Mensen die denken dat mensen trollen als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Mensen die trollen als excuus gebruiken
Ah, is het een troll? Ik neem aan dat je op subtiele wijze hiermee bedoelt te zeggen dat ik gelijk heb en dat jij toegeeft dat je fout zatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Androoit het volgende:
[..]
Godverdomme debiel, heb je nog niet door dat dit topic een complete troll is? Wel erg traag van begrip he? Is dat een vereiste als je een iPhone wilt?![]()
Nee, dat lees je verkeerd. Wat ik deed was dingen aangedikt neerzetten waarvan ik wist dat mensen daar op zouden happen, en dat lukte. Helaas zijn de echte diehard Apple fans niet langsgekomen. Omdat er niet meer potentie in zit heb ik besloten de ware intentie van mij met jullie te delen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah, is het een troll? Ik neem aan dat je op subtiele wijze hiermee bedoelt te zeggen dat ik gelijk heb en dat jij toegeeft dat je fout zat? Dan is het goed.
Ja dat doe je namelijk, mislukte troll!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef Androoit het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen trollen als excuus gebruiken![]()
FYI, de OP bestaat alleen uit een nieuwsbericht. De fipo van mij pakt daar het pijnlijkste punt uit. You do the math.
You do the mathquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Androoit het volgende:
[..]
Godverdomme debiel, heb je nog niet door dat dit topic een complete troll is?
Dit betoog isquote:Mijn persoonlijke mening is dat een iPhone best goed is alleen geeft ik daar de voorkeur niet aan. Ik wil niet gebonden zitten aan bijvoorbeeld iTunes. En het hele closed idee van OSX daar ben ik helemaal geen voorstander van.
vandaar G1.
Heel jouw bestaan is onnodig, maar daar val ik toch ook niet over, of wel dan? Daarnaast is een troll mislukt als iedereen hem doorheeft en negeert. getuige de inmiddels 5 pagina's is dit niet het geval. Al had ik er wel meer van verwacht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja dat doe je namelijk, mislukte troll!
[..]
You do the math![]()
[..]
Dit betoog isen onnodig.
Iedereen heeft het doorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Androoit het volgende:
[..]
Heel jouw bestaan is onnodig, maar daar val ik toch ook niet over, of wel dan? Daarnaast is een troll mislukt als iedereen hem doorheeft en negeert. getuige de inmiddels 5 pagina's is dit niet het geval. Al had ik er wel meer van verwacht.
Self-fulfilling prophecyquote:Dus, verder nog iets, of ga je afdruipen?
Nu wel ja. Heeft wat moeite gekostquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Iedereen heeft het door![]()
[..]
Self-fulfilling prophecy
Geef gewoon toe dat je van alle kanten klemgeluld bent ipv als een mietje terug te krabbelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Androoit het volgende:
[..]
Godverdomme debiel, heb je nog niet door dat dit topic een complete troll is? Wel erg traag van begrip he? Is dat een vereiste als je een iPhone wilt?![]()
Kom dat eens voor me neus zeggen, kankerhomoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je van alle kanten klemgeluld bent ipv als een mietje terug te krabbelen.
Wie is hier nou de keyboardwarriorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef Androoit het volgende:
[..]
Kom dat eens voor me neus zeggen, kankerhomo![]()
Krijg je gelijk een paar hoeken. Beetje leuk doen op internet, keyboardwarrior
Mensen namen de troll gewoon serieus, dat is het hele probleem. Daar heb ik geen behoefte aan, want ik heb geen zin om inhoudelijk over iPhones te praten. Who the fuck cares.
Ik niet, ik nodig hem zelfs uit het hier te doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie is hier nou de keyboardwarrior
Wat een stoere praat zeg
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef Androoit het volgende:
[..]
Nee, want mensen van 14 doen dat juist via internetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:42 schreef Repeat het volgende:
Ben je 14 ofzo, met je kom dat hier voor mn neus zeggen
Rukker.
Mag je die grove taal wel gebruiken van je mama?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef Androoit het volgende:
[..]
Krijg je gelijk een paar hoeken. Beetje leuk doen op internet, keyboardwarrior
Mensen namen de troll gewoon serieus, dat is het hele probleem. Daar heb ik geen behoefte aan, want ik heb geen zin om inhoudelijk over iPhones te praten. Who the fuck cares.
Nee, maar ik doe het toch. rebels hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Mag je die grove taal wel gebruiken van je mama?
Die zijn triest, daarom waarschuw ik hem alleen. Maar mensen die in een troll trappen zijn nog triester. Geeft niet, je moet de agressie kwijt, ik begrijp hetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:46 schreef -Techno- het volgende:
Mensen die gaan lopen dreigen op een forum
Je hebt helemaal gelijk, hij zal nu vast heel bang geworden zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:47 schreef Androoit het volgende:
[..]
Die zijn triest, daarom waarschuw ik hem alleen. Maar mensen die in een troll trappen zijn nog triester. Geeft niet, je moet de agressie kwijt, ik begrijp het
Dat is wel de bedoeling ja !quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, hij zal nu vast heel bang geworden zijn.
En denk je dat het gelukt is?quote:
Dus jij denkt dat hij nu bang is voor jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:58 schreef Androoit het volgende:
[..]
Zie je hem nog met grote praatjes?
internetheldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:58 schreef Androoit het volgende:
[..]
Zie je hem nog met grote praatjes?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:46 schreef -Techno- het volgende:
Mensen die gaan lopen dreigen op een forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Medetroller.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Trollface. het volgende:
Obvious troll was obvious.
Androoit, troll tevens gefustreerde puber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |