Financiėle schade, dat geintje kost je ook nog eens aardig wat geld zonder een echte meerwaarde te hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:52 schreef El_Psycho het volgende:
Het is natuurlijk absoluut niet na te gaan of ik het examen niet ook in 1 keer gehaald had zonder TTT, maar schaden doet het in ieder geval niet.
Ik doe volgende week mn 3de keer examen, en ik heb nog geen 1x iemand gehad die NIET weet of die links of rechts wilquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het CBR stond er in de tijd dat ik mijn rijbewijs haalde redelijk om bekend mensen onterecht
te laten zakken voor (waarschijnlijk) extra inkomsten, tenminste dat is wat ik van veel mensen
hoorde.. Ik had daarom een tussentijdse toets aangevraagd, mede voor dat en
de vrijstelling voor bijzondere verrichtingen natuurlijk...
Ik ben bij zowel de tussentijdse toets als t examen geslaagd...
De vragen die de examinator aan de TS stelde zijn heel normale vragen, en ook het twijfelen
is iets wat alleen op de weg (of met een passagier) vaak voor zal komen dus is ws expres...
Als je daar niet mee om kan gaan ben je dus nog niet geschikt om de weg op te gaan...
Nou dat is niet helemaal waar het neefje van mijn rij instructrice had dat dus ook. Die kerel zegt ga maar naar rechts en dat was dus een straat waar hij niet in mocht en hij maakt toch aanstalten om erin te rijden. Zegt die examinator. Wat ga je doen? Dit is een eenrichtingsweg en hier mag jij niet in rijden. Ow zegt die jongen dus die gaat weer rechtdoor de weg op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het is een toetsing daarom heet het ook een toets... Dat je het als een normale rijles moet
zien is om veel mensen van hun zenuwen of faalangst af te helpen...
De dingen die eraan schorten heb je achteraf wel te horen gekregen lijkt me... En over
instructies, bij examens kunnen ze je ook een weg in sturen waar je niet in mag vanwege
bijvoorbeeld eenrichtingsverkeer... Als je dat niet opmerkt en gewoon instructies volgt ben
je gezakt...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef jack4ya het volgende:
Ze bereidt je voor op het rijden met een vrouw naast je...![]()
Wat een prutser dat hij erin wilde rijdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar het neefje van mijn rij instructrice had dat dus ook. Die kerel zegt ga maar naar rechts en dat was dus een straat waar hij niet in mocht en hij maakt toch aanstalten om erin te rijden. Zegt die examinator. Wat ga je doen? Dit is een eenrichtingsweg en hier mag jij niet in rijden. Ow zegt die jongen dus die gaat weer rechtdoor de weg op.
Even later zegt die examinator gaat maar links was ook zo een weg waar hij niet in mocht nou zegt die jongen daar ga ik niet in want daar mag ik niet in. Toen was hij geslaagd.
Einde vd straat rechts "incident" noemt ze een ingreep? Heb je haar niet vervloekt ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dan had ik een paar tientjes meer kwijt geweest
2 ingrepen ftw
Mjah, keren ging goed, had ze egen commentaar op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef Szura het volgende:
TS zakt voor de tussentijdse toets![]()
![]()
Het enige dat je goed hoeft te doen is 2 bijzondere verrichtingen![]()
Als je bij wijze van spreken de rest allemaal fout doet haal je het nog
Het kutte was dat ik dus aan mijzelf ging twijfelen....misschien had ik haar verkeerd begrepen oid. Daardoor werd ik meteen ook een stuk zenuwachtiger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:11 schreef leetzors het volgende:
[..]
Einde vd straat rechts "incident" noemt ze een ingreep? Heb je haar niet vervloekt ofzo?
Je wilt dood?quote:
Want iedereen die een motor rijbewijs heeft sterft een pijnlijke langzame dood klem tussen de vangrails of onder de wielen van een vrachtwagenquote:
Volgens mij is de dood over het algemeen vrij snel als je met een behoorlijke snelheid onder de vangrail schiet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:33 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Want iedereen die een motor rijbewijs heeft sterft een pijnlijke langzame dood klem tussen de vangrails of onder de wielen van een vrachtwagen
En dan ook nog vaak zo keihard scheuren alsof je net de bank hebt beroofdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij is de dood over het algemeen vrij snel als je met een behoorlijke snelheid onder de vangrail schiet.
Stiekem wil je zelf ook motorrijden maar je durft niet... Dus dan ga je maar klagen over hoe stom het wel niet isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dan ook nog vaak zo keihard scheuren alsof je net de bank hebt beroofd
Als je gewoon met het verkeer mee rijdt is er gegarandeerd een of andere kneus die je van de weg beukt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dan ook nog vaak zo keihard scheuren alsof je net de bank hebt beroofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |