135 euro 4 sterren hotel, 3 nachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef Jasza het volgende:
1-4 December wss toch maar naar Roemenie.
Lekker gek jwzzzzquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
135 euro 4 sterren hotel, 3 nachtenHulde aan roemenie.
Het kan nog erger: er was laatst een keer sprake van dat Melvin Platje als back-up spits zou worden aangetrokken. Wat een ballentent is Ajax ook aan het worden zeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef Luco het volgende:
De Mul? Wiens ontstoken duim heeft die pusvlek laten lekken?
Het matcht mooi met zijn ogen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden we van "onze" Wesley in het blauw/zwart?
Inter is een kut club.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechts 1 ster, wij hebben er straks 3.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We missen voorin een echte afmaker en dan kom jij met Babel aankakken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:36 schreef Morendo het volgende:
Zou Babel terug willen voor een huurperiode, of is hij daar te trots voor? Op zich wel een ideale spits wat mij betreft.
Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Slechts 1 ster, wij hebben er straks 3.
Ik zie hem liever niet in die rood witte vuilniszak uit rotterdam spelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeit het shirt nou weer waar een speler in speelt
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.
quote:
Helaas waar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.
Kijk even een 'paar pagina's terug. Alles om 19:00 meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:14 schreef Black-Death het volgende:
Al iets bekend over de tijdstippen waaruit Ajax thuis speelt?
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:14 schreef Black-Death het volgende:
Al iets bekend over de tijdstippen waaruit Ajax thuis speelt?
Kan ik meteen uit mijn werk, gunstig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kijk even een 'paar pagina's terug. Alles om 19:00 meen ik mij te herinneren.
How verkeerd gelezen, er kunnen wedstrijden tussen zitten die om 19:00 beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:19 schreef Noshiba het volgende:
Gezien. Maar het zijn geruchten en 1 zegt dat 3 om 19 uur zijn en 3 20:45 uur. Moet even de officiële tijden krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kijk even een 'paar pagina's terug. Alles om 19:00 meen ik mij te herinneren.
Clubcard alleen al is genoeg, zolang je maar aan een kaartje komtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Gezien. Maar het zijn geruchten en 1 zegt dat 3 om 19 uur zijn en 3 20:45 uur. Moet even de officiële tijden krijgen
Moet je trouwens een Supp. CC met uitkaart ofzo hebben om naar een uitwedstrijd van de EL gaan? Wat zijn de eisen?
Ah dankjewel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Clubcard alleen al is genoeg, zolang je maar aan een kaartje komt
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Die wedstrijden om 19:00 zijn ideaal... dan kan ik nog per trein terug. Jammer dat tegen Zagreb wel te laat is
Wat heb je aan hem zonder centrumspits?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef Radegast het volgende:
De Mul.
Ik las iets met een duim met pus ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:53 schreef F1Bas het volgende:
Waar haalt iedereen dat de Mul gerucht vandaan?
Voor mij dus exact hetzelfde! Misschien dat ik Anderlecht of Timi-nogwat dan bezoek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Die wedstrijden om 19:00 zijn ideaal... dan kan ik nog per trein terug. Jammer dat tegen Zagreb wel te laat is
Vreemd dat ik pas echt blij ben bij de wat oudere momentenquote:
We hebben Cvitanich. Die gaat toch niet weg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat heb je aan hem zonder centrumspits?
Nee, lekker vooral doorrotzooien met Rommedahl en Kennedy.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
De Mul.
Pleur toch op met die softie.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
We hebben Cvitanich. Die gaat toch niet weg.
Dat zal best, maar dan nog heb ik liever jongens, die desondanks hun zeer beperkte voetbalkwaliteiten, bij de selectie dan iemand die bij iedere mentale tik weer zijn onvrede via de media gaat uiten. Totaal niet bevorderend voor de teamsfeer. Opgetyft met dat soort gasten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
We hebben Cvitanich. Die gaat toch niet weg.
[..]
Nee, lekker vooral doorrotzooien met Rommedahl en Kennedy.
De Mul is twee klassen beter.
Zolang ik geen officiele reactie lees of hoor van Ajax zelf, is hij gewoon nog speler van Ajax.quote:
Ah, De Mul was niet bevorderend voor de teamsfeer. Weten we dat ook weer. Heb altijd gedacht dat dat aan andere figuren lag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan nog heb ik liever jongens, die desondanks hun zeer beperkte voetbalkwaliteiten, bij de selectie dan iemand die bij iedere mentale tik weer zijn onvrede via de media gaat uiten. Totaal niet bevorderend voor de teamsfeer. Opgetyft met dat soort gasten.
Dude de TD van San Lorenzo heeft het in een uitzending met een webcam gezegd, dus je kan moeilijk ontkennen dat er gewoon iets speelt. Heb het filmpje ook gezien, denk dat Dario weg is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zolang ik geen officiele reactie lees of hoor van Ajax zelf, is hij gewoon nog speler van Ajax.
Waarom moet ik de Argentijnse Hans Kraaij Jr. of een site als goal.com geloven?
[..]
Ah, De Mul was niet bevorderend voor de teamsfeer. Weten we dat ook weer. Heb altijd gedacht dat dat aan andere figuren lag.
Inter is een kutclub dus die past prima bij arrogant eikeltje Sneijderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |