hehe, tnx voor de felicitaties. Ben nu fris uit bad, heb mega spierpijn puur van de stress !
Nou mijn examen ging verre van perfect
Eerst had ik een les geboekt, maar heb toen eigenlijk amper gereden. Even iemand afgezet , toen door naar rijschool voor kop koffie en broodnodige stress nicotine.. Daarna nog even 10 min rondje gereden in de omgeving en moest ik de auto achter het cbr zetten. Nou dat ging al bar slecht...
In gebouw eerst weer stress bezoek aan toilet en toen mocht ik gelijk door naar binnen. Wel vreemd om dan ineens helemaal alleen daar naar binnen te gaan ipv dat er meerdere mensen tegelijk zijn. Eerst een uitgebreid gesprek met de examinator gehad, waarbij hij me wat probeerde op mijn gemak te stellen. Wat niet echt lukte helaas. Maar heb wel goed kunnen vertellen waar ik over struikel qua zenuwen enz. En over het eerste examen waarbij ik het gevoel had gewoon te hebben moeten slagen maar om een kul reden niet.
Maar goed, toen toch op pad. We zouden een uur !!! bijna rijden. In het begin ging het eigenlijk wel redelijk goed. Zon 15 min schat ik. Weet niet waarom maar toen sloeg ik helemaal dicht. Veel kleine fouten achterelkaar, een keer hielp hij me met mijn stuur

enz..
Nadat ik verkeerd invoegde (wel op tijd gecorrigeerd) zei hij, rijdt maar weer terug naar het cbr. Ik was zo gestressed dat ik de weg niet meer wist (terwijl ik er bijna alle lessen zo heen reed) dus een tomtom die weigerde en ik ondanks tomtom nog de verkeerde route nam
Bij cbr aangekomen waren mijn benen zo aan het trillen dat ik nog amper uit de auto kon stappen.
Daar binnen gingen we zitten en vroeg hij, en wat vond je ervan.... Nou daar kwamen de waterlanders..zag het allemaal niet meer zitten en ik ga het nooit meer doen enz. Onderwijl had hij vaag iets gezegd van : met de hakken over de sloot...
Maar dat hoorde ik niet eens. Het duurde even tot het tot me doordrong dat ik geslaagd was !
Nog meer tranen hahaha.
Maar goed, heb een knuffel gekregen van mijn instructeur , de schat heeft het toch maanden volgehouden met mij en dat zegt wat !
Het besef was er nog steeds niet echt en nog steeds shaken in de auto...bij rijschool gemeld aan administratie dat ik geslaagd ben en toen gingen we iemand oppikken en daarna hebben ze mij in de stad afgezet (taart kopen

) Onderweg vertelde mijn instructeur nog dingen die ik WEL goed had gedaan en wat mij enorm heeft geholpen. Over fietsers die vaak over het hoofd gezien werden, straatjes die je makkelijk vergeet enz enz. Wat een opkikker.
Maandag mag ik dan eindelijk mijn pasje aan gaan vragen en dan kan ik dinsdag of woensdag karren (ja die 30 extra maakt nou ook niet meer uit) ga ik van de week relaxt in de omgeving in mijn up proberen te rijden en auto leren kennen en dan het weekend wat verder weg naar vrienden !!!
JIPPIE ik ben van het lessen af
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)