quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen. Je bent zelf ook gewoon een Nederlandse bouwvakker die blij is met dat ene weekje vakantie
[..]
Jahoor
[..]
Ik denk dat jij je erger voor lul zet hoor
Of in ieder geval, bij de mensen die wel uit durven te gaan en niet zo autistisch zijn als jijMaarja, die kom je op FOK eigenlijk amper tegen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!
Wat doe je hier zelf dan, faalhaas!
Jij was toch die gast wat smeekte om zijn ban op te heffen bij de FA's ?
Of hij PLEEEAAAAASE zijn account terug mocht ?
Lul niet zo man faler.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat ik hier doe? Posten
Ik plaats mezelf onder de users die wel uitgaan, en niet janken "Oh de muziek die ze daar draaien is niet eens gemaakt met èchte instrumenten![]()
".
En nee, ik heb niet gezegd of ik "PLEAAASE" m'n account terug mocht. Ik heb wel meerdere malen gemailed ja.
Mij daar trouwens op proberen te flamen, maar zelf wel janken dat ie uit z'n mod-functie is ontheven! Het enige aanzien dat je had en ooit zult hebben in het leven
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Want ik ga niet uit he.
Wat ben jij slecht in trollen zegEcht geen tegenstander voor me. Plaats eens wat feiten i.p.v. je oeverloos gelul.
NEXT.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, jij bent een echte goeieJe gaat niet eens in op de andere dingen, omdat je daar geen antwoord op hebt
Faalhaas.
Dan ben jij mijn zoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Zandeter het volgende:
[..]
doe eens normaal tegen mijn broeder
quote:
Broertjequote:
Paul kan daar meer over op lichtenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Zandeter het volgende:
[..]
BroertjeFinally we meet at last!
We zijn gescheiden bij onze geboorte![]()
[..]
Paul kan daar meer over op lichten
Sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaan jullie nou van dit 'reltopic' () een verkapte SC zitten te maken? Dan gooi ik 'm dicht hoor.
Wanneer komt een SWJ vs Biogardequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaan jullie nou van dit 'reltopic' () een verkapte SC zitten te maken? Dan gooi ik 'm dicht hoor.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wanneer komt een SWJ vs Biogarde
Maar dan krijgt Jordeeeh een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Doe eens poll of zo in de OP, da's wat makkelijker.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:37 schreef Gilead het volgende:
Misschien kunnen beide users nog even onderbouwen waarom ze mijn stem zouden verdienen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:45 schreef St4ck3r het volgende:
boswachter is een teringleier, dus bij deze jordeeh
Ik had niet verwacht dat jij een BoWa zou steunenquote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij een BoWa zou steunen
Omdat BoWa eens sulletje is en het goed is dat het geen mod meer is want je moet gastjes die in het echt niets voorstellen op internet geen "macht" geven. Dan gaan ze naast hun nike air jezus lopen enz.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat BoWa eens sulletje is en het goed is dat het geen mod meer is want je moet gastjes die in het echt niets voorstellen op internet geen "macht" geven. Dan gaan ze naast hun nike air jezus lopen enz.
En omdat BoWa gelijk staat aan kotsen
Ach je bent vergevenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Aha, ach ik ben het gedeeltelijk met jou eens. Maar Jordeeeh is helemaal niet het type user waar ik wat mee heb, dus dan nog liever de Limboquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat BoWa eens sulletje is en het goed is dat het geen mod meer is want je moet gastjes die in het echt niets voorstellen op internet geen "macht" geven. Dan gaan ze naast hun nike air jezus lopen enz.
En omdat BoWa gelijk staat aan kotsen
Van twee kwaden blablaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, ach ik ben het gedeeltelijk met jou eens. Maar Jordeeeh is helemaal niet het type user waar ik wat mee heb, dus dan nog liever de Limbo
de_boswachter is mijn vriend niet maar dat hoeft ook niet. Verder vond ik hem in grote richtlijnen goed modereren en hij is een mens dus kan ook fouten maken.quote:
waar is je snackbar?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:53 schreef jordeeeh het volgende:
En degenen die op mij hebben gestemd mogen gratis een patatje komen eten bij mij in de snackbar (alleen in t weekend als ik er ben) op vertoning van een uitgeprinte versie van dit topic.
Er zijn vast wel sherlocks hier die dat kunnen achterhalen. Er zit er maar 1 in ons dorp.quote:
Beide?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:53 schreef jordeeeh het volgende:
En degenen die op mij hebben gestemd mogen gratis een patatje komen eten bij mij in de snackbar (alleen in t weekend als ik er ben) op vertoning van een uitgeprinte versie van dit topic.
/edit
Of een gratis biertje in t café
Geldt dat ook voor ONZ SC'ers?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor ONZ SC'ers?
* Het_hupt mee eensch isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
de_boswachter is mijn vriend niet maar dat hoeft ook niet. Verder vond ik hem in grote richtlijnen goed modereren en hij is een mens dus kan ook fouten maken.
Maar goed meningen verschillen gelukkig
Prima wat mij betreft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor ONZ SC'ers?
Jij hebt niet eens op mij gestemd.quote:
Dan nog maar 1 vraag, welk dorp?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Prima wat mij betreft.
[..]
Jij hebt niet eens op mij gestemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |