Ze zijn weer lekker op dreefquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:45 schreef Sersjee het volgende:
"We mogen Tjibbe ook niet overslaan"
"O jawel hoor"
Gast, echt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie moet echt een keer een media training krijgen
Ik had 't niet beter gedaan....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had 't niet beter gedaan....
Broekie lijkt me ook heel gezellig voor feesten en partijenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Spoonerisme, Sirolf, spoonerisme.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... noemde Michiel Ronald nou net Roland...?
Dan is 'ie blijkbaar al dronken.
Yeah right...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
No problemo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Yeah right...
Doe 't lekker zelf als je het zo goed weet.
Jij moet ook een humeurstraining krijgen, dan. Altijd in grafstemming, en altijd zeiken. Leuk dat ie een mediatraining moet krijgen, met z'n activiteiten bij CrossRadio etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik moest lachen. Maar niet met je.quote:
Stem is uitstekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Broekie heeft opzich wel een goede radiostem
Mensen afkraken is makkelijker dan zelf doen...
Die met dat blauwe jurkje? Nee.quote:
Nu moet ik lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jij moet ook een humeurstraining krijgen, dan. Altijd in grafstemming, en altijd zeiken. Leuk dat ie een mediatraining moet krijgen, met z'n activiteiten bij CrossRadio etc.
Zit hier prima hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef Sjowhan het volgende:
Ik snuif wat jaloezie bij Morpheus dat hij niet aanwezig mocht zijn.
Maricha heeft daarentegen wel een stem waar je een stramme kabouter van krijgt...quote:
Heerlijk om lekker in limburg te zitten prima terras weer.Nog een lekkere zonnetje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Hangt idd wel wat regen daar.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maricha heeft daarentegen wel een stem waar je een stramme kabouter van krijgt...
[..]
Maricha heeft daarentegen wel een stem waar je een stramme kabouter van krijgt...
[..]
Ik kan hem nog niet luisteren, mijn kabouter houdt zich voorlopig koest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gesprek wel opnemen, hè?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Toch maar eens bellen naar 3fm 's avonds
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jij moet ook een humeurstraining krijgen, dan. Altijd in grafstemming, en altijd zeiken. Leuk dat ie een mediatraining moet krijgen, met z'n activiteiten bij CrossRadio etc.
Sersjquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is niet alsof ik uit m'n nek zit te lullen hier! Het is de KEIHARDE waarheid!quote:
Ow, dat zeker. Maar je verwoordde die waarheid op onnavolgbare wijzequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is niet alsof ik uit m'n nek zit te lullen hier! Het is de KEIHARDE waarheid!![]()
Ja! Ik heb keiharde ........ tegels voor de deur liggen.quote:
ligt er een lul voor je deurquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja! Ik heb keiharde ........ tegels voor de deur liggen.
ja ik zie hetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef TheZapster het volgende:
Broekie wordt gewoon uitgelachen door yvonneGasten van FokForum NU bij Extraweekend
Achja, oldbies onder elkaar hè?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef TheZapster het volgende:
Broekie wordt gewoon uitgelachen door yvonneGasten van FokForum NU bij Extraweekend
Broekie is een oud eilander , die ooit heel boos is geworden, omdat het eiland moest stoppen op fok.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb dat badeendjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Dat zou heel herkenbaar voor jou moeten zijn tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
broekie staat verwijdert van de rest, geen groepsdier dus
Is makkelijk , kan hij zo aanpappen met Gigi , doet hij toch erg slim.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ach... groepsdier zijn is ook niet zo bijzonder. Waar is Eliza ........ ze ontduikt de cam steedsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |