Ik heb al 4/5 jaar geen contact meer met mijn moeder. En mijn vader laat sinds begin dit jaar niks meer van zich horen. En zou sowieso geen oplossing zijn aangezien mijn vader +/- 200 km van mijn werk vandaag woont.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef Books het volgende:
Aeque maar kan je niet even tussentijds terug naar je ouders of is dat geen optie? In elk geval voor nood en intussen op je gemak verder zoeken naar een huisje?
in zuid holland ook niet..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:46 schreef Estrys het volgende:
Via instanties als Direct wonen is het vaak wel duur volgens mij. Voor 50 000 euro kan je in het Brabantse nog geen garagebox kopen.
HIer aan het werk, blegh geen zin. Is het al weekend?
In Amsterdam betaal je op sommige plekken alleen al voor een parkeerplaats (let op, buiten, gewoon twee strepen waartussen jij mag parkeren) het dubbele.quote:
nee, niets. ik heb hem een sms gestuurd. vraag me af of dat zin heeft, want zijn telefoon nam hij eerst niet op en later had hij hem uitgezet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:49 schreef snoopy het volgende:
lady-wrb, heb je al wat van hem gehoord?
Mijn tante van bijna 85 loopt hier het huis schoon te makenDat mens heeft me toch een berg energie!
Ik zal haar zo maar eens proberen af te remmen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Heel topic gemist
Wel fijn zo'n tante, snoop! En vooral ook fijn voor haar dat ze nog zo actief is.
Ze zou het nog doen ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
kan die tante van snoop niet on tour? dan blijft ze lekker bezig en kan ze dr energie goed kwijt
Ik snap dat heel goed. Ik heb recentelijk ook een aantal mensen van het lijstje geschrapt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, niets. ik heb hem een sms gestuurd. vraag me af of dat zin heeft, want zijn telefoon nam hij eerst niet op en later had hij hem uitgezet.
ik geloof eerlijk gezegd dat ik nu wel klaar ben met die vriendschap.
ik begon het toch al dat het steeds van mijn kant moest komen. en ondanks dat ik er toch steeds rekening mee hield dat afspraken niet door zouden gaan, begon het me toch steeds meer te irriteren hoe makkelijk afspraken met mij opzij gezet konden worden.
t is jammer, we zijn al zo'n 15 jaar bevriend, maar of ik er op deze manier mee door moet/wil gaan, daar moet ik maar eens heel diep over na gaan denken.
zo ga je toch niet met vrienden om? ik niet tenminste
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, niets. ik heb hem een sms gestuurd. vraag me af of dat zin heeft, want zijn telefoon nam hij eerst niet op en later had hij hem uitgezet.
ik geloof eerlijk gezegd dat ik nu wel klaar ben met die vriendschap.
ik begon het toch al dat het steeds van mijn kant moest komen. en ondanks dat ik er toch steeds rekening mee hield dat afspraken niet door zouden gaan, begon het me toch steeds meer te irriteren hoe makkelijk afspraken met mij opzij gezet konden worden.
t is jammer, we zijn al zo'n 15 jaar bevriend, maar of ik er op deze manier mee door moet/wil gaan, daar moet ik maar eens heel diep over na gaan denken.
zo ga je toch niet met vrienden om? ik niet tenminste
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:49 schreef snoopy het volgende:
Mijn tante van bijna 85 loopt hier het huis schoon te makenDat mens heeft me toch een berg energie!
Ik zal haar zo maar eens proberen af te remmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |