Same herequote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:15 schreef Bowlingbal het volgende:
Goedemiddag, dit is je baas hier. Wil je je even melden in mijn kantoor? Kamer 481, dat weet je ondertussen wel te vinden.
De kamers hier hebben geen nummers en bovendien weet mijn manager ook wel dat ik de hele week hard aan het werk ben. Dus dat ene dipje...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:15 schreef Bowlingbal het volgende:
Goedemiddag, dit is je baas hier. Wil je je even melden in mijn kantoor? Kamer 481, dat weet je ondertussen wel te vinden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:15 schreef Bowlingbal het volgende:
Dat willen ze je laten geloven u_uquote:
Zondag is een RUSTdag DUS STOOR ONS NIET!quote:
Alleen de bazen hebben vrijdag al weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben vrij. Ik heb totaal geen vrijdagmiddag gevoel
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen de bazen hebben vrijdag al weekend
die liggen op een strand in Bali terwijl de werknemers ploeterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen de bazen hebben vrijdag al weekend
Doorzettingsvermogen heb ik wel anders had ik vrij genomen en een flutbaan wil ik het niet noemen. Misschien heb jij wel een flutbaan en wil je alle frustraties die daaruit komen op mij ventileren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft geen doorzettingsvermogen en een flutbaantje.
Nee hoor, ik lach je gewoon uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:58 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen heb ik wel anders had ik vrij genomen en een flutbaan wil ik het niet noemen. Misschien heb jij wel een flutbaan en wil je alle frustraties die daaruit komen op mij ventileren.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben vrij. Ik heb totaal geen vrijdagmiddag gevoel
Waarom kom jij altijd zo boos overquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ga je huis poetsen, je lijkt net een jankwijf.
Ok gelukkig..quote:
Och wat leuk, wat lief van je. Kusje en een fijn weekend toegewenst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok gelukkig..
Maar ik zei ook nie dat je boos was..
Maar dat je zo overkomt..
Maar het geeft niet.. Ik vind je wel lief..
Ik zit gewoon vol liefde vandaag!!
Hopelijk typte je dit niet met al te veel sarcasmequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Och wat leuk, wat lief van je. Kusje en een fijn weekend toegewenst.
xxx en de groetjes,
ik.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zondag is een RUSTdag DUS STOOR ONS NIET!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |