quote:
Wat is er leuker dan met je vriendin in een tentje op vakantie te gaan in een plaats waar niet zoveel nederlandse overeenkomsten zijn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:05 schreef zovty het volgende:
Samenvatting: TS mocht van z'n 'vriendin' niet mee op vakantie.
Hangt er vanaf; hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Wat is er leuker dan met je vriendin in een tentje op vakantie te gaan in een plaats waar niet zoveel nederlandse overeenkomsten zijn?
Met je vriendin en haar bisexuele vriendin die niet vies is van een trio in een luxueus hotel in hartje amsterdam een flinke zak speed naar binnen werken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Wat is er leuker dan met je vriendin in een tentje op vakantie te gaan in een plaats waar niet zoveel nederlandse overeenkomsten zijn?
En dan 's avonds met z'n allen Hart van Nederland kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Ik moet er niet aan denken naar dat soort oorden te gaan.
Een vriend van me was afgelopen vakantie aan het rondreizen in Spanje en ging kamperen dicht bij Barcelona. Dat bleek een camping in Blanes te zijn en zat idd ook vol met Nederlanders.
Op de camping allemaal volk dat er al 20 jaar achter elkaar kwam, Senseo en friteuse achterin de caravan en een doos frikandellen en kroketten mee. En als die op waren konden ze nog naar Annies Frietcorner aan de boulevard.
Si.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:58 schreef MarkyB het volgende:
De camera zoekt wat aandachtgeile meisjes op die het NOG STEEDS erg stoer vinden om met elkaar te zoenen.
Vervang 'Chersonissos' voor bovenstaandequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef DahBigKahuna het volgende:
LOL @ TS
Goed verwoord leest lekker weg, graag had ik ook nog zo'n verslag uit Salou, LLoret de Mar en Benidorm....
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHAHHAAH !!1 LD !!111!11 CherSOAnissos !1111 SOA !!11 IK SNAP HEM !111
HAHAHAHAHAHAHAHHA LOOOOOOOOOLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZ SOA WHEHEHEH !!![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ach, ik was deze zomer in Lloret en daar komen over het algemeen gewoon hele normale mensen hoor.
Dat FOK!kers het bashen is begrijpelijk, want veel nerds kom je er niet tegen!
Wat doe jij op fok dan? Nu ben je ook een nerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ach, ik was deze zomer in Lloret en daar komen over het algemeen gewoon hele normale mensen hoor.
Dat FOK!kers het bashen is begrijpelijk, want veel nerds kom je er niet tegen!
Ik neem aan dat jij ook graag in een huis woont en je spulletjes koopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen maar bouwvaktuig en cassieres.
Ja, je hebt inderdaad toko's waar alleen Nederlanders komen. Maar daar moet je dan gewoon niet heen gaan, simpel hè?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat doe jij op fok dan? Nu ben je ook een nerd.
Alsof iedereen hier Chersonissos kut vind omdat ze dan naar buiten moeten en onder de mensen komen. Het zijn meer de Nederlanders daar. Ga je naar het buitenland, zit je alsnog tussen de TMF breezersletjes en het "Bier en tietuhhh"-roepende volk.
Maarja als je nooit verder bent gekomen van VMBO kader kan ik me voorstellen dat het nog best leuk is.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:30 schreef zovty het volgende:
Ik neem aan dat jij ook graag in een huis woont en je spulletjes koopt.
Je moet eens leren een beetje respect op te brengen voor mensen die niet jijzelf zijn, dan bereik je misschien nog eens iets in je leventje.
Dan ga ik liever helemaal ergens anders naartoe, dan dat je de hele vakantie moeite moet doen om de Nederlanders te ontlopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, je hebt inderdaad toko's waar alleen Nederlanders komen. Maar daar moet je dan gewoon niet heen gaan, simpel hè?
Sowieso, hoe kan je over iets oordelen als je het nooit hebt meegemaakt?
Ik vind het wel interessant om te zien hoe gepeupelte zich vermaakt idd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Het gegeven dat TS en BoWa met meerdere voorbeelden komen over de beelden die ze hebben gezien, geeft aan dat ze het een stukje interessanter vinden dan ze willen laten blijken.
Geeft niks, jongens.
Ja, als feesten niet je ding is hoef je er sowieso al niet over na te denken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan ga ik liever helemaal ergens anders naartoe, dan dat je de hele vakantie moeite moet doen om de Nederlanders te ontlopen.
Waarom doe je dan alsof het onbegrijpelijk is dat die mensen zich vermaken, als je zelf voor je tv blijft hangen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te zien hoe gepeupelte zich vermaakt idd.
Je kent me geeneens man vent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef Buitendam het volgende:
Waarom doe je dan alsof het onbegrijpelijk is dat die mensen zich vermaken, als je zelf voor je tv blijft hangen?
Met je vrienden op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Hé, da's mijn tekst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHAHHAAH !!1 LD !!111!11 CherSOAnissos !1111 SOA !!11 IK SNAP HEM !111
HAHAHAHAHAHAHAHHA LOOOOOOOOOLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZ SOA WHEHEHEH !!![]()
Want jij kent wel alle andere FOKers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kent me geeneens man vent.
Doe eens wat beter je bashbest.
Feesten wel, alleen ik ben niet zo van het feesten in overschatte badplaatsen met hippe barretjes. Ik ga dan liever naar een stad als Praag of Berlijn waar het vol zit met goede clubs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, als feesten niet je ding is hoef je er sowieso al niet over na te denken.
Om je eigen he_le_maal zat te zuipen, dag in dag uit tot dat het vliegtuig vertrekt?quote:
Ja. En ? Ik ben ook 8 jaar met vrienden op vakantie geweest.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kent me geeneens man vent.
Doe eens wat beter je bashbest.
Bulgarije, da's toch niks anders dan Chersonissos? Met het Slam Café op de Sunny Beach enzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef Kopbal het volgende:
Is dit het verzameltopics voor nerds die op vakantie gaan naar Kroatie, Bulgarije en Belgie?
En iedereen in het wit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en dan nog iets:
Er loopt niemand met een pens rond !!!
Allemaal 6-packs en strakke vrouwenlichamen.
Hoezo selectiebeleid bij TMF
Dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon leuker om een week met mijn vrienden te hangen dan een week met mijn vriendin in een krappe tent te zitten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Om je eigen he_le_maal zat te zuipen, dag in dag uit tot dat het vliegtuig vertrekt?
Nee dan pas ik. Alcohol op vakantie is echt relaxed en geeft je een goede indruk op de plaats waar je bent, maar jezelf van de wereld af zuipen omdat je ouders je daar niet kunnen zien vind ik een beetje zielig en zonde van je vakantie (en geld).
Met je vrienden op vakantie gaan naar een plaats waar niet al teveel Nederlanders zijn.quote:
Ik doe het gewoon allebei. Maar dan moet je wel nog even krappe tent vervangen voor hotel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon leuker om een week met mijn vrienden te hangen dan een week met mijn vriendin in een krappe tent te zitten.
SenSOAtion WHITEquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef CasB het volgende:
En iedereen in het wit.Met teenslippers, te strakke shirts en linnen broeken.
Hoe laat speelt SOALKE 04 dit weekend??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SenSOAtion WHITE
HAHAHAHHAHAHAH SCHNAPFEN JULLIE IHN !1111 SenSOA !!!11111 HAHAHAHAHAHHAHA
UND DAN AM WEITZ !!!11 SJPIERMAA !!!111 HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
IK SNAP HEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!! LEKKER BOWA GOED BEZIG MAN DIE GRAPPEN VAN JE BOHHHHquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SenSOAtion WHITE
HAHAHAHHAHAHAH SCHNAPFEN JULLIE IHN !1111 SenSOA !!!11111 HAHAHAHAHAHHAHA
UND DAN AM WEITZ !!!11 SJPIERMAA !!!111 HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Op hetzelfde tijdstip als BORUSSOA DORTMUND !111111quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hoe laat speelt SOALKE 04 dit weekend??
Volgens mij na Ajax. Jeweetwel, met Luis Soarez in de spitsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hoe laat speelt SOALKE 04 dit weekend??
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgens mij na Ajax. Jeweetwel, met Luis Soarez in de spits.
Ja, dat is wat de nerds zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Bulgarije, da's toch niks anders dan Chersonissos? Met het Slam Café op de Sunny Beach enzo.
Ieder zijn ding. In Lloret heb je in ieder geval prima clubs, ik hou wel van dat massale. Vooral als het niet alleen maar Nederlanders zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Feesten wel, alleen ik ben niet zo van het feesten in overschatte badplaatsen met hippe barretjes. Ik ga dan liever naar een stad als Praag of Berlijn waar het vol zit met goede clubs.
Dat maakt alles al een stuk beter, ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon allebei. Maar dan moet je wel nog even krappe tent vervangen voor hotel.
OM TE FAPPENquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:58 schreef MarkyB het volgende:
Ik heb die hele aflevering eens aandachtig zitten te bekijken
Mooizo. Eindelijk voorbeelden.quote:
Mjah als je idd om het Nederlandse kamp heenloopt zal het best okay zijn. Alleen het is toch de plaats die me afschrikt, ik zou zelf geen vakantie naar Lloret boeken, alleen door al die verhalen die ik er over hoor. En het feit dat er van die Beachmasters tours heen gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. In Lloret heb je in ieder geval prima clubs, ik hou wel van dat massale. Vooral als het niet alleen maar Nederlanders zijn!
Neuh, vriend van me is erheen geweest, vergelijkbaar met Lloret.quote:
Je gaat toch zelf ook naar dit soort feesten? Als DJ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooizo. Eindelijk voorbeelden.
Wat een treurnis. Zie ze staan. Zie ze uit hun bol gaan met 1100 euro bruto per maand.
HEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MarkyB het volgende:
[..]
met je vriendin in een tentje op vakantie
4 weken langquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:03 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben 4 weken naar de Appelhof geweest. Een beetje bier drinken en muren bouwen van kratten. Verder natuurlijk vette schuimparty's daar. Jweetz
2:56 dat meisje achter die man met die pet in die zebra bikini, die is iets vergeten van huis mee te nemenquote:
quote:
Marmaris ben ik ook geweest, Alanya ook. Maar dat valt opzich nog mee vergeleken met Chersonissos, Salou en Blanes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik ben in Salou, Marmaris, Bulgarije, Kos en Torremolinos geweest, en toch heeft TS gelijk.
"het verstand" ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:06 schreef MarkyB het volgende:
[..]
2:56 dat meisje achter die man met die pet in die zebra bikini, die is iets vergeten van huis mee te nemen
Opa, vertel nog eens over vroeger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Marmaris ben ik ook geweest, Alanya ook. Maar dat valt opzich nog mee vergeleken met Chersonissos, Salou en Blanes.
Gelukkig jeugdzondes
Vandaar dat TS ook gelijk heeft.
Ouder en verstandiger he
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Opa, vertel nog eens over vroeger.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef devl1nsect het volgende:
Huppeldepuppel, doe een Durex om je knuppel.![]()
Bulgarije in 2005 was geweldig , lekker tussen de Engelsen in ziiten , nu schijnt het dat pa en ma Tokkie ook Sunny Beach opmogen 4 jaar geleden werden ze profesioneel het resort uitgeslagenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Bulgarije, da's toch niks anders dan Chersonissos? Met het Slam Café op de Sunny Beach enzo.
Ja, want stel je voor dat je nog plezier hebt op vakantie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar kom op Chriz....
Ik weet niet hoe oud jij bent. Maar boven de 17 jaar moet je dit soort oorden toch vermijden man
Vind jij dit plezier dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor dat je nog plezier hebt op vakantie.
Ik vat um niet...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:13 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Bijna, sommige mannen hebben het niet, ook niet wat ik bedoel op 2:56
Is dit wat jij verstaat onder plezier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor dat je nog plezier hebt op vakantie.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Kopbal het volgende:
Zeker. Tot een jaartje of 22 zijn dat soort vakanties best goed te doen hoor.
Ik dacht dat je het had over die chick achter die kerel. Daar was mijn oog in ieder geval op gevallen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Kopbal zit op dezelfde golflengte volgens mij
Dit dus. Laat ze lekker naar 1 pauperplek gaan zodat de mensen die wel rustig cultuur willen bekijken dat ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef SteveBudin het volgende:
Kan ik dit terugkijken op TMFgemist.nl??
Ben zelf te oud voor dit soort dingen, maar het is toch juist handig dat al die gelijkgestemden naar dezelfde plek gaan, dan weet jij waar je juist niet naar toe moet gaan als je dat wilt ontlopen.
kloptquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over die chick achter die kerel. Daar was mijn oog in ieder geval op gevallen.
Chersonissos sowieso wel, daar lopen over het algemeen nog wel wat ouderen tussen. Salou, Lloret, Rimini kan je dan beter mijden iig.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dit dus. Laat ze lekker naar 1 pauperplek gaan zodat de mensen die wel rustig cultuur willen bekijken dat ook kunnen doen.
Oh Rimini ben ik ook nog geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Chersonissos sowieso wel, daar lopen over het algemeen nog wel wat ouderen tussen. Salou, Lloret, Rimini kan je dan beter mijden iig.
Nee daarna moet je juist gaan. Zulke vakantieoorden stikken van de jonge jochies die onverrichter zaken naar huis gaan omdat de schaarse sletjes alleen op oudere jongens vallen. Als je als weinige oudere jongen er rond loopt snaai je ze allemaal weg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:13 schreef Afwazig het volgende:
Het is wel zo, dat is leuk als je onder de 18/19 bent. Daarna moet je echt wat anders gaan zoeken
Altrumondoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh Rimini ben ik ook nog geweest
En dat was toentertijd best leuk idd. Met de disco van Gigi d'Agostino
Maar als ik zie dat er gasten tussenstaan die ik schat 25 zijn dan moet ik bijna huilen. (insert pagina 1 plaatje)
Het jammere is dat veel van die vakantiebestemmingen, Salou, Kos, etc. in principe gewoon best hele mooie plekken zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Dit dus. Laat ze lekker naar 1 pauperplek gaan zodat de mensen die wel rustig cultuur willen bekijken dat ook kunnen doen.
Dat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Feesten wel, alleen ik ben niet zo van het feesten in overschatte badplaatsen met hippe barretjes. Ik ga dan liever naar een stad als Praag of Berlijn waar het vol zit met goede clubs.
Ja klopt, want na je 17e moet je ineens naar de Ardennen gaan om lekker te wandelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit wat jij verstaat onder plezier.
Zoals ik al zei: Onder de 17 kan ik er nog inkomen. Wanneer je klaar bent voor je rijbewijs is dit soort vakantie natuurlijk in en intriest.
Nee lamlul.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja klopt, want na je 17e moet je ineens naar de Ardennen gaan om lekker te wandelen.
Dus het is ineens wel geweldig omdat er engelsen zijn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
Bulgarije in 2005 was geweldig , lekker tussen de Engelsen in ziiten , nu schijnt het dat pa en ma Tokkie ook Sunny Beach opmogen 4 jaar geleden werden ze profesioneel het resort uitgeslagen
Engelsen zijn baas manquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Dus het is ineens wel geweldig omdat er engelsen zijn?
Dat is zo mogelijk nog triester, de engelsen die daar komen zijn dezelfde pa en ma tokkie als die uit Nederland alleen spreken ze engels.
Moet jij zeggen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee lamlul.
Alsof er niks anders bestaat dan zuipen tussen de hollanders en wandelen met je nordic-walking sticks.
Verbreed je wereld eens.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef jordeeeh het volgende:
Je faalt weer eens, zoals gewoonlijk
nietusquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Dus het is ineens wel geweldig omdat er engelsen zijn?
Dat is zo mogelijk nog triester, de engelsen die daar komen zijn dezelfde pa en ma tokkie als die uit Nederland alleen spreken ze engels.
Reminder: Je bent zelf ook een schreeuwerige Nederlander die na een half uurtje meezuipen onder de kruk ligt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Engelsen zijn baas manKunnen die schreeuwerige Nederlanders die na een half uurtje meezuipen onder de kruk liggen nog wat van leren.
Valt alleszins mee hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Reminder: Je bent zelf ook een schreeuwerige Nederlander die na een half uurtje meezuipen onder de kruk ligt.
De beelden zeggen genoeg opT fucking M fucking F.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef jordeeeh het volgende:
Jij bent degene die nog nooit Chersonissos/Lloret/Blanes is geweest en zegt dat er alleen maar bouwvakkers en kassamiepen rondlopen
waarom heb je een kv mechelen ui?quote:
Oh, bij jou valt het mee, maar al die andere miljoenen Nederlanders zijn het welquote:
Engelsen zijn baas inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
nietusWest Ham Hooligans
Oh en nog gedanst met een chick van hardcore Celtic supporter![]()
waar ben jij op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beelden zeggen genoeg opT fucking M fucking F.
Daar hoef ik geen ¤700- aan uit te geven om tot die conclusie te komen.
Ga jij nog maar lekker naar dit soort pauperbestemmingen op je 22ste. Scoor je een lekkere kassatrut, bezwanger haar per ongeluk en leef de rest van je leven maar in een Vogelaar-wijk.
Succes !
Groetjes !!!
Ja, want beelden van TMF laten ook zien hoe het er overal aan toe gaatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beelden zeggen genoeg opT fucking M fucking F.
Daar hoef ik geen ¤700- aan uit te geven om tot die conclusie te komen.
Ga jij nog maar lekker naar dit soort pauperbestemmingen op je 22ste. Scoor je een lekkere kassatrut, bezwanger haar per ongeluk en leef de rest van je leven maar in een Vogelaar-wijk.
Succes !
Groetjes !!!
Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom heb je een kv mechelen ui?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, bij jou valt het mee, maar al die andere miljoenen Nederlanders zijn het wel__!!!
Ooh! Carice!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, bij jou valt het mee, maar al die andere miljoenen Nederlanders zijn het wel__!!!
viel ook meer. Ze vroegen welke club doe you support?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Engelsen zijn baas inderdaad.
Zoon van mij mag je naar chersonissos hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, want beelden van TMF laten ook zien hoe het er overal aan toe gaat
Jij ook veel plezier met je boswandelingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Voorjaar: Lissabonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef postmortum het volgende:
waar ben jij op vakantie geweest?
stoer man.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
viel ook meer. Ze vroegen welke club doe you support?
Ik : Sittard
zij: At least it is not fucking AJax when we see Ajax here were gonna neck them
haha. Die jordeeeh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef jordeeeh het volgende:
Ja, want beelden van TMF laten ook zien hoe het er overal aan toe gaat
Jij ook veel plezier met je boswandelingen
quote:
En binnenkort kunnen ze weer de nike air's aandoen in Zagreb.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef postmortum het volgende:
Zeg dat maar eens tegen een West Ham Supporter , waren jullie niet aan het rennen in jullie eigen stad , ergens begin Augustus![]()
Neen. Je bent zelf ook gewoon een Nederlandse bouwvakker die blij is met dat ene weekje vakantiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan.
[..]
Inderdaad.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Zoon van mij mag je naar chersonissos hoorJahoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat jij je erger voor lul zet hoorquote:
Of in ieder geval, bij de mensen die wel uit durven te gaan en niet zo autistisch zijn als jijMaarja, die kom je op FOK eigenlijk amper tegen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
oh en hun Cavello's natuurlijk , ben nu echt wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En binnenkort kunnen ze weer de nike air's aandoen in Zagreb.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Engelsen zijn baas inderdaad.
Aldus de stoere hooligan. Flikker toch op man, mafkees. Jij wordt er helemaal opgewonden van als een of andere bezopen Engelsman zegt dat hij een hekel aan Ajax heeft, en dat vind ik nogal triest ja. Vind je dat gek?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen een West Ham Supporter , waren jullie niet aan het rennen in jullie eigen stad , ergens begin Augustus![]()
lieverds ik ben nu op weg vanuit Sittard naar de hel van Deventer![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
Of in ieder geval, bij de mensen die wel uit durven te gaan en niet zo autistisch zijn als jijMaarja, die kom je op FOK eigenlijk amper tegen
Daar heb je wel een punt maar er zijn meer mooie plekken op de wereld en je kan altijd na het hoogseizoen en buiten de vakanties gaan tenzij je zelf nog naar school moet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Het jammere is dat veel van die vakantiebestemmingen, Salou, Kos, etc. in principe gewoon best hele mooie plekken zijn.
OMG dit is gewoon direct gejat van Spring Break USA-Stylequote:
Wat ik hier doe? Postenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!
Wat doe je hier zelf dan, faalhaas!
Jij was toch die gast wat smeekte om zijn ban op te heffen bij de FA's ?
Of hij PLEEEAAAAASE zijn account terug mocht ?
Lul niet zo man faler.
Aha. Want ik ga niet uit he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:43 schreef jordeeeh het volgende:
Wat ik hier doe? Posten
Ik plaats mezelf onder de users die wel uitgaan, en niet janken "Oh de muziek die ze daar draaien is niet eens gemaakt met èchte instrumenten![]()
".
Jij kent anderen hier op FOK toch net zo minquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bovendien ken je me niet, dus lul niet. We zijn allebei net zo triest: We zitten op FOK, wat te discussieren met een internetheldlul aan de andere kant van een toetsenbord.
Alleen interesseert het jou heel veel, en mij weinig
Ah, jij bent een echte goeiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Want ik ga niet uit he.
Wat ben jij slecht in trollen zegEcht geen tegenstander voor me. Plaats eens wat feiten i.p.v. je oeverloos gelul.
NEXT.
Ik heb het toch niet over Fokkers ? Ik heb het over het algemeen bezoeken van dit soort oorden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij kent anderen hier op FOK toch net zo min! En ik denk dat het jou meer boeit dan ik, aangezien jij hier volgens mij ook al een keer een topic over had gemaakt
Welke andere dingen ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, jij bent een echte goeieJe gaat niet eens in op de andere dingen, omdat je daar geen antwoord op hebt
Faalhaas.
Treurig om te zien idd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:46 schreef Afwazig het volgende:
Jordeeeh is overduidelijk gezakt voor de cursus 'internetten voor gevorderen'
Er stond nog meer in die post.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke andere dingen ?
Ik heb nog nergens gehuild dat ik geen mod meer ben. Zoals ik al zei: Kom eens met feiten.
Dat is de reden waarom ze me eruit gekickt hebben lamlul. Daar is niks te janken aan, dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Er stond nog meer in die post.
En nee, je liep inderdaad niet te huilen dat het NSBers () waren
Waar zijn jouw feiten dan? Bewijs eens dat het bouwvakkers en kassamiepen, en dat ze 1100 per maand verdienen
Waarom moet ik dan wel met feiten komen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ze me eruit gekickt hebben lamlul. Daar is niks te janken aan, dat is gewoon zo.
Als iemand me vraagt waarom ik geen mod meer ben, dan lijkt het me vrij logisch dat ik daar op antwoord.
En punt 2: Het zijn meestal niet de meest slimme die naar dat soort oorden gaan. Hetzelfde als Renesse. Vooral in trek bij boerendorpsjeugd. Daar zijn geen tabellen van het CBS voor om dat te onderbouwen, maar meer gebaseerd op algemene kennis.
Waarom je met feiten moet komen ? Je zegt dat ik nooit uitga en dat ik geen leven heb. Dat weet je toch allemaal zo zeker ? Je doet alsof je me kent vandaar. Onderbouw het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:55 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom moet ik dan wel met feiten komen?
En als je minder slim bent ben je gelijk een bouwvakker?
En nee, ik schaak niet, en doe ook geen VWO
Myn zusje zit op Mallorca atmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
Chersonissos
Lloret
Mallorca
2 weken lang zuipen en neuken, meer hoef ik niet te doen op vakantie.
Ik begrijp best wat je ermee bedoelde, maar zeg dan gewoon het wat dommere volkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom je met feiten moet komen ? Je zegt dat ik nooit uitga en dat ik geen leven heb. Dat weet je toch allemaal zo zeker ? Je doet alsof je me kent vandaar. Onderbouw het.
Ik doe tenminste nog veronderstellingen. Dat zou jij ook eens moeten doen.
En nee, als je minder slim bent ben je nog geen bouwvakker. Maar zoals de meeste mensen wel begrijpen roept het woord bouwvakker een bepaalde associatie op. Maar goed. Dat zul jij wel niet snappen.
Ik had volgens jou alle beroepen moeten noemen die ik had geassocieerd met dit soort badplaatsen ?
Nee. Dan had je maar beter je best moeten doen bij begrijpend lezen.
Maar goed. Je bent echt de onderliggende partij Jordeeeh. Doe nog eens een cursus internet zoals hierboven al gezegd.
En neem het niet zo serieus. Want volgens mij kun je me echt schieten he
Mooizo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik begrijp best wat je ermee bedoelde, maar zeg dan gewoon het wat dommere volkWat alsnog nergens op slaat eigenlijk, want in onze groep zitten ook HBO'ers en mensen die universiteit doen. Net als een paar dames die we daar tegen komen.
En ik hoef je niet te schieten hoor, zou goed kunnen dat ik irl gewoon gezellig een biertje met je kan drinken, internet zegt wat dat betreft niet zoveel. Alleen dat mensen zich groter voordoen dan ze zijn.
Nou, dan weet je in ieder geval dat ze deze vakantie door een paar Duitsers ipv Engelsen uit elkaar getrokken wordt !quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
De nieuwe Natalee Holloway ws. dus.
Bazenpost, iedereen die dat niet vind is een mongool.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
Chersonissos
Lloret
Mallorca
2 weken lang zuipen en neuken, meer hoef ik niet te doen op vakantie.
Wat een onzin argument over die all-in resortsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Cyprus geweest. Daar had je idd ook erg veel Engelsen en heb altijd wel kunnen lachen met die gasten. We gingen vaak naar zo'n pub beetje ouwehoeren en bier zuipen. Maar ook genoeg locals ontmoet die ons de ekte plaatsen lieten zien.
Wat ik vooral kut vind aan die badplaatsen is die schrale resorts waar je de hele dag aan het zwembad ligt en vercrackt all-in voer naar binnen loopt te werken.
Ik zat daarom in een resort met aparte huisjes, 50 meter van het strand en niet all-in. Gewoon in de stad eten, of in je eigen huisje wat koken.
Bulgarije beter dan Lloret of Chersonisos? Bulgarije lopen alleen maar criminelen rond die hun geld wit komen wassen. Nog nooit zoveel gajes bij elkaar gezien. Zelfs nog bedreigd door een local van een jaar of 70 met een blaffer op m'n hoofd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef afcajos het volgende:
Ik moest lachen om de OP en er zijn inderdaad een aantal punten waar. Ik ben er nog nooit geweest, maar uiteraard wel naar Lloret op mijn 17e en dat was gewoon goed vermaak. Boven de 20 moet je daar niet meer heen gaan. Al is het natuurlijk wel een geweldige plek om lekker minderjarige sletjes te batsen.
Het punt dat TS aansnijdt over het SOA kwartetten slaat natuurlijk nergens op. Er wordt echt niet zoveel geneukt als de internethelden vertellen op een forum
Deze zomer (op mijn 22e) naar Sunny Beach geweest, en dat is echt 100x beter dan die populaire jongerenoorden als lloret en chersoanissos. Niet al te veel Nederlanders, en je moet gewoon de juiste plekken zoeken. Dat slamcafe waar ze op de radio reclame voor maken stelt echt geen fuck voor, en moet je dan ook gewoon mijden
Voor wie van plan is naar Bulgarije te gaan, lees mijn reisverslag maar![]()
[Zomer 2009] Sunnybeach Bulgarije #2
Ik ook over Sunny Beach. En dat kankervliegveld (meer een veredelde parkeergarage maar goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef afcajos het volgende:
Nou wij hebben geen last gehad van criminelen, en er komt leuker volk. Je ziet sowieso geen 18 jarige mannetjes in Sunny Beach.
edit:
Ik heb het dan over Sunny Beach he, geen idee hoe het verder in Bulgarije is
Klopt ja, die zijn er ook wel. Maar het partyvolk zit voornamelijk in goedkope all-in crap.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een onzin argument over die all-in resorts. Alsof er geen hotels zijn waar je niet all-in kunt zitten
.
[..]
Bulgarije beter dan Lloret of Chersonisos? Bulgarije lopen alleen maar criminelen rond die hun geld wit komen wassen. Nog nooit zoveel gajes bij elkaar gezien. Zelfs nog bedreigd door een local van een jaar of 70 met een blaffer op m'n hoofd.
Leuk land, dat Bulgarije.
En diegenen die niet neuken op vakantie zijn gewoon een stel sneue nerds die te bang zijn om op hun bek te gaan..
Partyvolk voornamelijk all-in? Echt niet. Die gaan juist niet all-in. Aangezien die 's nachts meer leven dan overdag, en dat zogenaamde all-in niet zo all-in is meestal. Buitenlands gedestilleerd en import bier moet je meestal gewoon betalen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, die zijn er ook wel. Maar het partyvolk zit voornamelijk in goedkope all-in crap.
Verder is Oost Europa echt de shit. Bulgarije ook. Alleen je moet er niet komen om de Hollandse toerist uit te hangen idd. Die pikken ze er zo tussenuit en dan ben je de lul.
Een van de weinige redenen om naar het Oostblok te gaan imo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zijn juist de plekken waar ik met een boog omheen loop, de hoeren en striptenten. Naast de eigenaar is het meeste volk dat er komt ook erg fout.
Partyen kan je genoeg imo, alleen je moet de plaatsen weten. Er is vaak niet zoals bij de badplaatsen een grote boulevard waar alles gebeurd, maar de vetste clubs zitten meestal in een straatje ergens achter oid.
Hehequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Een van de weinige redenen om naar het Oostblok te gaan imo.
En niet te vergeten, zoenende chicks op de barquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hehe. Mjah ieder z'n ding. Ik ga eerder voor het goedkope bier, Oost Europese vrouwen, het voedsel, de sfeer etc.
En wat ik versta onder vette clubs is goede resident DJ's die techno, minimal, techhouse etc draaien. Een of meerdere keren per week een bekende gast dj. Goed interieur, relaxte sfeer en publiek enz.
quote:
Wat de fak. Er zijn een stuk of 5 chille FOK peeps in Lloret geweest en ik heb niemand gezien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. In Lloret heb je in ieder geval prima clubs, ik hou wel van dat massale. Vooral als het niet alleen maar Nederlanders zijn!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat de fak. Er zijn een stuk of 5 chille FOK peeps zeggen in Lloret te zijn geweest en ik heb niemand gezien.
Van 1 weet ik het al zeker.quote:
Ik was er 27 juli t/m 10 augustusquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat de fak. Er zijn een stuk of 5 chille FOK peeps in Lloret geweest en ik heb niemand gezien.
Whehe wij van 28 tot 6 dacht ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik was er 27 juli t/m 10 augustus.
Op je 29e?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef THeeF het volgende:
Zit de elite hier Chersonissos af te kraken, gaan ze naar Lloret..
Kom op zeg, daar lopen alleen kleuters rond van 12...
En ja, ik was er ook op de beach party en heb me aardig vermaakt.
Beter, als de zomer achter je PC doorbrengen..
& ik geef je gelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef THeeF het volgende:
Zit de elite hier Chersonissos af te kraken, gaan ze naar Lloret..
Kom op zeg, daar lopen alleen kleuters rond van 12...
En ja, ik was er ook op de beach party en heb me aardig vermaakt.
Beter, als de zomer achter je PC doorbrengen..
Ja, maar dat kan toch ook in Fuckin Nederland. Je boekt een hotelletje, als je geluk hebt is het nog lekker week ook en dan elke dag uitgaan. Je wilt toch kaaskoppen om je heen. Nou danquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
& ik geef je gelijk
ik was deze zomer ook in chersonissos en heb me prima vermaakt,
mensen die het afkraken zijn er zelf waarschijnlijk nooit geweest.
mag je dan geen 2 weken in een heel jaar even helemaal los gaan.
& ja het is me leukste vakantie tot nu toe.
& ja je bent een breezer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
& ik geef je gelijk
En hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
& ik geef je gelijk
overal zijn mensen met SOAquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan toch ook in Fuckin Nederland. Je boekt een hotelletje, als je geluk hebt is het nog lekker week ook en dan elke dag uitgaan. Je wilt toch kaaskoppen om je heen. Nou dan. Gaan de bewoners daar jou bijten ofzo als je daar kennis mee maakt ipv de hele dag met je zwetende harses in dat SOA kamp te zitten?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
overal zijn mensen met SOA
ook als je uitgaat in nederland
ook op school
ook op werk
overal
dus als ik het goed begrijp kan ik nooit meer wat leuks doen omdat ik bang moet zijn voor een SOA.
en het is niet ofzo dat als je op vakantie bent je perse seks hebt en elke dag dronken ben ofzo:S
Zeker wel dat jij onbeschermde seks hebt gehad op Chersonissos.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
overal zijn mensen met SOA
ook als je uitgaat in nederland
ook op school
ook op werk
overal
dus als ik het goed begrijp kan ik nooit meer wat leuks doen omdat ik bang moet zijn voor een SOA.
en het is niet ofzo dat als je op vakantie bent je perse seks hebt en elke dag dronken ben ofzo:S
klopt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Zeker wel dat jij onbeschermde seks hebt gehad op Chersonissos.
Beetje sneu, he. Eerst iets zeggen om daarna te roepen "ja, maar dat was niet waar hoor!". Hetzelfde als "grapje!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:02 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
dat is wat je wil horen dus
vervul ik je wens!
foto's van je onbeschermde sex?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:02 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
dat is wat je wil horen dus
vervul ik je wens!
ik zge ook niet dat het niet waar is,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Beetje sneu, he. Eerst iets zeggen om daarna te roepen "ja, maar dat was niet waar hoor!". Hetzelfde als "grapje!!" roepen als mensen je uitlachen nadat je iets gênants hebt verteld.
ja zelfs een dvd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
foto's van je onbeschermde sex?
Oehhhh, mindgames. Wees eens duidelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:06 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
ik zge ook niet dat het niet waar is,
maar het si wel wat je wil horen;)
Wist je dat niet? Iedereen die niet naar Chersonissos gaat is een autistische nerd met een bleke kop die nog nooit een vrouw heeft aangesproken en elke vakantie met zijn ouders zit te rummikubbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ja want iedereen die niet naar Chersonissos gaat, zit de hele zomer achter zijn pc. Wat is dat voor redenatie.
Same.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe wij van 28 tot 6 dacht ik.
Jij moet wel 1 van de grootste kankerkneuzen ooit zijn met je stoere anti ajax gelul.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En binnenkort kunnen ze weer de nike air's aandoen in Zagreb.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet wel 1 van de grootste kankerkneuzen ooit zijn met je stoere anti ajax gelul.
Psv neemt nieteens supporters mee naar uit wedstrijden omdat het allemaal sukkeltjes zijn.
Jij bent echt 1 van die grote bek achter hek sukkeltjes
Gelukkig heb je zelf een stoer onderschrift, infantiele kneus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet wel 1 van de grootste kankerkneuzen ooit zijn met je stoere anti ajax gelul.
Psv neemt nieteens supporters mee naar uit wedstrijden omdat het allemaal sukkeltjes zijn.
Hey gore jood, waarom houd je niet een keer je kankerbek, vieze kankerflikker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hou je bek eens over lowldance.
Mocht je er niet op gisteravond?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hey gore jood, waarom houd je niet een keer je kankerbek, vieze kankerflikker.
Blijf jij maar gebanned kutuser.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
[..]
Mocht je er niet op gisteravond?
Hij is kotsen op autisten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis Ritmo?
Is ie misschien naar Chersonnisos?
ogenblikje, even zoekenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Link?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb niet alles gelezen.
MAAR DIT IS EEN BLOG VAN HYYES1!!!11!
helemaal niks zelf geschreven
HOAXXXXXX!1!!!
Nee idd als het anti ajax is is het lachen maar anders.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hey gore jood, waarom houd je niet een keer je kankerbek, vieze kankerflikker.
Vast naar Mysteryland ofzo, kogels koppen van de plaatselijke politie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis Ritmo?
Is ie misschien naar Chersonnisos?
Andersom idemquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee idd als het anti ajax is is het lachen maar anders.....
ik was al lang blij dat ik niet ajax gezegd had , wtf boeit mij ajaxquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Aldus de stoere hooligan. Flikker toch op man, mafkees. Jij wordt er helemaal opgewonden van als een of andere bezopen Engelsman zegt dat hij een hekel aan Ajax heeft, en dat vind ik nogal triest ja. Vind je dat gek?
Inderdaad, en ze kan nog leuk schrijven ook. Wie nodigt haar even uit op fok?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Die CeeCee die dat stukje schrijft is wel een lekker wijf zeg
[ afbeelding ]
Wat dan wel triest is. Ze schrijf over mensen die naar ChersoniSOAsos gaan, maar zelf is ze aangesloten bij de http://wokkelmeiden.hyves.nl/ (meiden met een spiraaltje) Hyves![]()
Wat een domme kuthoer.
ARGHquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:54 schreef afcajos het volgende:
Die wokkelmeiden
Dit ding gebruikt ook een spiraaltje, daar gaat mijn eetlust
[ afbeelding ]
Als profiel pic.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
Staat die zo op Hyves of wat?????
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als profiel pic.
http://claire22.hyves.nl/
Ook zit dit geval op die hyves
http://jorieke199.hyves.nl/
JORIEKE SPEELT IN PORNO FILMS
Nou die hoef ik niet te zien
quote:WOuw lkkr schatje van we we gaan vanaaf weer lkkr neuken he!!
met je GROTE DIKKE GEILE LKKR tieten!!
Volgens mij was ze net genomen door iemand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:07 schreef Afwazig het volgende:
OMG die doos met tissues er naast valt me ook nu pas op
Die is ranzigquote:
Maar die is leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:05 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme is dit normaal als je een spiraaltje hebt?
Dan moet ik ook een wokkelbitch hebben
[ afbeelding ]
quote:
Die gasten die daar lid zijn,quote:Hey Hallootje,
ben net een nieuwe Hyve gestart..
en dacht is misschien ook wat voor jou !!
http://hotelerotica.hyves.nl/
:firstdate:
kijk eens en meld je aan...
Greetz, en een fijn nachtje..
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef Biels het volgende:
[..]
[..]
Die gasten die daar lid zijn,!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Biels, ook jij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Hamvraag is: kan je daar echt neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |