn schouderbladen, aan weerszijden van mijn ruggengraatquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Flink aan het trainen geweest?
Ik ben vandaag ook weer geweest sinds een paar weken. Tering, het was weer effe afzien.
En veel crunches doen natuurlijk, nee niet die van Nestlé LOL
Hoe is het uitgaan in Arnhem? Ik ben er ooit twee keer geweest. (Madonna 2004) en daarna daar de stad in. (heterokroegen) Niet echt bruisend, misschien omdat het ook door de weeks was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet eens zo zeer..
maar ik heb het uitgaansleven in Arnhem wel gezien
Maak effe wat reclame voor Cadansquote:
Blessures kunnen langdurig zijn. Dat is het kutte. Misschien helpt fysio? Of train je misschien verkeerd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen spierpijn, het is blessurepijn. Tussen mijn schouderbladen, aan weerszijden van mijn ruggengraat
Je bent wel een vasthoudend roofdier de laatste tijd he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maak effe wat reclame voor Cadans
Natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel een vasthoudend roofdier de laatste tijd he?
Het is nog steeds dat van de laatste tijd, maar ik dacht dat ik wel weer kon trainen. Niet dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Blessures kunnen langdurig zijn. Dat is het kutte. Misschien helpt fysio? Of train je misschien verkeerd?
o ja, ben met je book bezig. Ik word er soms niet vrolijk van. Herken heel veel, maar ook weer niet.
Ik ga er nog niet over wijden dat doe ik wel als ik klaar ben.
quote:
Tja de duitser is ook maar een mensquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit is de duitse remake van de tv film
Zeg ik ergens van niet dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja de duitser is ook maar een mens
Uitgaan je kent het wel en dan een after party, en een after after party, en toen ontbijt en toen naar bedquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que tal?![]()
brak? wat heb je allemaal uitgespookt?![]()
spill it
wat een zwaar leven heb je tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitgaan je kent het wel en dan een after party, en een after after party, en toen ontbijt en toen naar bed
er wil vast niemand ruilenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een zwaar leven heb je toch
Yep it is a dirty job, but someone has to do itquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een zwaar leven heb je toch
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep it is a dirty job, but someone has to do it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |