quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niemand hier onderschat Timisoara. Ik denk overigens wel dat we ze met een nulletje of vijf moeten kunnen pakken.
Als een ringelSs met een schuin streepje op de é.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef mash_ het volgende:
Timişoara hoe de fuck spreek je een ş uit?
Ik denk er elke dag stiekem aan, maar daarom zal het wel niet gebeuren. Zou echt onwijs cool zijn. Kan Raffie volgend jaar in perfecte vorm mooi mee naar Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef jna het volgende:
Even wat anders. Misschien ben ik de enige, maar ik zie van der Vaart nog wel naar Ajax komen als het nog langer stil rondom hem blijft
Ja dan moet je bij Ray zijn (ik zie nu pas dat jij er ook 1 had gemaaktquote:
Zal zo wel een topic in KLB maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja dan moet je bij Ray zijn (ik zie nu pas dat jij er ook 1 had gemaakt)
Dikke kans van niet, maar hopen doe ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef jna het volgende:
Even wat anders. Misschien ben ik de enige, maar ik zie van der Vaart nog wel naar Ajax komen als het nog langer stil rondom hem blijft
Zie Ajaxlife.nlquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef RayMania het volgende:
Wordt het programma ook vandaag bekend gemaakt?
Als Van der Vaart terugkomt bij Ajax zal zijn perfecte vorm wel ergens rond de 90 kilo liggen,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk er elke dag stiekem aan, maar daarom zal het wel niet gebeuren. Zou echt onwijs cool zijn. Kan Raffie volgend jaar in perfecte vorm mooi mee naar Zuid-Afrika.
Programmaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef RayMania het volgende:
Wordt het programma ook vandaag bekend gemaakt?
Zijn we weer vriendjes?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zal zo wel een topic in KLB maken.
Dit was in Januari, ze hebben al een aantal keer gespeeld daarnaquote:Dinamo Zagreb moet haar volgende thuiswedstrijd in Europees verband zonder publiek afwerken. Daarnaast zijn in de eerstvolgende twee Europese uitduels geen supporters van de Kroatische landskampioen welkom. Dat is de strafmaat die de Europese voetbalbond UEFA woensdagavond aan Dinamo Zagbreb heeft opgelegd.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Timisoara schijnt wel een goeie supportersgroep te hebben
Mooi. Zagreb is best welkomquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit was in Januari, ze hebben al een aantal keer gespeeld daarna
Lees ff goed, ik denk dat de straf al over isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:16 schreef MaxC het volgende:
Dus geen uitsupporters bij de 4e wedstrijd? Had 't liever gezien zonder thuissupporters
Daar kom je alleen niet makkelijk, volgens mijquote:
Was je de vorige keer ook in Zagreb?quote:
En vanaf Dusseldorf nog rechtstreeks ook.quote:
Anderlecht was geen kampioenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij Ajax zitten twee kampioenen, dat is NOOIT zomaar makkelijk. Het kan zijn dat het net een zwakke kampioen uit een zwak land is, zoals Slovan dat was, maar Belgie en Kroatie zijn toch een niveautje hoger.
Nee. En ook deze keer laat ik Zagreb schieten. Heeft geen enkel nut om daar met 100 man heen te gaan vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was je de vorige keer ook in Zagreb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |