Je lijkt er nogal van overtuigdquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik denk ook niet dat we nog iets hebben aangetrokken. Maar hey dat is ook niet nodig, kampioen worden we toch wel.
Het brandt echt niet tot de grond af hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:59 schreef knep het volgende:
Wat een flauw gedoe hier over de brand.
Echt leuk dat het stadion in de hens staat.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niets over Nikolaj Mihaylov gehoord toevallig?
"We worden toch wel kampioen, we zijn keigoed jeweetz!"quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat is het rustig rondom PSV, echt niets meer stiekem aangekocht?
Vanwege het volgende topic op PN: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/4315.phpquote:
Levert me een krat bier opquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef ruud.nl het volgende:
Ik ben best blij dat Afellay niet op het laatste moment is weggekaapt eerlijk gezegd.
Moet eerlijk toegeven daar geen moment rekening mee te hebben gehouden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef ruud.nl het volgende:
Ik ben best blij dat Afellay niet op het laatste moment is weggekaapt eerlijk gezegd.
Och, dan hadden we nu waarschijnlijk Honda gehad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef ruud.nl het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef BeamofLight het volgende:
Geen berichten hier over die nieuwe, maar toch niet, keeper?
quote:PSV grijpt op slotdag naast ontevreden Mihaylov
PSV is er in de laatste uren van de transferperiode niet in geslaagd Nikolay Mihaylov over te nemen van Liverpool voor anderhalf miljoen euro. De Bulgaarse doelman is door The Reds uitgeleend aan de Tukkers, maar zegt in de Bulgaarse media dat hij niet tevreden is over het feit dat hij enkel in actie komt bij afwezigheid van Sander Boschker.
Mihaylov (21) werd twee jaar geleden aangekocht door Liverpool en direct op huurbasis in Enschede gestald. Vorig seizoen stond de tweevoudig Bulgaars international zes duels onder de lat bij FC Twente, waaronder de memorabele Champions League-kwalificatiewedstrijd tegen Sporting Portugal. In de heenwedstrijd tegen de Portugezen viel Mihaylov in, toen Boschker rood kreeg.
Hij stopte direct na zijn entree een penalty van João Moutinho en groeide uit tot de held van de avond. Toch is hij, ook dit seizoen, overduidelijk tweede keus voor Steve McClaren. En dat steekt, zo geeft Mihaylov aan tegen het Bulgaarse 24chase. “Ik niet gelukkig bij Twente, dit is al mijn derde seizoen. Na zo lang als reserve te hebben gefungeerd, ben ik er niet van overtuigd dat ik nog eerste keeper kan worden.”
Een transfer naar PSV zag hij daarom wel zitten, maar het kwam er niet van. “Steve McClaren weigerde me te laten gaan en blokkeerde de transfer. In de winterstop gaan we weer praten; ik ben er vrij zeker van dat ik dan naar PSV ga. Er was nu gewoon te weinig tijd om de details in orde te maken en de zaken goed af te handelen”, vertelt Mihaylov. Hij zegt de overgang extra te zien zitten omdat zijn jeugdvriend Stanislav Manolev onder contract staat in Eindhoven.
Eerste keeper bij de Brabanders is de Zweed Andreas Isaksson, maar hij is niet altijd een zekerheid tussen de palen. Ondanks een bod van anderhalf miljoen euro kwam de transfer niet rond. FC Twente wil de huurovereenkomst overigens ook graag omzetten in een definitief contract, omdat het in Mihaylov een waardige opvolger voor Boschker ziet. “Het belangrijkste is dat ik aan spelen toekom”, aldus de sluitpost zelf.
Liverpool zou bij de onderhandelingen met PSV een clausule hebben bedongen dat de club de keeper voor een bedrag tussen de 2,5 en 3 miljoen euro kan terugkopen van de Eindhovenaren. Die clausule zou drie jaar geldig zijn. Mihaylov werd twee jaar geleden voor een bedrag van 300.000 euro overgenomen van Levski Sofia.
Reker zei het anderhalf jaar geleden al: "we kunnen een hele tribune vol talenten zetten"quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:13 schreef dndiek het volgende:
Och ja, nog een talentvolle keeper erbij..... tsjonge jonge...
Niet dat het nu door is gegaan.
Misschien moeten we een sfeeractie opzetten voor die jongen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:46 schreef ganzenherder het volgende:
Geweldige situatie nu. Na dat onze held Isaksson al wist dat het publiek geen vertrouwen in hem had weet ie nu 100% zeker dat ook de staff van PSV liever iemand anders in de goal had gezien. Dat móet zijn spel wel ten goede komen
Ja ik zou het ook niet leuk vinden als een 21 jarige reserve keeper van FC Twente je uit de basis moet houdenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:46 schreef ganzenherder het volgende:
Geweldige situatie nu. Na dat onze held Isaksson al wist dat het publiek geen vertrouwen in hem had weet ie nu 100% zeker dat ook de staff van PSV liever iemand anders in de goal had gezien. Dat móet zijn spel wel ten goede komen
Nee, dank jequote:
Arsenal was een maand of 4 terug al heel ver met hem alleen PSV vond de afkoopsom laag. Daarna is het weg geebt en zijn ze er niet meer op terug gekomen. Ik weet niet wat Wenger heeft gebodenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef ruud.nl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |