abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72229813
Ik heb werkelijk geen / weinig begrip voor de mensen die er voor kiezen hun kostbare 2 weken vakantie te spenderen in het bekende plaatsje Chersonissos op Kreta!

Vorige week kwam ik op een zapmomentje de TMF Beachparty tegen in Chersonissos en wat ik daar hoorde en zag, ik kreeg er kippenvel van, niet van de gezellige Nederlandse sfeer à la Skihut, of misschien juist wel! Hoe kan iemand in GODSNAAM besluiten daar naar toe te gaan?!

Daar sta je dan met 2000 Hollanders (met zoveel Hollanders om je heen is het vakantiegevoel überhaupt al ver te zoeken) bij een zwembad van 10 bij 5 vol met comazuipende tieners die nog steeds de vibe van Hardcore Vibes voelen.

DJ Patrick (die het idee heeft dat het publiek echt alléén voor hem is gekomen) die iedere 5 minuten roept: "Put your fucking hands up in the air!" die vervolgens dan even de muziek stil legt om een smsje van zijn schattige moeder voor te lezen; "Jongens, ik moet dit even met jullie delen, maar ik krijg net een smsje van mijn moeder. Het is 12 graden in Nederland en het regent, maar wij hebben hier 35 graaaaaaaadennnnn, HEEEEEE-HOOOOOO, alle Nederlanders laat je horennnnn!" En vervolgens hoor je 2000 mensen HEEEE-HOOOOO roepen die denk ik tot aan Cyprus te horen was omdat het in Chersonissos 35 graden is en in Nederland 12 graden...

De camera zoekt wat aandachtgeile meisjes op die het NOG STEEDS erg stoer vinden om met elkaar te zoenen. Ja hoor, daar zijn er weer 2, de 2 vol aften zittende tongen weten elkaar te vinden (ik ga er vanuit dat er allemaal aften op zitten want meer vitamine dan jus uit de Passao-jus zullen ze daar niet binnen krijgen) en heftig staan ze te zoenen. Een groepje zeer luidruchtige mannen-uit-Brabant (boeren klinkt weer zo stereotypisch) staan er om heen met bier te gooien en kunnen niks anders schreeuwen dan "BOERENNNN, BOERENNNN, BOERENNNN!" Wat zullen die 2 zoenende meisjes van 15 zich bemind gevoeld hebben...

De camera gaat weer verder, af en toe zie je een paar volle boezems in beeld (die flink heen en weer gaan door het typische ik-dans-als-een-kippetje-op-Dirty Houzzz, je weet zelluf), de bezitster ervan doet heel onschuldig en typerend verlegen en draait zich om alsof ze niet in beeld wilt, haar vriendin slaat haar armen om haar heen en geeft er dikke pakkerd vol op haar mond, mmmm... zo verlegen was ze toch niet!

Op de achtergrond hoor je 1 van haar vriendinnen nog roepen: "Bianca, je moeder!". Inderdaad, wat zullen al die ouders toch eens moeten denken van wat hier allemaal gebeurd. Iedereen likt iedereen af, het is een grote stoelendans, leuk joh! ahum, ahum..

Dan nog niet te spreken over het gezellige en ruime Starbeach, waar je met je hoofd in de met allerlei SOA besmette genitaliën van een ander ligt. Van horen zeggen is het kijken-en-bekeken-worden, welke SOA heb ik nog niet en kan ik vanavond eens lekker oplopen. Ach, je bent in ieder geval nog bezig met een typisch Hollands tijdverdrijf op vakantie, alleen in een iets andere vorm: SOA-kwartetten op Chersonissos! Hatsjikideeej

Ik heb die hele aflevering eens aandachtig zitten te bekijken en het vercrackte beeld wat ik al had van Chersonissos is er niet veel beter op geworden. Integendeel, ik zou er niet dood gevonden willen worden. Misschien ben ik gewoon saai dat ik dat niet kan waarderen, maar stel je dit eens voor:

Je bent weer in Nederland, mensen vragen aan je hoe je vakantie is geweest en je het volgende moet zeggen: "JA GEWELDIG! We gingen iedere dag naar het rotsstrand, want ze kennen daar geen zandstranden, iedereen lag gezellig op elkaar en je rook de vis tussen andermans benen, je kijkt een beetje rond naar wat er loopt en begint aan je spelletje kwartet, dat is nog best moeilijk, want er zijn zo veel verschillende SOA's dat je je daar een hele vakantie mee kan vermaken!

Om een uurtje of 7 gaan we naar het zwembad want daar is dan een feest van TMF of Slam FM. Dan liggen er 500 mensen in een zwembad waar eigenlijk plek is voor 25 mensen, die slaan heel hard met hun handen op het water op de maat van de muziek waardoor 1 groot waterballet ontstaat (dat doe je namelijk als 18-jarige, wist je dat niet ofzo?!). De DJ draait natuurlijk alles wat er op TMF en Slam FM gedraaid wordt, dus alle nummers die je niet al uitgescheten had ga je nu ook nog eens letterlijk uitkotsen. Daarna ga je nog even de stad in om vervolgens naar het Slam Café te gaan, want daar komen alle Hollanders, iedereen roept HEEEE-HOOOO en put zijn fucking hands up in the air, echt een geweldige sfeer! 's Ochtends om een uur of 5 kom je thuis en ga je nog een potje kwartetten en begint alles weer overnieuw!"

Met zo een verhaal wil je toch niet thuiskomen... !

P,s: Voor alle mensen die wel naar Chersonissos zijn geweest, hoop dat je ervan genoten hebt!

CherSOAnissos! HEEEEEEEE- HOOOO
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:00:11 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72229876
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:58 schreef MarkyB het volgende:
Hardcore Vibes
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_72229942
Helemaal eens met TS, ik stel voor dat we volgend jaar met de hele KLB ploeg op vakantie gaan naar Kroatie
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:02:56 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_72229957
Klinkt goed, die aflevering wil ik ook nog wel zien
pi_72229969
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:03:19 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72229973
quote:
de vibe van Hardcore Vibes voelen.

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_72229976
Samenvatting: TS is een nerd.
pi_72229985
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
pi_72229989
quote:
Vorige week kwam ik op een zapmomentje de TMF Beachparty
pi_72230026
Samenvatting: TS mocht van z'n 'vriendin' niet mee op vakantie.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:07:10 #11
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72230090
mensen die op vakantie gaan om te feesten
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_72230107
Terechte klacht. Ik moet er niet aan denken naar dat soort oorden te gaan.

Een vriend van me was afgelopen vakantie aan het rondreizen in Spanje en ging kamperen dicht bij Barcelona. Dat bleek een camping in Blanes te zijn en zat idd ook vol met Nederlanders.
Op de camping allemaal volk dat er al 20 jaar achter elkaar kwam, Senseo en friteuse achterin de caravan en een doos frikandellen en kroketten mee. En als die op waren konden ze nog naar Annies Frietcorner aan de boulevard .
pi_72230150
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:05 schreef zovty het volgende:
Samenvatting: TS mocht van z'n 'vriendin' niet mee op vakantie.
Wat is er leuker dan met je vriendin in een tentje op vakantie te gaan in een plaats waar niet zoveel nederlandse overeenkomsten zijn?
pi_72230264
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Wat is er leuker dan met je vriendin in een tentje op vakantie te gaan in een plaats waar niet zoveel nederlandse overeenkomsten zijn?
Hangt er vanaf; hoe oud ben je?
pi_72230278
Het is wat.
Smile, it confuses people.
pi_72230291
quote:

[..]

Met je vriendin en haar bisexuele vriendin die niet vies is van een trio in een luxueus hotel in hartje amsterdam een flinke zak speed naar binnen werken.

Bijvoorbeeld.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:13:28 #18
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_72230294
LOL @ TS

Goed verwoord leest lekker weg, graag had ik ook nog zo'n verslag uit Salou, LLoret de Mar en Benidorm....
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_72230312
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Ik moet er niet aan denken naar dat soort oorden te gaan.

Een vriend van me was afgelopen vakantie aan het rondreizen in Spanje en ging kamperen dicht bij Barcelona. Dat bleek een camping in Blanes te zijn en zat idd ook vol met Nederlanders.
Op de camping allemaal volk dat er al 20 jaar achter elkaar kwam, Senseo en friteuse achterin de caravan en een doos frikandellen en kroketten mee. En als die op waren konden ze nog naar Annies Frietcorner aan de boulevard .
En dan 's avonds met z'n allen Hart van Nederland kijken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:16:52 #20
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_72230394
quote:
De camera zoekt wat aandachtgeile meisjes op die het NOG STEEDS erg stoer vinden om met elkaar te zoenen.
Si.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:17:55 #21
192481 Core2
Happiness is the road
pi_72230433
Goede bait, nu is het wachten op Ritmo.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:20:22 #22
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_72230519
Volledig eens met TS.
Wat een kutoorden zijn het allemaal. Blanes, Salou, Cherso etc.
Tussen dat volk wil je jezelf toch nooit terugzien.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_72230521
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef DahBigKahuna het volgende:
LOL @ TS

Goed verwoord leest lekker weg, graag had ik ook nog zo'n verslag uit Salou, LLoret de Mar en Benidorm....
Vervang 'Chersonissos' voor bovenstaande
pi_72230539
HAHAHAHAHHAAH !!1 LD !!111 !11 CherSOAnissos !1111 SOA !!11 IK SNAP HEM !111
HAHAHAHAHAHAHAHHA LOOOOOOOOOLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZ SOA WHEHEHEH !!
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:21:45 #25
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_72230562
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
pi_72230582
Maar eens met TS.

Mensen die naar dat soort oorden gaan hebben weinig eigenwaarde.

Paupers en tuig. Check voor de grap dat programma TMF Beachparty ofzoiets maar eens, daar opgenomen. Alleen maar bouwvaktuig en cassieres.
U MAD?
pi_72230683
Gefeliciteerd TS, zo vlak voor het weekend weet je nog net de Autist-van-de-week award binnen te halen.
Veel plezier ermee
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72230695
Ach, ik was deze zomer in Lloret en daar komen over het algemeen gewoon hele normale mensen hoor.

Dat FOK!kers het bashen is begrijpelijk, want veel nerds kom je er niet tegen !
pi_72230698
Mensen die doen waar ze zin in hebben en lol hebben met elkaar, ik vind het een ware schande.
TS, je hebt helemaal gelijk.

En verder ben je totáál geen achterlijke autist. Helemaal niet, zelfs.
Dit, dus.
pi_72230699
Ik moest trouwens gruwelijk lachen om de OP

Een waarheid als een bus, en toch een goede OP waar ik om moest lolleren.

Treffender kun je het niet omschrijven. Ik dacht precies hetzelfde.
U MAD?
pi_72230726
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ach, ik was deze zomer in Lloret en daar komen over het algemeen gewoon hele normale mensen hoor.

Dat dus.
pi_72230754
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Chriz2k het volgende:

Wat doe jij op fok dan? Nu ben je ook een nerd.

Alsof iedereen hier Chersonissos kut vind omdat ze dan naar buiten moeten en onder de mensen komen. Het zijn meer de Nederlanders daar. Ga je naar het buitenland, zit je alsnog tussen de TMF breezersletjes en het "Bier en tietuhhh"-roepende volk.

Maarja als je nooit verder bent gekomen van VMBO kader kan ik me voorstellen dat het nog best leuk is.
pi_72230773
Trouwens gisteren op dat programma ook een dikke FAAL:

Gast staat te dansen (type bouwvakker) met voor hem een meid (jaar of 16, type cassiere).
Lekker geil rijden... rijden...rijden..... HEE HOO !

Hij ziet die camera. Schrikt en loopt van die meid weg

Hoezo bang voor de vriendin thuis
U MAD?
pi_72230824
Ohja en dan nog iets:

Er loopt niemand met een pens rond !!!
Allemaal 6-packs en strakke vrouwenlichamen.

Hoezo selectiebeleid bij TMF
U MAD?
pi_72230867
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen maar bouwvaktuig en cassieres.
Ik neem aan dat jij ook graag in een huis woont en je spulletjes koopt.
Je moet eens leren een beetje respect op te brengen voor mensen die niet jijzelf zijn, dan bereik je misschien nog eens iets in je leventje.
pi_72230903
Waarom zou je op vakantie hetzelfde leven als dat je thuis in het weekend doet? Niets is mooier dan in je vakantie totaal anders te leven als thuis, anders eten, andere omgeving, alles checken enzo
pi_72230934
Het gegeven dat TS en BoWa met meerdere voorbeelden komen over de beelden die ze hebben gezien, geeft aan dat ze het een stukje interessanter vinden dan ze willen laten blijken.

Geeft niks, jongens.
Dit, dus.
pi_72230962
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wat doe jij op fok dan? Nu ben je ook een nerd.

Alsof iedereen hier Chersonissos kut vind omdat ze dan naar buiten moeten en onder de mensen komen. Het zijn meer de Nederlanders daar. Ga je naar het buitenland, zit je alsnog tussen de TMF breezersletjes en het "Bier en tietuhhh"-roepende volk.

Maarja als je nooit verder bent gekomen van VMBO kader kan ik me voorstellen dat het nog best leuk is.
Ja, je hebt inderdaad toko's waar alleen Nederlanders komen. Maar daar moet je dan gewoon niet heen gaan, simpel hè?

Sowieso, hoe kan je over iets oordelen als je het nooit hebt meegemaakt?
pi_72230985
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:30 schreef zovty het volgende:
Ik neem aan dat jij ook graag in een huis woont en je spulletjes koopt.
Je moet eens leren een beetje respect op te brengen voor mensen die niet jijzelf zijn, dan bereik je misschien nog eens iets in je leventje.
U MAD?
pi_72230987
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:33 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, je hebt inderdaad toko's waar alleen Nederlanders komen. Maar daar moet je dan gewoon niet heen gaan, simpel hè?

Sowieso, hoe kan je over iets oordelen als je het nooit hebt meegemaakt?
Dan ga ik liever helemaal ergens anders naartoe, dan dat je de hele vakantie moeite moet doen om de Nederlanders te ontlopen.
pi_72231003
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Het gegeven dat TS en BoWa met meerdere voorbeelden komen over de beelden die ze hebben gezien, geeft aan dat ze het een stukje interessanter vinden dan ze willen laten blijken.

Geeft niks, jongens.
Ik vind het wel interessant om te zien hoe gepeupelte zich vermaakt idd.
U MAD?
pi_72231039
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dan ga ik liever helemaal ergens anders naartoe, dan dat je de hele vakantie moeite moet doen om de Nederlanders te ontlopen.
Ja, als feesten niet je ding is hoef je er sowieso al niet over na te denken.
pi_72231061
Goede klacht.
pi_72231095
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik vind het wel interessant om te zien hoe gepeupelte zich vermaakt idd.
Waarom doe je dan alsof het onbegrijpelijk is dat die mensen zich vermaken, als je zelf voor je tv blijft hangen?
Dit, dus.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:37:08 #45
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72231110
Is dit het verzameltopics voor nerds die op vakantie gaan naar Kroatie, Bulgarije en Belgie?
pi_72231163
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef Buitendam het volgende:
Waarom doe je dan alsof het onbegrijpelijk is dat die mensen zich vermaken, als je zelf voor je tv blijft hangen?
Je kent me geeneens man vent.

Doe eens wat beter je bashbest.
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:38:37 #47
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72231166
quote:

[..]

Met je vrienden op vakantie gaan.
pi_72231198
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hé, da's mijn tekst.
><(({°>
pi_72231216
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Want jij kent wel alle andere FOKers.

Je faalt weer eens, zoals gewoonlijk
pi_72231230
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, als feesten niet je ding is hoef je er sowieso al niet over na te denken.
Feesten wel, alleen ik ben niet zo van het feesten in overschatte badplaatsen met hippe barretjes. Ik ga dan liever naar een stad als Praag of Berlijn waar het vol zit met goede clubs.
pi_72231231
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef Biels het volgende:

[..]

Om je eigen he_le_maal zat te zuipen, dag in dag uit tot dat het vliegtuig vertrekt?

Nee dan pas ik. Alcohol op vakantie is echt relaxed en geeft je een goede indruk op de plaats waar je bent, maar jezelf van de wereld af zuipen omdat je ouders je daar niet kunnen zien vind ik een beetje zielig en zonde van je vakantie (en geld).
pi_72231237
quote:

[..]

Ja. En ? Ik ben ook 8 jaar met vrienden op vakantie geweest.
Ga dan naar plaatsen waar bijvoorbeeld veel engelsen zitten ipv een hut vol met hollanders
Kun je net zo goed naar Duin & Strand gaan.

HEEEEE HOOOO

Doe mij dan maar Dizzee Rascal en wat Pier shit onder het genot van een lager.
U MAD?
pi_72231257
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

! Rasautisme to teh bone__!
Dit, dus.
pi_72231266
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef Kopbal het volgende:
Is dit het verzameltopics voor nerds die op vakantie gaan naar Kroatie, Bulgarije en Belgie?
Bulgarije, da's toch niks anders dan Chersonissos? Met het Slam Café op de Sunny Beach enzo.
pi_72231286
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en dan nog iets:

Er loopt niemand met een pens rond !!!
Allemaal 6-packs en strakke vrouwenlichamen.

Hoezo selectiebeleid bij TMF
En iedereen in het wit. Met teenslippers, te strakke shirts en linnen broeken.
pi_72231295
Kan ik dit terugkijken op TMFgemist.nl??

Ben zelf te oud voor dit soort dingen, maar het is toch juist handig dat al die gelijkgestemden naar dezelfde plek gaan, dan weet jij waar je juist niet naar toe moet gaan als je dat wilt ontlopen.
Get it and Bet it
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:43:36 #57
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72231299
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Om je eigen he_le_maal zat te zuipen, dag in dag uit tot dat het vliegtuig vertrekt?

Nee dan pas ik. Alcohol op vakantie is echt relaxed en geeft je een goede indruk op de plaats waar je bent, maar jezelf van de wereld af zuipen omdat je ouders je daar niet kunnen zien vind ik een beetje zielig en zonde van je vakantie (en geld).
Dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon leuker om een week met mijn vrienden te hangen dan een week met mijn vriendin in een krappe tent te zitten.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:43:49 #58
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_72231305
quote:

[..]

Met je vrienden op vakantie gaan naar een plaats waar niet al teveel Nederlanders zijn.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:44:00 #59
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72231310
Ik zie het probleem niet, gewillige sletjes, kut muziek, nog meer sletjes, drank en heerlijk weer.
pi_72231318
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef Biels het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon leuker om een week met mijn vrienden te hangen dan een week met mijn vriendin in een krappe tent te zitten.
Ik doe het gewoon allebei. Maar dan moet je wel nog even krappe tent vervangen voor hotel.
><(({°>
pi_72231330
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef CasB het volgende:
En iedereen in het wit. Met teenslippers, te strakke shirts en linnen broeken.
SenSOAtion WHITE

HAHAHAHHAHAHAH SCHNAPFEN JULLIE IHN !1111 SenSOA !!!11111 HAHAHAHAHAHHAHA
UND DAN AM WEITZ !!!11 SJPIERMAA !!!111 HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
U MAD?
pi_72231372
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

SenSOAtion WHITE

Hoe laat speelt SOALKE 04 dit weekend??
Get it and Bet it
pi_72231375
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

SenSOAtion WHITE

IK SNAP HEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!! LEKKER BOWA GOED BEZIG MAN DIE GRAPPEN VAN JE BOHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAAHAHAH !!!!!!!!!!!!!!!
><(({°>
pi_72231397
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Op hetzelfde tijdstip als BORUSSOA DORTMUND !111111

WHEHEHEHEH !1111 !111 EINZ !11111111111
U MAD?
pi_72231407
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Volgens mij na Ajax. Jeweetwel, met Luis Soarez in de spits .
><(({°>
pi_72231418
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:47 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Volgens mij na Ajax. Jeweetwel, met Luis Soarez in de spits .
D: D:D !!!!!!!!!!!!! SOAREZ IPV SUAREZ WEETJWEL :D:D:D:D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
><(({°>
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:49:01 #67
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72231441
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Bulgarije, da's toch niks anders dan Chersonissos? Met het Slam Café op de Sunny Beach enzo.
Ja, dat is wat de nerds zeggen
pi_72231451
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Feesten wel, alleen ik ben niet zo van het feesten in overschatte badplaatsen met hippe barretjes. Ik ga dan liever naar een stad als Praag of Berlijn waar het vol zit met goede clubs.
Ieder zijn ding. In Lloret heb je in ieder geval prima clubs, ik hou wel van dat massale. Vooral als het niet alleen maar Nederlanders zijn !
pi_72231461
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij echt niks gewend qua vakanties he
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:50:20 #70
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72231468
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon allebei. Maar dan moet je wel nog even krappe tent vervangen voor hotel.
Dat maakt alles al een stuk beter, ja.
pi_72231492
Mensen die hakken .
><(({°>
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:51:28 #73
131603 Afwazig
Serious business
pi_72231499
Ik vind het ook een beetje typische vakantiebestemming. Dan ga ik toch liever ergens heen waar het niet vol met Nederlanders zit.

Nu ik dit zo teruglees besef ik dat de ouderdom toeslaat bij me
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:51:49 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_72231510
Goed verhaal. Maar je bent een belangrijk punt vergeten te vermelden.
quote:
Ik heb die hele aflevering eens aandachtig zitten te bekijken
OM TE FAPPEN
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72231514
quote:
Mooizo. Eindelijk voorbeelden.

Wat een treurnis. Zie ze staan. Zie ze uit hun bol gaan met 1100 euro bruto per maand.

HEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO
U MAD?
pi_72231529
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:49 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. In Lloret heb je in ieder geval prima clubs, ik hou wel van dat massale. Vooral als het niet alleen maar Nederlanders zijn !
Mjah als je idd om het Nederlandse kamp heenloopt zal het best okay zijn. Alleen het is toch de plaats die me afschrikt, ik zou zelf geen vakantie naar Lloret boeken, alleen door al die verhalen die ik er over hoor. En het feit dat er van die Beachmasters tours heen gaan.

Maar als ik er ooit per ongeluk in de buurt ben, ga ik wel even kijken .
pi_72231532
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Neuh, vriend van me is erheen geweest, vergelijkbaar met Lloret.
pi_72231550
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mooizo. Eindelijk voorbeelden.

Wat een treurnis. Zie ze staan. Zie ze uit hun bol gaan met 1100 euro bruto per maand.

HEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO
Je gaat toch zelf ook naar dit soort feesten? Als DJ?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72231556
Lloret ben ik geweest toen ik 15 was. Heb me er prima vermaakt toen. Maar om nou te zeggen van BOHOHHHHH DAAR MOET IK ELK JAAR HEEN : D:D:D:D:D:D:D: D...

Nee.
><(({°>
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:58:10 #80
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72231678
quote:

[..]

met je vriendin in een tentje op vakantie
pi_72231798
Ben dit jaar trouwens twee weken naar Blanes gegaan
Topvakantie gehad, alleen die mensen daar, mèn
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:03:41 #82
131603 Afwazig
Serious business
pi_72231832
Ik ben 4 weken naar de Appelhof geweest. Een beetje bier drinken en muren bouwen van kratten. Verder natuurlijk vette schuimparty's daar. Jweetz
pi_72231886
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:03 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben 4 weken naar de Appelhof geweest. Een beetje bier drinken en muren bouwen van kratten. Verder natuurlijk vette schuimparty's daar. Jweetz
4 weken lang

Kenker.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:05:56 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_72231907
Ik ben in Salou, Marmaris, Bulgarije, Kos en Torremolinos geweest, en toch heeft TS gelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72231939
quote:
2:56 dat meisje achter die man met die pet in die zebra bikini, die is iets vergeten van huis mee te nemen
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:06:54 #86
131603 Afwazig
Serious business
pi_72231949
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef Agiath het volgende:

[..]

4 weken lang

Kenker.
pi_72231968
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef Agiath het volgende:

[..]

4 weken lang

Kenker.
PI PI PI PI PI PI PI PI!!!
pi_72232070
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik ben in Salou, Marmaris, Bulgarije, Kos en Torremolinos geweest, en toch heeft TS gelijk.
Marmaris ben ik ook geweest, Alanya ook. Maar dat valt opzich nog mee vergeleken met Chersonissos, Salou en Blanes.
Gelukkig jeugdzondes

Vandaar dat TS ook gelijk heeft.

Ouder en verstandiger he
U MAD?
pi_72232080
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:06 schreef MarkyB het volgende:

[..]

2:56 dat meisje achter die man met die pet in die zebra bikini, die is iets vergeten van huis mee te nemen
"het verstand" ?
U MAD?
pi_72232083
Er zit ook een knop op je tv

Je hoeft er niet naar te kijken

Waar ga jij heen met vakantie als je het beter weet

Huppeldepuppel, doe een Durex om je knuppel.

Bouwvakkers zijn ook mensen die feest willen vieren

etc.

pi_72232095
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Marmaris ben ik ook geweest, Alanya ook. Maar dat valt opzich nog mee vergeleken met Chersonissos, Salou en Blanes.
Gelukkig jeugdzondes

Vandaar dat TS ook gelijk heeft.

Ouder en verstandiger he
Opa, vertel nog eens over vroeger.
pi_72232130
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Opa, vertel nog eens over vroeger.

Maar kom op Chriz....

Ik weet niet hoe oud jij bent. Maar boven de 17 jaar moet je dit soort oorden toch vermijden man
U MAD?
pi_72232152
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef devl1nsect het volgende:

Huppeldepuppel, doe een Durex om je knuppel.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA
U MAD?
pi_72232169
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

"het verstand" ?
Bijna, sommige mannen hebben het niet, ook niet wat ik bedoel op 2:56
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:13:54 #95
131603 Afwazig
Serious business
pi_72232170
Het is wel zo, dat is leuk als je onder de 18/19 bent. Daarna moet je echt wat anders gaan zoeken, anders ben je net zo`n kerel van 30 die nog steeds elk jaar met zijn aussie en Nike Air Max Classics op Thunderdome te vinden is.
pi_72232171
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Bulgarije in 2005 was geweldig , lekker tussen de Engelsen in ziiten , nu schijnt het dat pa en ma Tokkie ook Sunny Beach opmogen 4 jaar geleden werden ze profesioneel het resort uitgeslagen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:14:09 #97
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72232175
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

"het verstand" ?
2 paar sokken.
pi_72232205
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Maar kom op Chriz....

Ik weet niet hoe oud jij bent. Maar boven de 17 jaar moet je dit soort oorden toch vermijden man
Ja, want stel je voor dat je nog plezier hebt op vakantie.
pi_72232208
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Vind jij dit plezier dan?
pi_72232225
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:13 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Bijna, sommige mannen hebben het niet, ook niet wat ik bedoel op 2:56
Ik vat um niet...
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:15:53 #101
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72232234
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zeker. Tot een jaartje of 22 zijn dat soort vakanties best goed te doen hoor.
pi_72232246
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik vat um niet...
Kopbal zit op dezelfde golflengte volgens mij
pi_72232248
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Is dit wat jij verstaat onder plezier.

Zoals ik al zei: Onder de 17 kan ik er nog inkomen. Wanneer je klaar bent voor je rijbewijs is dit soort vakantie natuurlijk in en intriest.
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:16:29 #104
11102 knep
Mountainfreak
pi_72232250
quote:
TMF
Fail .
pi_72232264
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Kopbal het volgende:
Zeker. Tot een jaartje of 22 zijn dat soort vakanties best goed te doen hoor.
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:17:14 #106
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72232276
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Kopbal zit op dezelfde golflengte volgens mij
Ik dacht dat je het had over die chick achter die kerel. Daar was mijn oog in ieder geval op gevallen.
pi_72232290
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef SteveBudin het volgende:
Kan ik dit terugkijken op TMFgemist.nl??

Ben zelf te oud voor dit soort dingen, maar het is toch juist handig dat al die gelijkgestemden naar dezelfde plek gaan, dan weet jij waar je juist niet naar toe moet gaan als je dat wilt ontlopen.
Dit dus. Laat ze lekker naar 1 pauperplek gaan zodat de mensen die wel rustig cultuur willen bekijken dat ook kunnen doen.
Haters gonna hate.
pi_72232294
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het had over die chick achter die kerel. Daar was mijn oog in ieder geval op gevallen.
klopt
die heeft dr sokken vergeten mee te nemen.... als het een chick is iig
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:17:57 #109
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72232300
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Chersonissos sowieso wel, daar lopen over het algemeen nog wel wat ouderen tussen. Salou, Lloret, Rimini kan je dan beter mijden iig.
pi_72232315
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Dit dus. Laat ze lekker naar 1 pauperplek gaan zodat de mensen die wel rustig cultuur willen bekijken dat ook kunnen doen.
.!

Ook allesomvattend deze post
U MAD?
pi_72232337
Nadat ik die filmpjes heb gezien weet ik helemaal dat dit pure crap is .
pi_72232347
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Chersonissos sowieso wel, daar lopen over het algemeen nog wel wat ouderen tussen. Salou, Lloret, Rimini kan je dan beter mijden iig.
Oh Rimini ben ik ook nog geweest
En dat was toentertijd best leuk idd. Met de disco van Gigi d'Agostino

Maar als ik zie dat er gasten tussenstaan die ik schat 25 zijn dan moet ik bijna huilen. (insert pagina 1 plaatje)
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:21:07 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_72232388
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:13 schreef Afwazig het volgende:
Het is wel zo, dat is leuk als je onder de 18/19 bent. Daarna moet je echt wat anders gaan zoeken
Nee daarna moet je juist gaan. Zulke vakantieoorden stikken van de jonge jochies die onverrichter zaken naar huis gaan omdat de schaarse sletjes alleen op oudere jongens vallen. Als je als weinige oudere jongen er rond loopt snaai je ze allemaal weg.

Als het je ding is om met meisjes te zoenen terwijl het speeksel van je voorganger nog langs d'r tong loopt tenminste.
pi_72232401
"Ik ga op vakantie om cultuur te bekijken".
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:21:41 #115
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72232410
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh Rimini ben ik ook nog geweest
En dat was toentertijd best leuk idd. Met de disco van Gigi d'Agostino

Maar als ik zie dat er gasten tussenstaan die ik schat 25 zijn dan moet ik bijna huilen. (insert pagina 1 plaatje)
Altrumondo
  FOK!fotograaf vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:22:51 #116
13368 NiGeLaToR
pi_72232443
Overnieuw -> opnieuw

Verder, je hoeft er niet naar te kijken en er heen te gaan. Doet * NiGeLaToR ook niet...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:23:25 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_72232461
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Het jammere is dat veel van die vakantiebestemmingen, Salou, Kos, etc. in principe gewoon best hele mooie plekken zijn .
pi_72232475
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik heb me in Lloret prima vermaakt ja.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:24:21 #119
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_72232486
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat.
In Berlijn geen enkele Hollander tegengekomen, wel toffe mensen uit andere landen
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_72232491
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is dit wat jij verstaat onder plezier.

Zoals ik al zei: Onder de 17 kan ik er nog inkomen. Wanneer je klaar bent voor je rijbewijs is dit soort vakantie natuurlijk in en intriest.
Ja klopt, want na je 17e moet je ineens naar de Ardennen gaan om lekker te wandelen.
pi_72232492
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:21 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Altrumondo
. JAaaa die ja.

En nog in zoen Romeinse disco op een berg. Ook vet.
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:25:09 #122
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72232508
Volgend jaar als ik mn rippa heb ga ik een verse roadtrip maken JEWEETTOCHHHHHHHHH
><(({°>
pi_72232517
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ja klopt, want na je 17e moet je ineens naar de Ardennen gaan om lekker te wandelen.
Nee lamlul.
Alsof er niks anders bestaat dan zuipen tussen de hollanders en wandelen met je nordic-walking sticks.

Verbreed je wereld eens.
U MAD?
pi_72232545
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:13 schreef postmortum het volgende:

[..]

Bulgarije in 2005 was geweldig , lekker tussen de Engelsen in ziiten , nu schijnt het dat pa en ma Tokkie ook Sunny Beach opmogen 4 jaar geleden werden ze profesioneel het resort uitgeslagen
Dus het is ineens wel geweldig omdat er engelsen zijn?
Dat is zo mogelijk nog triester, de engelsen die daar komen zijn dezelfde pa en ma tokkie als die uit Nederland alleen spreken ze engels.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:27:30 #125
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72232585
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef -0- het volgende:

[..]

Dat is zo mogelijk nog triester, de engelsen die daar komen zijn dezelfde pa en ma tokkie als die uit Nederland alleen spreken ze engels.
Engelsen zijn baas man Kunnen die schreeuwerige Nederlanders die na een half uurtje meezuipen onder de kruk liggen nog wat van leren.
pi_72232603
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee lamlul.
Alsof er niks anders bestaat dan zuipen tussen de hollanders en wandelen met je nordic-walking sticks.

Verbreed je wereld eens.
Moet jij zeggen? !

Jij bent degene die nog nooit Chersonissos/Lloret/Blanes is geweest en zegt dat er alleen maar bouwvakkers en kassamiepen rondlopen

Zoals ik al eerder zei:
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef jordeeeh het volgende:
Je faalt weer eens, zoals gewoonlijk
pi_72232631
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef -0- het volgende:

[..]

nietus West Ham Hooligans

Oh en nog gedanst met een chick van hardcore Celtic supporter
pi_72232632
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Engelsen zijn baas man Kunnen die schreeuwerige Nederlanders die na een half uurtje meezuipen onder de kruk liggen nog wat van leren.
Reminder: Je bent zelf ook een schreeuwerige Nederlander die na een half uurtje meezuipen onder de kruk ligt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:31:01 #129
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72232711
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Reminder: Je bent zelf ook een schreeuwerige Nederlander die na een half uurtje meezuipen onder de kruk ligt.
Valt alleszins mee hoor.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:31:14 #130
80791 crew  Paul
pi_72232722
Chersonissos
pi_72232734
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef jordeeeh het volgende:
Jij bent degene die nog nooit Chersonissos/Lloret/Blanes is geweest en zegt dat er alleen maar bouwvakkers en kassamiepen rondlopen
De beelden zeggen genoeg opT fucking M fucking F.
Daar hoef ik geen ¤700- aan uit te geven om tot die conclusie te komen.

Ga jij nog maar lekker naar dit soort pauperbestemmingen op je 22ste. Scoor je een lekkere kassatrut, bezwanger haar per ongeluk en leef de rest van je leven maar in een Vogelaar-wijk.

Succes !

Groetjes !!!
U MAD?
pi_72232748
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Valt alleszins mee hoor.
waarom heb je een kv mechelen ui?
pi_72232754
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Valt alleszins mee hoor.
Oh, bij jou valt het mee, maar al die andere miljoenen Nederlanders zijn het wel __!!!
pi_72232761
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef postmortum het volgende:

[..]

nietus West Ham Hooligans

Oh en nog gedanst met een chick van hardcore Celtic supporter
Engelsen zijn baas inderdaad.
U MAD?
pi_72232762
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ga jij nog maar lekker naar dit soort pauperbestemmingen op je 22ste. Scoor je een lekkere kassatrut, bezwanger haar per ongeluk en leef de rest van je leven maar in een Vogelaar-wijk.

Succes !

Groetjes !!!
waar ben jij op vakantie geweest?
pi_72232783
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Succes !

Groetjes !!!
Ja, want beelden van TMF laten ook zien hoe het er overal aan toe gaat

Jij ook veel plezier met je boswandelingen
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:33:15 #137
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72232795
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef postmortum het volgende:

[..]

waarom heb je een kv mechelen ui?
Gewoon, omdat het kan.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Oh, bij jou valt het mee, maar al die andere miljoenen Nederlanders zijn het wel __!!!
Inderdaad.
pi_72232805
quote:

[..]

Ooh! Carice!
pi_72232807
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

viel ook meer. Ze vroegen welke club doe you support?

Ik : Sittard

zij: At least it is not fucking AJax when we see Ajax here were gonna neck them
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:34:05 #140
80791 crew  Paul
pi_72232827
quote:

[..]

Zoon van mij mag je naar chersonissos hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72232831
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef postmortum het volgende:
waar ben jij op vakantie geweest?
Voorjaar: Lissabon
Zomer: Kroatie

En in het najaar nog een weekje Prague of Kopenhagen denk ik (n.a.v. loting PSV ).

en 1x een weekend Centerparcs kuch
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:34:20 #142
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72232838
Geweldige OP
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:34:21 #143
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72232839
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:33 schreef postmortum het volgende:

[..]

viel ook meer. Ze vroegen welke club doe you support?

Ik : Sittard

zij: At least it is not fucking AJax when we see Ajax here were gonna neck them
stoer man.
><(({°>
pi_72232848
quote:

haha. Die jordeeeh.
U MAD?
pi_72232886
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

stoer man.

Zeg dat maar eens tegen een West Ham Supporter , waren jullie niet aan het rennen in jullie eigen stad , ergens begin Augustus

lieverds ik ben nu op weg vanuit Sittard naar de hel van Deventer
pi_72232923
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef postmortum het volgende:
Zeg dat maar eens tegen een West Ham Supporter , waren jullie niet aan het rennen in jullie eigen stad , ergens begin Augustus
En binnenkort kunnen ze weer de nike air's aandoen in Zagreb.
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:37:07 #147
131603 Afwazig
Serious business
pi_72232936
Ik ga tegenwoordig ook net zo lief op Wintersport
pi_72232945
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het kan.
[..]

Inderdaad.
Neen. Je bent zelf ook gewoon een Nederlandse bouwvakker die blij is met dat ene weekje vakantie
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef Paul het volgende:

[..]

Zoon van mij mag je naar chersonissos hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahoor
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

haha. Die jordeeeh.
Ik denk dat jij je erger voor lul zet hoor
Of in ieder geval, bij de mensen die wel uit durven te gaan en niet zo autistisch zijn als jij Maarja, die kom je op FOK eigenlijk amper tegen
pi_72232963
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

oh en hun Cavello's natuurlijk , ben nu echt weg
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:38:11 #150
80791 crew  Paul
pi_72232973
Jordeeeh doe es niet zo raar tegen oom de boswachter, hij is een kwaliteitspersoon die kwaliteitsvakanties heeft
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:38:43 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72232997
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het grootste tuig dat er rondloopt bedoel je?

Spierwit komen ze daar met hun vale West Ham of Millwall shirtjes aanzetten die binnen de kortste keer natuurlijk uitgaan. Vervolgens zuipen ze zich van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat helemaal klem en zitten ze met hun vreselijke manieren wat hamburgers naar binnen te stouwen.

Na het uitgaan gaat ieder normaal persoon naar z'n hotel of naar het hotel van een chick maar die Engelsen denken het nog nodig te vinden het halve oord te verbouwen of elkaar/onschuldige voorbijgangers eens flink in mekaar te trimmen.

Wat je bazen noemt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:39:07 #152
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72233012
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef postmortum het volgende:

[..]

lieverds ik ben nu op weg vanuit Sittard naar de hel van Deventer
Aldus de stoere hooligan. Flikker toch op man, mafkees. Jij wordt er helemaal opgewonden van als een of andere bezopen Engelsman zegt dat hij een hekel aan Ajax heeft, en dat vind ik nogal triest ja. Vind je dat gek?
><(({°>
pi_72233031
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
Of in ieder geval, bij de mensen die wel uit durven te gaan en niet zo autistisch zijn als jij Maarja, die kom je op FOK eigenlijk amper tegen
.!
Wat doe je hier zelf dan, faalhaas !

Jij was toch die gast wat smeekte om zijn ban op te heffen bij de FA's ?

Of hij PLEEEAAAAASE zijn account terug mocht ?

Lul niet zo man faler.

Bovendien ken je me niet, dus lul niet. We zijn allebei net zo triest: We zitten op FOK, wat te discussieren met een internetheldlul aan de andere kant van een toetsenbord.
Alleen interesseert het jou heel veel, en mij weinig
U MAD?
pi_72233042
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Het jammere is dat veel van die vakantiebestemmingen, Salou, Kos, etc. in principe gewoon best hele mooie plekken zijn .
Daar heb je wel een punt maar er zijn meer mooie plekken op de wereld en je kan altijd na het hoogseizoen en buiten de vakanties gaan tenzij je zelf nog naar school moet.
Haters gonna hate.
pi_72233119
quote:
OMG dit is gewoon direct gejat van Spring Break USA-Style

Check die broek van Flo Rida
Get it and Bet it
pi_72233146
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

.!
Wat doe je hier zelf dan, faalhaas !

Jij was toch die gast wat smeekte om zijn ban op te heffen bij de FA's ?

Of hij PLEEEAAAAASE zijn account terug mocht ?

Lul niet zo man faler.
Wat ik hier doe? Posten
Ik plaats mezelf onder de users die wel uitgaan, en niet janken "Oh de muziek die ze daar draaien is niet eens gemaakt met èchte instrumenten ".

En nee, ik heb niet gezegd of ik "PLEAAASE" m'n account terug mocht. Ik heb wel meerdere malen gemailed ja.

Mij daar trouwens op proberen te flamen, maar zelf wel janken dat ie uit z'n mod-functie is ontheven ! Het enige aanzien dat je had en ooit zult hebben in het leven
pi_72233191
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:43 schreef jordeeeh het volgende:
Wat ik hier doe? Posten
Ik plaats mezelf onder de users die wel uitgaan, en niet janken "Oh de muziek die ze daar draaien is niet eens gemaakt met èchte instrumenten ".
Aha. Want ik ga niet uit he.

Wat ben jij slecht in trollen zeg Echt geen tegenstander voor me. Plaats eens wat feiten i.p.v. je oeverloos gelul.

NEXT.
U MAD?
pi_72233192
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bovendien ken je me niet, dus lul niet. We zijn allebei net zo triest: We zitten op FOK, wat te discussieren met een internetheldlul aan de andere kant van een toetsenbord.
Alleen interesseert het jou heel veel, en mij weinig
Jij kent anderen hier op FOK toch net zo min ! En ik denk dat het jou meer boeit dan ik, aangezien jij hier volgens mij ook al een keer een topic over had gemaakt
pi_72233222
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Aha. Want ik ga niet uit he.

Wat ben jij slecht in trollen zeg Echt geen tegenstander voor me. Plaats eens wat feiten i.p.v. je oeverloos gelul.

NEXT.
Ah, jij bent een echte goeie Je gaat niet eens in op de andere dingen, omdat je daar geen antwoord op hebt Faalhaas.
pi_72233232
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Jij kent anderen hier op FOK toch net zo min ! En ik denk dat het jou meer boeit dan ik, aangezien jij hier volgens mij ook al een keer een topic over had gemaakt
Ik heb het toch niet over Fokkers ? Ik heb het over het algemeen bezoeken van dit soort oorden.

En het stoort me en maakt me aan het lachen bovendien, dit soort volk idd. En dan is het mijn goed recht om dat in KLB uit te schrijven. Daar is dit subforum voor huilebalk.
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:46:20 #161
131603 Afwazig
Serious business
pi_72233234
Jordeeeh is overduidelijk gezakt voor de cursus 'internetten voor gevorderden'
pi_72233254
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ah, jij bent een echte goeie Je gaat niet eens in op de andere dingen, omdat je daar geen antwoord op hebt Faalhaas.
Welke andere dingen ?

Ik heb nog nergens gehuild dat ik geen mod meer ben. Zoals ik al zei: Kom eens met feiten.
U MAD?
pi_72233276
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:46 schreef Afwazig het volgende:
Jordeeeh is overduidelijk gezakt voor de cursus 'internetten voor gevorderen'
Treurig om te zien idd.
U MAD?
pi_72233337
Ik heb nog nooit de neiging gehad om naar zo'n oord te gaan...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72233351
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Welke andere dingen ?

Ik heb nog nergens gehuild dat ik geen mod meer ben. Zoals ik al zei: Kom eens met feiten.
Er stond nog meer in die post.

En nee, je liep inderdaad niet te huilen dat het NSBers ( ) waren
Waar zijn jouw feiten dan? Bewijs eens dat het bouwvakkers en kassamiepen, en dat ze 1100 per maand verdienen
pi_72233441
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Er stond nog meer in die post.

En nee, je liep inderdaad niet te huilen dat het NSBers ( ) waren

Waar zijn jouw feiten dan? Bewijs eens dat het bouwvakkers en kassamiepen, en dat ze 1100 per maand verdienen
Dat is de reden waarom ze me eruit gekickt hebben lamlul. Daar is niks te janken aan, dat is gewoon zo.
Als iemand me vraagt waarom ik geen mod meer ben, dan lijkt het me vrij logisch dat ik daar op antwoord.

En punt 2: Het zijn meestal niet de meest slimme die naar dat soort oorden gaan. Hetzelfde als Renesse. Vooral in trek bij boerendorpsjeugd. Daar zijn geen tabellen van het CBS voor om dat te onderbouwen, maar meer gebaseerd op algemene kennis.

En dat jij in je waarschijnlijk beperkte leeftwereld niet verder komt dan zuipen en HEEEE HOOOO roepen, dat is jouw probleem. Zo kom je i.i.g. wel over. Iemand die leeft voor het stappen en zuipen.
Maar goed. Ws. doe je gewoon aan schaken en zit je op VWO.
Internet
U MAD?
pi_72233519
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat is de reden waarom ze me eruit gekickt hebben lamlul. Daar is niks te janken aan, dat is gewoon zo.
Als iemand me vraagt waarom ik geen mod meer ben, dan lijkt het me vrij logisch dat ik daar op antwoord.

En punt 2: Het zijn meestal niet de meest slimme die naar dat soort oorden gaan. Hetzelfde als Renesse. Vooral in trek bij boerendorpsjeugd. Daar zijn geen tabellen van het CBS voor om dat te onderbouwen, maar meer gebaseerd op algemene kennis.
Waarom moet ik dan wel met feiten komen?
En als je minder slim bent ben je gelijk een bouwvakker?

En nee, ik schaak niet, en doe ook geen VWO
pi_72233623
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:55 schreef jordeeeh het volgende:

Waarom moet ik dan wel met feiten komen?
En als je minder slim bent ben je gelijk een bouwvakker?

En nee, ik schaak niet, en doe ook geen VWO
Waarom je met feiten moet komen ? Je zegt dat ik nooit uitga en dat ik geen leven heb. Dat weet je toch allemaal zo zeker ? Je doet alsof je me kent vandaar. Onderbouw het.
Ik doe tenminste nog veronderstellingen. Dat zou jij ook eens moeten doen.

En nee, als je minder slim bent ben je nog geen bouwvakker. Maar zoals de meeste mensen wel begrijpen roept het woord bouwvakker een bepaalde associatie op. Maar goed. Dat zul jij wel niet snappen.
Ik had volgens jou alle beroepen moeten noemen die ik had geassocieerd met dit soort badplaatsen ?
Nee. Dan had je maar beter je best moeten doen bij begrijpend lezen.

Maar goed. Je bent echt de onderliggende partij Jordeeeh. Doe nog eens een cursus internet zoals hierboven al gezegd.

En neem het niet zo serieus . Want volgens mij kun je me echt schieten he
U MAD?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:59:43 #169
80791 crew  Paul
pi_72233625
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:01:08 #170
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72233659
ik moest lachen:
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:04:37 #171
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72233777
Chersonissos
Lloret
Mallorca

2 weken lang zuipen en neuken, meer hoef ik niet te doen op vakantie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:05:36 #172
80791 crew  Paul
pi_72233818
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
Chersonissos
Lloret
Mallorca

Myn zusje zit op Mallorca atm
pi_72233819
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom je met feiten moet komen ? Je zegt dat ik nooit uitga en dat ik geen leven heb. Dat weet je toch allemaal zo zeker ? Je doet alsof je me kent vandaar. Onderbouw het.
Ik doe tenminste nog veronderstellingen. Dat zou jij ook eens moeten doen.

En nee, als je minder slim bent ben je nog geen bouwvakker. Maar zoals de meeste mensen wel begrijpen roept het woord bouwvakker een bepaalde associatie op. Maar goed. Dat zul jij wel niet snappen.
Ik had volgens jou alle beroepen moeten noemen die ik had geassocieerd met dit soort badplaatsen ?
Nee. Dan had je maar beter je best moeten doen bij begrijpend lezen.

Maar goed. Je bent echt de onderliggende partij Jordeeeh. Doe nog eens een cursus internet zoals hierboven al gezegd.

En neem het niet zo serieus . Want volgens mij kun je me echt schieten he
Ik begrijp best wat je ermee bedoelde, maar zeg dan gewoon het wat dommere volk Wat alsnog nergens op slaat eigenlijk, want in onze groep zitten ook HBO'ers en mensen die universiteit doen. Net als een paar dames die we daar tegen komen.

En ik hoef je niet te schieten hoor, zou goed kunnen dat ik irl gewoon gezellig een biertje met je kan drinken , internet zegt wat dat betreft niet zoveel. Alleen dat mensen zich groter voordoen dan ze zijn.
pi_72233855
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ik begrijp best wat je ermee bedoelde, maar zeg dan gewoon het wat dommere volk Wat alsnog nergens op slaat eigenlijk, want in onze groep zitten ook HBO'ers en mensen die universiteit doen. Net als een paar dames die we daar tegen komen.

En ik hoef je niet te schieten hoor, zou goed kunnen dat ik irl gewoon gezellig een biertje met je kan drinken , internet zegt wat dat betreft niet zoveel. Alleen dat mensen zich groter voordoen dan ze zijn.
Mooizo.
Komen we op het einde van de rit toch nog bijna tot een overeenstemming.
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:09:40 #175
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_72233939
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Paul het volgende:

[..]

Nou, dan weet je in ieder geval dat ze deze vakantie door een paar Duitsers ipv Engelsen uit elkaar getrokken wordt !
pi_72234027
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Paul het volgende:
Gecondoleerd.
De nieuwe Natalee Holloway ws. dus.
U MAD?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:14:26 #177
157922 fathank
pi_72234081
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gecondoleerd.
De nieuwe Natalee Holloway ws. dus.
pi_72234157
Leuk topic geworden zeg.
Smile, it confuses people.
pi_72234200
Kreta was kankerhard, begin augustus.
Roken is lekker
pi_72234245
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
Chersonissos
Lloret
Mallorca

Bazenpost, iedereen die dat niet vind is een mongool. (Leeftijd 18 t/m 28).
Roken is lekker
pi_72234322
Ik ben vorig jaar naar Cyprus geweest. Daar had je idd ook erg veel Engelsen en heb altijd wel kunnen lachen met die gasten. We gingen vaak naar zo'n pub beetje ouwehoeren en bier zuipen. Maar ook genoeg locals ontmoet die ons de ekte plaatsen lieten zien.

Wat ik vooral kut vind aan die badplaatsen is die schrale resorts waar je de hele dag aan het zwembad ligt en vercrackt all-in voer naar binnen loopt te werken.
Ik zat daarom in een resort met aparte huisjes, 50 meter van het strand en niet all-in. Gewoon in de stad eten, of in je eigen huisje wat koken .
pi_72234495
Je kan wel zien wie hier de rot autisten zijn. Het is zelfs beschamend dat sommige jongeren dit hatelijk vinden.
Jullie moesten vroeger zeker altijd boeken lezen in plaats dat je buiten ging voetballen met je vrienden.
Roken is lekker
pi_72234512
pi_72234897
Ik was naar Chersonissos en ben het half eens met TS.

Je kon je kont niet keren op dat TMF feest.. de camera doet ook niks anders dan vollop inzoomen schaamde me kapot toen ik het terug zag. (nou had het erger gekund als ik TS hoor over zoenende meiden mij zie je alleen maar met een flesje water in mijn hand gezellig dansen )

Maar qua hotel zat ik net buiten Chersonissos en we hebben in de zee visjes gekeken en op een boot stukje wezen varen. We hebben de engelsen in een stadje verderop uitgelachen die waren om 1 uur in de middag al katje lam. Naar de haven geweest wat erg mooi was..

Eigenlijk erg leuk.. zolang je niet in het plaatsje Chersonissos was.. dat was 1 grote bende en zelfs de grieken praten Nederlands
Verwijderd
pi_72234933
Ik moest lachen om de OP en er zijn inderdaad een aantal punten waar. Ik ben er nog nooit geweest, maar uiteraard wel naar Lloret op mijn 17e en dat was gewoon goed vermaak. Boven de 20 moet je daar niet meer heen gaan. Al is het natuurlijk wel een geweldige plek om lekker minderjarige sletjes te batsen.

Het punt dat TS aansnijdt over het SOA kwartetten slaat natuurlijk nergens op. Er wordt echt niet zoveel geneukt als de internethelden vertellen op een forum

Deze zomer (op mijn 22e) naar Sunny Beach geweest, en dat is echt 100x beter dan die populaire jongerenoorden als lloret en chersoanissos. Niet al te veel Nederlanders, en je moet gewoon de juiste plekken zoeken. Dat slamcafe waar ze op de radio reclame voor maken stelt echt geen fuck voor, en moet je dan ook gewoon mijden

Voor wie van plan is naar Bulgarije te gaan, lees mijn reisverslag maar
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:48:02 #186
157922 fathank
pi_72235154
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Cyprus geweest. Daar had je idd ook erg veel Engelsen en heb altijd wel kunnen lachen met die gasten. We gingen vaak naar zo'n pub beetje ouwehoeren en bier zuipen. Maar ook genoeg locals ontmoet die ons de ekte plaatsen lieten zien.

Wat ik vooral kut vind aan die badplaatsen is die schrale resorts waar je de hele dag aan het zwembad ligt en vercrackt all-in voer naar binnen loopt te werken.
Ik zat daarom in een resort met aparte huisjes, 50 meter van het strand en niet all-in. Gewoon in de stad eten, of in je eigen huisje wat koken .
Wat een onzin argument over die all-in resorts . Alsof er geen hotels zijn waar je niet all-in kunt zitten .
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef afcajos het volgende:
Ik moest lachen om de OP en er zijn inderdaad een aantal punten waar. Ik ben er nog nooit geweest, maar uiteraard wel naar Lloret op mijn 17e en dat was gewoon goed vermaak. Boven de 20 moet je daar niet meer heen gaan. Al is het natuurlijk wel een geweldige plek om lekker minderjarige sletjes te batsen.

Het punt dat TS aansnijdt over het SOA kwartetten slaat natuurlijk nergens op. Er wordt echt niet zoveel geneukt als de internethelden vertellen op een forum

Deze zomer (op mijn 22e) naar Sunny Beach geweest, en dat is echt 100x beter dan die populaire jongerenoorden als lloret en chersoanissos. Niet al te veel Nederlanders, en je moet gewoon de juiste plekken zoeken. Dat slamcafe waar ze op de radio reclame voor maken stelt echt geen fuck voor, en moet je dan ook gewoon mijden

Voor wie van plan is naar Bulgarije te gaan, lees mijn reisverslag maar
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2
Bulgarije beter dan Lloret of Chersonisos? Bulgarije lopen alleen maar criminelen rond die hun geld wit komen wassen. Nog nooit zoveel gajes bij elkaar gezien. Zelfs nog bedreigd door een local van een jaar of 70 met een blaffer op m'n hoofd.

Leuk land, dat Bulgarije.

En diegenen die niet neuken op vakantie zijn gewoon een stel sneue nerds die te bang zijn om op hun bek te gaan..
pi_72235211
Nou wij hebben geen last gehad van criminelen, en er komt leuker volk. Je ziet sowieso geen 18 jarige mannetjes in Sunny Beach.

edit:

Ik heb het dan over Sunny Beach he, geen idee hoe het verder in Bulgarije is
pi_72235228
TS heeft geen vrienden en gaat met paps en mams op vakantie naar camping "het heidebosje" in Boekel.. Oow wat een lol, een hele week lang in de caravan rummikubben
SV Wanne!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:55:33 #189
157922 fathank
pi_72235359
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef afcajos het volgende:
Nou wij hebben geen last gehad van criminelen, en er komt leuker volk. Je ziet sowieso geen 18 jarige mannetjes in Sunny Beach.

edit:

Ik heb het dan over Sunny Beach he, geen idee hoe het verder in Bulgarije is
Ik ook over Sunny Beach. En dat kankervliegveld (meer een veredelde parkeergarage maar goed ) waar 'k 11 uur vertraging had .
pi_72235493
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat een onzin argument over die all-in resorts . Alsof er geen hotels zijn waar je niet all-in kunt zitten .
[..]

Bulgarije beter dan Lloret of Chersonisos? Bulgarije lopen alleen maar criminelen rond die hun geld wit komen wassen. Nog nooit zoveel gajes bij elkaar gezien. Zelfs nog bedreigd door een local van een jaar of 70 met een blaffer op m'n hoofd.

Leuk land, dat Bulgarije.

En diegenen die niet neuken op vakantie zijn gewoon een stel sneue nerds die te bang zijn om op hun bek te gaan..
Klopt ja, die zijn er ook wel. Maar het partyvolk zit voornamelijk in goedkope all-in crap.

Verder is Oost Europa echt de shit. Bulgarije ook. Alleen je moet er niet komen om de Hollandse toerist uit te hangen idd. Die pikken ze er zo tussenuit en dan ben je de lul.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:06:14 #191
157922 fathank
pi_72235717
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt ja, die zijn er ook wel. Maar het partyvolk zit voornamelijk in goedkope all-in crap.

Verder is Oost Europa echt de shit. Bulgarije ook. Alleen je moet er niet komen om de Hollandse toerist uit te hangen idd. Die pikken ze er zo tussenuit en dan ben je de lul.
Partyvolk voornamelijk all-in? Echt niet. Die gaan juist niet all-in. Aangezien die 's nachts meer leven dan overdag, en dat zogenaamde all-in niet zo all-in is meestal. Buitenlands gedestilleerd en import bier moet je meestal gewoon betalen.

En Oost-Europa is wel tof, maar het kan echt tippen aan de grote badplaatsen qua partyen. Ben zelf in Tsjechië, Hongarije en Bulgarije geweest. Wel goedkoop naar de hoeren en striptenten, dat dan weer wel.
pi_72235880
Dat zijn juist de plekken waar ik met een boog omheen loop, de hoeren en striptenten . Naast de eigenaar is het meeste volk dat er komt ook erg fout.

Partyen kan je genoeg imo, alleen je moet de plaatsen weten. Er is vaak niet zoals bij de badplaatsen een grote boulevard waar alles gebeurd, maar de vetste clubs zitten meestal in een straatje ergens achter oid.
pi_72235957
Klinkt nice!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:16:35 #194
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72236018
Het is maar wat je onder vette clubs verstaat natuurlijk.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:17:23 #195
157922 fathank
pi_72236044
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zijn juist de plekken waar ik met een boog omheen loop, de hoeren en striptenten . Naast de eigenaar is het meeste volk dat er komt ook erg fout.

Partyen kan je genoeg imo, alleen je moet de plaatsen weten. Er is vaak niet zoals bij de badplaatsen een grote boulevard waar alles gebeurd, maar de vetste clubs zitten meestal in een straatje ergens achter oid.
Een van de weinige redenen om naar het Oostblok te gaan imo.
pi_72236400
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Een van de weinige redenen om naar het Oostblok te gaan imo.
Hehe . Mjah ieder z'n ding. Ik ga eerder voor het goedkope bier, Oost Europese vrouwen, het voedsel, de sfeer etc.

En wat ik versta onder vette clubs is goede resident DJ's die techno, minimal, techhouse etc draaien. Een of meerdere keren per week een bekende gast dj. Goed interieur, relaxte sfeer en publiek enz.
pi_72236457
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hehe . Mjah ieder z'n ding. Ik ga eerder voor het goedkope bier, Oost Europese vrouwen, het voedsel, de sfeer etc.

En wat ik versta onder vette clubs is goede resident DJ's die techno, minimal, techhouse etc draaien. Een of meerdere keren per week een bekende gast dj. Goed interieur, relaxte sfeer en publiek enz.
En niet te vergeten, zoenende chicks op de bar
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:38:51 #198
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72236612
Achja, beter feesten dan met je bleke hoofd achter de pc zitten in Nederland
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72237504
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_72237727
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_72237762
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:49 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Wat de fak. Er zijn een stuk of 5 chille FOK peeps in Lloret geweest en ik heb niemand gezien.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:20:44 #202
157922 fathank
pi_72237785
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Wat de fak. Er zijn een stuk of 5 chille FOK peeps zeggen in Lloret te zijn geweest en ik heb niemand gezien.
pi_72237828
Ik heb je hele schijttopic niet gelezen maar ben het denk ik wel met je eens wat betreft die tyfusstadjes rond de middellandse zee waar het stikt van de Nederlanders zodat je vakantie gevoel in 1 klap weg is
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72237843
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Van 1 weet ik het al zeker.
pi_72237959
Haha TS is een nerd die de hele dag fantaseert en zit te wachten totdat zijn penis eindelijk een vochtig grotje mag betreden, en nu hij dit op tv ziet komt zijn afgunst meteen weer naar boven.

Zij neuken, jij niet
De klaagbaak is een machine.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:07:36 #206
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_72238958
Ik heb niet alles gelezen.

MAAR DIT IS EEN BLOG VAN HYYES1!!!11!
helemaal niks zelf geschreven

HOAXXXXXX!1!!!
pi_72238980
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Wat de fak. Er zijn een stuk of 5 chille FOK peeps in Lloret geweest en ik heb niemand gezien.
Ik was er 27 juli t/m 10 augustus .
pi_72239080
Zit de elite hier Chersonissos af te kraken, gaan ze naar Lloret..

Kom op zeg, daar lopen alleen kleuters rond van 12...

En ja, ik was er ook op de beach party en heb me aardig vermaakt.
Beter, als de zomer achter je PC doorbrengen..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_72239230
Ja want iedereen die niet naar Chersonissos gaat, zit de hele zomer achter zijn pc . Wat is dat voor redenatie.
pi_72239339
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:08 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik was er 27 juli t/m 10 augustus .
Whehe wij van 28 tot 6 dacht ik.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:23:56 #211
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72239374
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef THeeF het volgende:

Op je 29e? !!!!
pi_72239388
LAAT JE HOREEEEEEEEEEEEN
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:25:33 #213
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_72239418
mensen die die kutplaatsen verdedigen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:39:38 #214
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72239831
Nederlanders die niet weten hoe je echt op vakantie moet gaan en maar uit protectionistische gevoelens hun leefstijl hier daar voortzetten omdat ze anders te onzeker zijn en voor het veilige ''FEESSSTUHHH:'). En dan een Nederlandse vetzak Anita daar platneuken en de plaatselijke spaanse , griekse dames links laten staan want euhh...zijn dat wel vrouwen?
*Hosselcopter*
pi_72239869
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef THeeF het volgende:

& ik geef je gelijk
ik was deze zomer ook in chersonissos en heb me prima vermaakt,
mensen die het afkraken zijn er zelf waarschijnlijk nooit geweest.
mag je dan geen 2 weken in een heel jaar even helemaal los gaan.
& ja het is me leukste vakantie tot nu toe.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:42:59 #216
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72239947
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef ixlovexthis het volgende:

[..]

& ik geef je gelijk
Ja, maar dat kan toch ook in Fuckin Nederland. Je boekt een hotelletje, als je geluk hebt is het nog lekker week ook en dan elke dag uitgaan. Je wilt toch kaaskoppen om je heen. Nou dan . Gaan de bewoners daar jou bijten ofzo als je daar kennis mee maakt ipv de hele dag met je zwetende harses in dat SOA kamp te zitten?
*Hosselcopter*
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:44:00 #217
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_72239977
quote:

[..]

& ik geef je gelijk
& ja je bent een breezer.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:46:12 #218
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72240052
quote:

[..]

& ik geef je gelijk
En hoe oud ben jij?
pi_72240167
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef Biels het volgende:

[..]

En hoe oud ben jij?
does it matters?

[ Bericht 2% gewijzigd door ixlovexthis op 28-08-2009 20:40:49 ]
pi_72240224
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:42 schreef Dibble het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan toch ook in Fuckin Nederland. Je boekt een hotelletje, als je geluk hebt is het nog lekker week ook en dan elke dag uitgaan. Je wilt toch kaaskoppen om je heen. Nou dan . Gaan de bewoners daar jou bijten ofzo als je daar kennis mee maakt ipv de hele dag met je zwetende harses in dat SOA kamp te zitten?
overal zijn mensen met SOA
ook als je uitgaat in nederland
ook op school
ook op werk
overal
dus als ik het goed begrijp kan ik nooit meer wat leuks doen omdat ik bang moet zijn voor een SOA.
en het is niet ofzo dat als je op vakantie bent je perse seks hebt en elke dag dronken ben ofzo:S
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:54:27 #221
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_72240280
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef ixlovexthis het volgende:

[..]

ook op school
ook op werk
overal
dus als ik het goed begrijp kan ik nooit meer wat leuks doen omdat ik bang moet zijn voor een SOA.
en het is niet ofzo dat als je op vakantie bent je perse seks hebt en elke dag dronken ben ofzo:S
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:55:53 #222
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72240317
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef ixlovexthis het volgende:

[..]

ook op school
ook op werk
overal
Zeker wel dat jij onbeschermde seks hebt gehad op Chersonissos.
pi_72240393
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:55 schreef Biels het volgende:

[..]

Zeker wel dat jij onbeschermde seks hebt gehad op Chersonissos.
klopt!
x
ly
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:00:15 #224
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72240421
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:58 schreef ixlovexthis het volgende:

[..]

klopt!
x
ly
Vooroordeel bevestigd.
pi_72240469
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:00 schreef Biels het volgende:

[..]

Vooroordeel bevestigd.
dat is wat je wil horen dus
vervul ik je wens!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:04:25 #226
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72240527
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:02 schreef ixlovexthis het volgende:

[..]

vervul ik je wens!
Beetje sneu, he. Eerst iets zeggen om daarna te roepen "ja, maar dat was niet waar hoor!". Hetzelfde als "grapje!! " roepen als mensen je uitlachen nadat je iets gênants hebt verteld.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:04:47 #227
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_72240539
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:02 schreef ixlovexthis het volgende:

[..]

vervul ik je wens!
foto's van je onbeschermde sex?
pi_72240569
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:04 schreef Biels het volgende:

[..]

Beetje sneu, he. Eerst iets zeggen om daarna te roepen "ja, maar dat was niet waar hoor!". Hetzelfde als "grapje!! " roepen als mensen je uitlachen nadat je iets gênants hebt verteld.
ik zge ook niet dat het niet waar is,
maar het si wel wat je wil horen;)
pi_72240583
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

foto's van je onbeschermde sex?
ja zelfs een dvd!
pi_72240589
Donder op met die lolkloon .
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:07:16 #231
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72240599
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:06 schreef ixlovexthis het volgende:

[..]

ik zge ook niet dat het niet waar is,
maar het si wel wat je wil horen;)
Oehhhh, mindgames. Wees eens duidelijk.
pi_72240700
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ja want iedereen die niet naar Chersonissos gaat, zit de hele zomer achter zijn pc . Wat is dat voor redenatie.
Wist je dat niet? Iedereen die niet naar Chersonissos gaat is een autistische nerd met een bleke kop die nog nooit een vrouw heeft aangesproken en elke vakantie met zijn ouders zit te rummikubben
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:19:28 #233
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72240915
Gelukkig ga ik naar zodanige dure, exclusieve oorden zodat ik buiten destraal ben waarin dit soort MBO pauperts zich bevinden.
*Hosselcopter*
pi_72241236
Lekker boeiend hoe anderen hun vakantie indelen. Zolang ze mij maar niet vervelen.
pi_72241463
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Whehe wij van 28 tot 6 dacht ik.
Same.
pi_72242016
dit soort vakantie's zijn te zielig voor woorden. gelukkig wil en heb ik er niets mee te maken, royal sadness daarzo.
pi_72242066
Dat heb je ervan als je op een goedkopere vakantie gaat
Je betaald zelf voor wat je krijgt
pi_72243292
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jij moet wel 1 van de grootste kankerkneuzen ooit zijn met je stoere anti ajax gelul.
Psv neemt nieteens supporters mee naar uit wedstrijden omdat het allemaal sukkeltjes zijn.

Jij bent echt 1 van die grote bek achter hek sukkeltjes
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72243340
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Jij moet wel 1 van de grootste kankerkneuzen ooit zijn met je stoere anti ajax gelul.
Psv neemt nieteens supporters mee naar uit wedstrijden omdat het allemaal sukkeltjes zijn.

Just,
pi_72245520
quote:

[..]

Gelukkig heb je zelf een stoer onderschrift, infantiele kneus.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:38:32 #241
264800 duidelijkheden
Het kan maar duidelijk zijn.
pi_72245697
Gelukkig is voetbal maar een spelletje he.

Of nee.. het is een excuus om elkaar af te zeiken, af te tuigen en nog liever, de politie! leuk man, zo'n sport.

Verder: terechte klacht.
pi_72245921
quote:

[..]

Hey gore jood, waarom houd je niet een keer je kankerbek, vieze kankerflikker.
Roken is lekker
pi_72245925
Of wat denk je van Lowlands
Rot op nerds.
Extra klacht: mensen die geloven dat ik bij de Staats werk :')
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:45:39 #244
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_72245950
Ik dacht dat je het over Cher had, die helderziende.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_72246038
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef qwertymafkees het volgende:
Of wat denk je van Lowlands
Hou je bek eens over lowldance.
Roken is lekker
pi_72246111
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Hou je bek eens over lowldance.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Mocht je er niet op gisteravond?
pi_72246154
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

[..]

Mocht je er niet op gisteravond?
Blijf jij maar gebanned kutuser.
Roken is lekker
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:54:02 #248
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_72246288
Face it.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72247323
Ik mis Ritmo?
Is ie misschien naar Chersonnisos?
U MAD?
pi_72247385
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis Ritmo?
Hij is kotsen op autisten.
Roken is lekker
pi_72248377
haha, ik zag dit als blog op hyves.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72248389
Link?
U MAD?
pi_72248400
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Link?
ogenblikje, even zoeken
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72248405
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72248427
Heet ts ceeceee? Of loopt iemand nu met jou post te pronken. Want iedereen vind het een geweldige blog.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72248473
TS is een nerd.
Roken is lekker
pi_72248609
De user boven mij luistert metal
pi_72248624
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb niet alles gelezen.

MAAR DIT IS EEN BLOG VAN HYYES1!!!11!
helemaal niks zelf geschreven

HOAXXXXXX!1!!!
pi_72248656
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]
Dit was voor die blog gepost?!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72248668
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:10 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Dit was voor die blog gepost?!
Ohnee godkanker, ik heb verkeerd gekeken.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72248703
TS IS EEN STAKKER!!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72249118
toch heeft de TS (blogschrijver) gelijk. klacht blijft terecht.
pi_72251321
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Nee idd als het anti ajax is is het lachen maar anders.....
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72251334
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis Ritmo?
Vast naar Mysteryland ofzo, kogels koppen van de plaatselijke politie.
pi_72251416
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 04:12 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee idd als het anti ajax is is het lachen maar anders.....
Andersom idem !
pi_72252324
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Aldus de stoere hooligan. Flikker toch op man, mafkees. Jij wordt er helemaal opgewonden van als een of andere bezopen Engelsman zegt dat hij een hekel aan Ajax heeft, en dat vind ik nogal triest ja. Vind je dat gek?
ik was al lang blij dat ik niet ajax gezegd had , wtf boeit mij ajax
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:05:47 #267
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_72252506
Hersenloos vertier voor de platte burger
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:42:32 #269
131603 Afwazig
Serious business
pi_72252962
Goeie rip van Hyves
pi_72253015
TS KAN HET ZUUR KRIJGEN.

VUILE JATHOER

IK HEB JE GODVERDOMME COMPLIMENTEN GEGEVEN, FAGGOT !

SCHHHHTAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRBBBBB!!!!!!!!!!!!!!!
U MAD?
pi_72253035
Die CeeCee die dat stukje schrijft is wel een lekker wijf zeg

Wat dan wel triest is. Ze schrijf over mensen die naar ChersoniSOAsos gaan, maar zelf is ze aangesloten bij de http://wokkelmeiden.hyves.nl/ (meiden met een spiraaltje) Hyves

Wat een domme kuthoer.
U MAD?
pi_72253077
Ik kom op die Wokkelmeiden Hyves ene Janette tegen en moest gruwelijk lachen om haar profielfoto

U MAD?
pi_72253088
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Die CeeCee die dat stukje schrijft is wel een lekker wijf zeg

[ afbeelding ]

Wat dan wel triest is. Ze schrijf over mensen die naar ChersoniSOAsos gaan, maar zelf is ze aangesloten bij de http://wokkelmeiden.hyves.nl/ (meiden met een spiraaltje) Hyves

Wat een domme kuthoer.
Inderdaad, en ze kan nog leuk schrijven ook. Wie nodigt haar even uit op fok?
pi_72253121
Die wokkelmeiden

Dit ding gebruikt ook een spiraaltje, daar gaat mijn eetlust
pi_72253148
OMFG.....

Krijg spontaan last van Mexicaanse griep.

Check ook die verroeste tafelpoot op de foto
U MAD?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:57:17 #276
131603 Afwazig
Serious business
pi_72253192
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:54 schreef afcajos het volgende:
Die wokkelmeiden

Dit ding gebruikt ook een spiraaltje, daar gaat mijn eetlust
[ afbeelding ]
ARGH
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:58:28 #277
131603 Afwazig
Serious business
pi_72253211

Theo gebruikt ook een spiraaltje
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:00:00 #278
131603 Afwazig
Serious business
pi_72253243

Staat die zo op Hyves of wat?????
U MAD?
pi_72253246
Jezus .
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:03:33 #281
131603 Afwazig
Serious business
pi_72253311
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:00 schreef de_boswachter het volgende:

Staat die zo op Hyves of wat?????
Als profiel pic.

http://claire22.hyves.nl/

Ook zit dit geval op die hyves
http://jorieke199.hyves.nl/

JORIEKE SPEELT IN PORNO FILMS

Nou die hoef ik niet te zien
pi_72253334
Leuke topicwending
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:05:03 #283
131603 Afwazig
Serious business
pi_72253341
Godverdomme is dit normaal als je een spiraaltje hebt?

Dan moet ik ook een wokkelbitch hebben

pi_72253353
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als profiel pic.

http://claire22.hyves.nl/

Ook zit dit geval op die hyves
http://jorieke199.hyves.nl/

JORIEKE SPEELT IN PORNO FILMS

Nou die hoef ik niet te zien
Die tweede hoef ik inderdaad niet te zien. Maar check haar vriendinnen dan. Vast ook playmates.

Trouwens die eerste zit in Groningen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:06:41 #285
131603 Afwazig
Serious business
pi_72253379

Een reactie van ene Rikk eronder
quote:
WOuw lkkr schatje van we we gaan vanaaf weer lkkr neuken he!!
met je GROTE DIKKE GEILE LKKR tieten!!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:07:19 #286
131603 Afwazig
Serious business
pi_72253396
OMG die doos met tissues er naast valt me ook nu pas op
pi_72253435
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:07 schreef Afwazig het volgende:
OMG die doos met tissues er naast valt me ook nu pas op
Volgens mij was ze net genomen door iemand.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72253477
hoi zeg ik ben een kneus, is dit porno
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_72253606
Whehe _!
pi_72253787
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:00 schreef Afwazig het volgende:
[ afbeelding ]

omg
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:29:43 #291
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72253821
Ik was er ook
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:31:34 #292
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72253851
quote:
[ afbeelding ]

Die is ranzig
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:31:54 #293
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72253863
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:05 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme is dit normaal als je een spiraaltje hebt?

Dan moet ik ook een wokkelbitch hebben

[ afbeelding ]
Maar die is leuk
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:32:25 #294
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72253873
quote:
[ afbeelding ]
quote:
Hey Hallootje,

ben net een nieuwe Hyve gestart..
en dacht is misschien ook wat voor jou !!

http://hotelerotica.hyves.nl/

:firstdate:

kijk eens en meld je aan...

Greetz, en een fijn nachtje..
Die gasten die daar lid zijn, !

zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:35:40 #295
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72253935
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef Biels het volgende:

[..]

[..]

Die gasten die daar lid zijn, !

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:36:28 #296
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72253947
Die foto's hier
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:36:39 #297
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72253950
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:35 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Hamvraag is: kan je daar echt neuken?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:37:19 #298
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72253965
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:36 schreef Biels het volgende:

[..]

Hamvraag is: kan je daar echt neuken?
Ja Biels, ook jij.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:40:17 #299
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72254018
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:37 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ja Biels, ook jij.
Dan hebben ze nu 21 leden. Score! Even m'n chick kiezen, hoor.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:46:20 #300
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_72254137
"Wat moet ik allemaal meenemen naar Chersonisos om wilde meisjes te playen?
Mijn Bodyshaver natuurlijk

"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:47:07 #301
131603 Afwazig
Serious business
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')