quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:11 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Mr. Culkin wel wat ik niet heb? (behalve geld..)
quote:The family has made arrangements with the mortuary that he can be visited in an orderly manner, one day a week.
Familiie wordt uiteraard sowieso toegelaten. Maar ook daar gelden kennelijk regels voor. Once a week gaat heus niet over fans oid. Sterker nog, die begraafplaats kom je niet eens zomaar op..quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik post het ook maar even hier:
Van Karen Faye's Facebook:
[..]
Bepaalde delen niet inderdaad. Goed, het zal inderdaad wel niets worden. Maar altijd leuk wanneer het wel mogelijk zou worden. Ga ik weer eens naar LA toe en plak ik er weer een vakantie aan vastquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Familiie wordt uiteraard sowieso toegelaten. Maar ook daar gelden kennelijk regels voor. Once a week gaat heus niet over fans oid. Sterker nog, die begraafplaats kom je niet eens zomaar op..
Hihi ja is ineens helemaal bezeten van Off the Wall, maar moet het dansje nog leren!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef Rnnz het volgende:
Leuk hoor, alleen een beetje het verkeerde dansje bij het nummer.
Ah gos, arme kidsquote:Op zondag 6 september 2009 10:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[ afbeelding ]
Paris en Prince na de begrafenis.
aah schattigquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:52 schreef mmetje41 het volgende:
Ik wil een mooie foto laten vergroten van Michael en dan op canvas af laten drukken....wie heeft er een mooie??
Ik heb er heel veel maar ik wil een soort portretfoto in ieder geval één waar hij gewoon mooi en cute opstaat, mag ook zwart /wit !
Hier nog een kort filmpje van mijn Mini Michael vorige week op de Fandag!
Terrecht MJ is een gay.quote:Op zondag 6 september 2009 22:53 schreef mmetje41 het volgende:
Een paar weken geleden had ik hier ergens gelezen dat Oprah zich zeer negatief had uitgelaten over Michael, wat had ze nou ook al weer gezegd?
Ik wacht inderdaad ook nog op m'n tickets.quote:Op maandag 7 september 2009 12:31 schreef KELDER het volgende:
Ik heb nog steeds EN geen tickets , EN geen refund ?
Zijn er meer of ben ik de enige en moet ik me zorgen gaan maken en in de pen/toetsenbord klimmen ?
Oprah is daarin tegen nu wel bezig met een aflevering helemaal te wijden aan Michael.quote:
O? Dat wil ik wel zien dan.quote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef veuvje het volgende:
[..]
Oprah is daarin tegen nu wel bezig met een aflevering helemaal te wijden aan Michael.
Dan krijf je beelden te zien die toen niet uitgezonden waren en zo.
Wat een fucking hypocriet wijf weet ook niet wat ze wilt, maar erg geloofwaardig is ze niet meer in ieder geval
Ja inderdaad dat is ook helemaal mijn idee, dit is het precies:quote:Op maandag 7 september 2009 13:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers, moet ze gedacht hebben.
Hypocriet mens.
Jammer, dat ze hem dat nooit recht in zijn gezicht heeft durven zeggen, wat schijt ik toch op dat soort mensen.quote:
Ja ik ook!quote:
Was dat niet 'Who is it' ? Of heeft hij Give in to me ook gedaan?quote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Na dat interview ben ik een "officiele" fan geworden.
Met z'n roze shirt, zijn gegiechel, zijn gebeatbox en de premiere (oid) van "Give in to me"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |