abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72229813
Ik heb werkelijk geen / weinig begrip voor de mensen die er voor kiezen hun kostbare 2 weken vakantie te spenderen in het bekende plaatsje Chersonissos op Kreta!

Vorige week kwam ik op een zapmomentje de TMF Beachparty tegen in Chersonissos en wat ik daar hoorde en zag, ik kreeg er kippenvel van, niet van de gezellige Nederlandse sfeer à la Skihut, of misschien juist wel! Hoe kan iemand in GODSNAAM besluiten daar naar toe te gaan?!

Daar sta je dan met 2000 Hollanders (met zoveel Hollanders om je heen is het vakantiegevoel überhaupt al ver te zoeken) bij een zwembad van 10 bij 5 vol met comazuipende tieners die nog steeds de vibe van Hardcore Vibes voelen.

DJ Patrick (die het idee heeft dat het publiek echt alléén voor hem is gekomen) die iedere 5 minuten roept: "Put your fucking hands up in the air!" die vervolgens dan even de muziek stil legt om een smsje van zijn schattige moeder voor te lezen; "Jongens, ik moet dit even met jullie delen, maar ik krijg net een smsje van mijn moeder. Het is 12 graden in Nederland en het regent, maar wij hebben hier 35 graaaaaaaadennnnn, HEEEEEE-HOOOOOO, alle Nederlanders laat je horennnnn!" En vervolgens hoor je 2000 mensen HEEEE-HOOOOO roepen die denk ik tot aan Cyprus te horen was omdat het in Chersonissos 35 graden is en in Nederland 12 graden...

De camera zoekt wat aandachtgeile meisjes op die het NOG STEEDS erg stoer vinden om met elkaar te zoenen. Ja hoor, daar zijn er weer 2, de 2 vol aften zittende tongen weten elkaar te vinden (ik ga er vanuit dat er allemaal aften op zitten want meer vitamine dan jus uit de Passao-jus zullen ze daar niet binnen krijgen) en heftig staan ze te zoenen. Een groepje zeer luidruchtige mannen-uit-Brabant (boeren klinkt weer zo stereotypisch) staan er om heen met bier te gooien en kunnen niks anders schreeuwen dan "BOERENNNN, BOERENNNN, BOERENNNN!" Wat zullen die 2 zoenende meisjes van 15 zich bemind gevoeld hebben...

De camera gaat weer verder, af en toe zie je een paar volle boezems in beeld (die flink heen en weer gaan door het typische ik-dans-als-een-kippetje-op-Dirty Houzzz, je weet zelluf), de bezitster ervan doet heel onschuldig en typerend verlegen en draait zich om alsof ze niet in beeld wilt, haar vriendin slaat haar armen om haar heen en geeft er dikke pakkerd vol op haar mond, mmmm... zo verlegen was ze toch niet!

Op de achtergrond hoor je 1 van haar vriendinnen nog roepen: "Bianca, je moeder!". Inderdaad, wat zullen al die ouders toch eens moeten denken van wat hier allemaal gebeurd. Iedereen likt iedereen af, het is een grote stoelendans, leuk joh! ahum, ahum..

Dan nog niet te spreken over het gezellige en ruime Starbeach, waar je met je hoofd in de met allerlei SOA besmette genitaliën van een ander ligt. Van horen zeggen is het kijken-en-bekeken-worden, welke SOA heb ik nog niet en kan ik vanavond eens lekker oplopen. Ach, je bent in ieder geval nog bezig met een typisch Hollands tijdverdrijf op vakantie, alleen in een iets andere vorm: SOA-kwartetten op Chersonissos! Hatsjikideeej

Ik heb die hele aflevering eens aandachtig zitten te bekijken en het vercrackte beeld wat ik al had van Chersonissos is er niet veel beter op geworden. Integendeel, ik zou er niet dood gevonden willen worden. Misschien ben ik gewoon saai dat ik dat niet kan waarderen, maar stel je dit eens voor:

Je bent weer in Nederland, mensen vragen aan je hoe je vakantie is geweest en je het volgende moet zeggen: "JA GEWELDIG! We gingen iedere dag naar het rotsstrand, want ze kennen daar geen zandstranden, iedereen lag gezellig op elkaar en je rook de vis tussen andermans benen, je kijkt een beetje rond naar wat er loopt en begint aan je spelletje kwartet, dat is nog best moeilijk, want er zijn zo veel verschillende SOA's dat je je daar een hele vakantie mee kan vermaken!

Om een uurtje of 7 gaan we naar het zwembad want daar is dan een feest van TMF of Slam FM. Dan liggen er 500 mensen in een zwembad waar eigenlijk plek is voor 25 mensen, die slaan heel hard met hun handen op het water op de maat van de muziek waardoor 1 groot waterballet ontstaat (dat doe je namelijk als 18-jarige, wist je dat niet ofzo?!). De DJ draait natuurlijk alles wat er op TMF en Slam FM gedraaid wordt, dus alle nummers die je niet al uitgescheten had ga je nu ook nog eens letterlijk uitkotsen. Daarna ga je nog even de stad in om vervolgens naar het Slam Café te gaan, want daar komen alle Hollanders, iedereen roept HEEEE-HOOOO en put zijn fucking hands up in the air, echt een geweldige sfeer! 's Ochtends om een uur of 5 kom je thuis en ga je nog een potje kwartetten en begint alles weer overnieuw!"

Met zo een verhaal wil je toch niet thuiskomen... !

P,s: Voor alle mensen die wel naar Chersonissos zijn geweest, hoop dat je ervan genoten hebt!

CherSOAnissos! HEEEEEEEE- HOOOO
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:00:11 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72229876
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:58 schreef MarkyB het volgende:
Hardcore Vibes
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_72229942
Helemaal eens met TS, ik stel voor dat we volgend jaar met de hele KLB ploeg op vakantie gaan naar Kroatie
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:02:56 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_72229957
Klinkt goed, die aflevering wil ik ook nog wel zien
pi_72229969
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:03:19 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72229973
quote:
de vibe van Hardcore Vibes voelen.

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_72229976
Samenvatting: TS is een nerd.
pi_72229985
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Samenvatting: TS is een nerd.
pi_72229989
quote:
Vorige week kwam ik op een zapmomentje de TMF Beachparty
pi_72230026
Samenvatting: TS mocht van z'n 'vriendin' niet mee op vakantie.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:07:10 #11
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72230090
mensen die op vakantie gaan om te feesten
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_72230107
Terechte klacht. Ik moet er niet aan denken naar dat soort oorden te gaan.

Een vriend van me was afgelopen vakantie aan het rondreizen in Spanje en ging kamperen dicht bij Barcelona. Dat bleek een camping in Blanes te zijn en zat idd ook vol met Nederlanders.
Op de camping allemaal volk dat er al 20 jaar achter elkaar kwam, Senseo en friteuse achterin de caravan en een doos frikandellen en kroketten mee. En als die op waren konden ze nog naar Annies Frietcorner aan de boulevard .
pi_72230150
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:05 schreef zovty het volgende:
Samenvatting: TS mocht van z'n 'vriendin' niet mee op vakantie.
Wat is er leuker dan met je vriendin in een tentje op vakantie te gaan in een plaats waar niet zoveel nederlandse overeenkomsten zijn?
pi_72230264
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Wat is er leuker dan met je vriendin in een tentje op vakantie te gaan in een plaats waar niet zoveel nederlandse overeenkomsten zijn?
Hangt er vanaf; hoe oud ben je?
pi_72230278
Het is wat.
Smile, it confuses people.
pi_72230291
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Met je vriendin en haar bisexuele vriendin die niet vies is van een trio in een luxueus hotel in hartje amsterdam een flinke zak speed naar binnen werken.

Bijvoorbeeld.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:13:28 #18
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_72230294
LOL @ TS

Goed verwoord leest lekker weg, graag had ik ook nog zo'n verslag uit Salou, LLoret de Mar en Benidorm....
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_72230312
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Ik moet er niet aan denken naar dat soort oorden te gaan.

Een vriend van me was afgelopen vakantie aan het rondreizen in Spanje en ging kamperen dicht bij Barcelona. Dat bleek een camping in Blanes te zijn en zat idd ook vol met Nederlanders.
Op de camping allemaal volk dat er al 20 jaar achter elkaar kwam, Senseo en friteuse achterin de caravan en een doos frikandellen en kroketten mee. En als die op waren konden ze nog naar Annies Frietcorner aan de boulevard .
En dan 's avonds met z'n allen Hart van Nederland kijken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:16:52 #20
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_72230394
quote:
De camera zoekt wat aandachtgeile meisjes op die het NOG STEEDS erg stoer vinden om met elkaar te zoenen.
Si.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:17:55 #21
192481 Core2
Happiness is the road
pi_72230433
Goede bait, nu is het wachten op Ritmo.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:20:22 #22
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_72230519
Volledig eens met TS.
Wat een kutoorden zijn het allemaal. Blanes, Salou, Cherso etc.
Tussen dat volk wil je jezelf toch nooit terugzien.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_72230521
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef DahBigKahuna het volgende:
LOL @ TS

Goed verwoord leest lekker weg, graag had ik ook nog zo'n verslag uit Salou, LLoret de Mar en Benidorm....
Vervang 'Chersonissos' voor bovenstaande
pi_72230539
HAHAHAHAHHAAH !!1 LD !!111 !11 CherSOAnissos !1111 SOA !!11 IK SNAP HEM !111
HAHAHAHAHAHAHAHHA LOOOOOOOOOLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZ SOA WHEHEHEH !!
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:21:45 #25
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_72230562
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHAHHAAH !!1 LD !!111 !11 CherSOAnissos !1111 SOA !!11 IK SNAP HEM !111
HAHAHAHAHAHAHAHHA LOOOOOOOOOLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZ SOA WHEHEHEH !!
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')