een zin uit lief zijn voor de duitserquote:
ik ben ook al onderwegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:22 schreef Xiance het volgende:
ik ben weg!
tot zo stroeks..
Waldorf & Statler in the city
veel plezier en flirt ze en stay safe, en doe niks wat ik ook niet zou doenquote:
volgens mij is er vrij weinig wat jij niet zou doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veel plezier en flirt ze en stay safe, en doe niks wat ik ook niet zou doen![]()
ikkan niks belovenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veel plezier en flirt ze en stay safe, en doe niks wat ik ook niet zou doen![]()
er zijn wel een paar dingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij is er vrij weinig wat jij niet zou doen
je weet maar nooitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er zijn wel een paar dingenmaar ik denk niet zat ze dat gaan doen in Nijmegen
gaan ze bunjee jumpen danquote:
ok dan wens ik ze veel plezier. En nu ga ik douchen, want ik moet boodschappen doenquote:
heb je daar geen maid voor?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok dan wens ik ze veel plezier. En nu ga ik douchen, want ik moet boodschappen doen
www.albert.ptquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je daar geen maid voor?
ik moet wijn kopen voor de BBQ en ik ben in R zijn appartement want die heeft een groter balkon, helaas geen gote en goede wijn voorraadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je daar geen maid voor?
maar weer een voorbeeld van jouw zware levenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik moet wijn kopen voor de BBQ en ik ben in R zijn appartement want die heeft een groter balkon, helaas geen gote en goede wijn voorraad
Ik ook, maar niet als ze door hun chicken breast heen zijnquote:
Er zijn ergere dingen voor je kamer...quote:
Best schandalig toch?quote:
En ik vond mezelf cool met mijn kamer van 26 m2quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Best schandalig toch?![]()
Ik deel het huis met 3 Engelse studenten van 19,20 en 22... ben uitgekozen na de kijkavond.
Zelf heb ik een kamer van 32m2. wel relaxed
26 m2 is ook best hip. Doe je goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En ik vond mezelf cool met mijn kamer van 26 m2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |