Ik heb al 4/5 jaar geen contact meer met mijn moeder. En mijn vader laat sinds begin dit jaar niks meer van zich horen. En zou sowieso geen oplossing zijn aangezien mijn vader +/- 200 km van mijn werk vandaag woont.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef Books het volgende:
Aeque maar kan je niet even tussentijds terug naar je ouders of is dat geen optie? In elk geval voor nood en intussen op je gemak verder zoeken naar een huisje?
in zuid holland ook niet..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:46 schreef Estrys het volgende:
Via instanties als Direct wonen is het vaak wel duur volgens mij. Voor 50 000 euro kan je in het Brabantse nog geen garagebox kopen.
HIer aan het werk, blegh geen zin. Is het al weekend?
In Amsterdam betaal je op sommige plekken alleen al voor een parkeerplaats (let op, buiten, gewoon twee strepen waartussen jij mag parkeren) het dubbele.quote:
nee, niets. ik heb hem een sms gestuurd. vraag me af of dat zin heeft, want zijn telefoon nam hij eerst niet op en later had hij hem uitgezet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:49 schreef snoopy het volgende:
lady-wrb, heb je al wat van hem gehoord?
Mijn tante van bijna 85 loopt hier het huis schoon te makenDat mens heeft me toch een berg energie!
Ik zal haar zo maar eens proberen af te remmen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Heel topic gemist
Wel fijn zo'n tante, snoop! En vooral ook fijn voor haar dat ze nog zo actief is.
Ze zou het nog doen ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
kan die tante van snoop niet on tour? dan blijft ze lekker bezig en kan ze dr energie goed kwijt
Ik snap dat heel goed. Ik heb recentelijk ook een aantal mensen van het lijstje geschrapt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, niets. ik heb hem een sms gestuurd. vraag me af of dat zin heeft, want zijn telefoon nam hij eerst niet op en later had hij hem uitgezet.
ik geloof eerlijk gezegd dat ik nu wel klaar ben met die vriendschap.
ik begon het toch al dat het steeds van mijn kant moest komen. en ondanks dat ik er toch steeds rekening mee hield dat afspraken niet door zouden gaan, begon het me toch steeds meer te irriteren hoe makkelijk afspraken met mij opzij gezet konden worden.
t is jammer, we zijn al zo'n 15 jaar bevriend, maar of ik er op deze manier mee door moet/wil gaan, daar moet ik maar eens heel diep over na gaan denken.
zo ga je toch niet met vrienden om? ik niet tenminste
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, niets. ik heb hem een sms gestuurd. vraag me af of dat zin heeft, want zijn telefoon nam hij eerst niet op en later had hij hem uitgezet.
ik geloof eerlijk gezegd dat ik nu wel klaar ben met die vriendschap.
ik begon het toch al dat het steeds van mijn kant moest komen. en ondanks dat ik er toch steeds rekening mee hield dat afspraken niet door zouden gaan, begon het me toch steeds meer te irriteren hoe makkelijk afspraken met mij opzij gezet konden worden.
t is jammer, we zijn al zo'n 15 jaar bevriend, maar of ik er op deze manier mee door moet/wil gaan, daar moet ik maar eens heel diep over na gaan denken.
zo ga je toch niet met vrienden om? ik niet tenminste
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:49 schreef snoopy het volgende:
Mijn tante van bijna 85 loopt hier het huis schoon te makenDat mens heeft me toch een berg energie!
Ik zal haar zo maar eens proberen af te remmen
het is echt zo'n kinderachtbaan hoor (in de Python zal je haar ook echt niet vinden)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
mijn moeder durft niet in achtbanen en heeft mega hoogtevrees.
Ja, die prijzen blijven maar op en neer vliegenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef Stout het volgende:
Weer thuis....zometeen de taxateur dus nog ff snel de bezem dr door !
Heb nog niet bijgelezen, maar las iets over huizen en achtbanen...
Ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef Stout het volgende:
Weer thuis....zometeen de taxateur dus nog ff snel de bezem dr door !
Heb nog niet bijgelezen, maar las iets over huizen en achtbanen...
Maar wat valt er dan precies onder "bewerkt vlees"? Dat haal ik er dan weer niet uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:22 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_broodje_ham__.html
volgens mij mag je binnenkort niets meer eten
Dan ben ik misschien wat verder 'gekrompen'. Wat een raar wijf joh, die gyn. Ze zouden die vaginale probe eens moeten stoppen waar het daglicht niet schijnt bij haar, misschien dat ze dan iets normaler zou praten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:17 schreef lily het volgende:
Haha, Memmel
Je had toch niet op een trilplaat gestaan heh![]()
waarom moet je 8 weken wachten?
nee hypotheek overlsuiten, scheelt een boel centjes (en we krijgen (nou ja) een nieuwe keuken+badkamer)quote:
Nou jaaaaaaaaah zeg! Die hele stoel naar binnen, incl beensteunen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Memmel het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien wat verder 'gekrompen'. Wat een raar wijf joh, die gyn. Ze zouden die vaginale probe eens moeten stoppen waar het daglicht niet schijnt bij haar, misschien dat ze dan iets normaler zou praten.
en wat nou als je kind geen kaas lust...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:22 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_broodje_ham__.html
volgens mij mag je binnenkort niets meer eten
Ik denk dat P. vandaag ook gedumpt is, er ligt een aangetekende brief voor hem op het postkantoor te wachten, das van die vent die losse handjes had op dat feesie, die is ook voorzitter van een gesticht stichting waar hij bij zit/zat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:38 schreef phluphy het volgende:
snoopy-tanteen lily-mama
![]()
lady-wrb; tenzij die 'vriend' een rete-goed excuus heeft: dumpen! Zo'n hekel aan dat soort gasten!
* freecell aait Memmel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Memmel het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien wat verder 'gekrompen'. Wat een raar wijf joh, die gyn. Ze zouden die vaginale probe eens moeten stoppen waar het daglicht niet schijnt bij haar, misschien dat ze dan iets normaler zou praten.
welnee joh! Of wel, vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:44 schreef phluphy het volgende:
huh moussy? ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Wat voor stichting? En bedoel je dat ie ontslag krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en is niet balen hoor, hij wist zelf niet of hij nog door moest of niet, maar wilde nog niks aankaarten onder het mom van ik kan werk en privé gescheiden houden.Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:50 schreef moussy het volgende:
Weet je dat het soms heel erg fijn is om te schoon schippen met mensen waar je je op een gegeven moment alleen maar aan kan irriteren ergeren? Het lijkt wel alsof je wereldje dan even klein is, maar je leert vanzelf wel weer nieuwe mensen kennen, om weer opnieuw op je bek te gaan
Helemaal mee eens, al probeer ik dat laatste te vermijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:50 schreef moussy het volgende:
Weet je dat het soms heel erg fijn is om te schoon schippen met mensen waar je je op een gegeven moment alleen maar aan kan irriteren? Het lijkt wel alsof je wereldje dan even klein is, maar je leert vanzelf wel weer nieuwe mensen kennen, om weer opnieuw op je bek te gaan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Mous, dat was van die vent waardoor P compleet uitgeschakeld was, terwijl ie hem gewaarschuwd had? Dan ben ik wel benieuwd wat er in die brief staatMisschien zijn het wel excuses en een aanbod tot schadevergoeding
flesje in je zak? Wel lastig voor warme drankenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Rewimo het volgende:
't Is trouwens lastig als je alleen zit op je werk en je wilt wat drinken maar je hebt geen handen vrij om dat te halen omdat je met krukken loopt
zocht jij nog een slaapplek?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:47 schreef aeque het volgende:
Ben ik de enige man die schoonmaken niet erg vind ofzo..?
Dáárom ben ik dus ook zo nieuwsgierig naar die briefquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:07 schreef freecell het volgende:
Ja, maar iemand de laan uitsturen omdat JIJ hem gemept hebt is ook niet logisch
Ligt eraan waar je woontquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zocht jij nog een slaapplek?
ik zoek een werkster m/v
o toch nog niet goed genoeg bijgelezen zie ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Rewimo het volgende:
't Is trouwens lastig als je alleen zit op je werk en je wilt wat drinken maar je hebt geen handen vrij om dat te halen omdat je met krukken loopt
kan je die brief niet open stomen? kan je m daarna gewoon weer dichtplakkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Dáárom ben ik dus ook zo nieuwsgierig naar die briefZal wel 1 of andere draai aan zijn gegeven, de makkelijkste en de netste oplossing is dat hij niet meer binnen het plaatje van de stichting valt of zoiets.
Laten we het er maar op houden dat de toestanden met schoonfamilie een regelrechte soap is en nu die soap van het doek gevallen is er gewoon rust is
och jeej daar kan ik nooit zo goed tegen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook mijn broertje uit mijn leven geschrapt. Die mag er weer inkomen als hij zich aan afspraken kan houden, mijn kinderen geen valse beloftes meer doet en eigenlijk gewoon een beetje volwassen doet.
aangetekende brief en ik was niet thuis! En ze komen ook niet nog een keer vandaag, maar 1 van ons moet hem morgen ophalen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je die brief niet open stomen? kan je m daarna gewoon weer dichtplakken
Dat valt slecht uit te leggen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:16 schreef moussy het volgende:
[..]
och jeej daar kan ik nooit zo goed tegen.
Dat René jarig was kreeg ze een kaart met 10 euro van familie-iemand, toen Cas laatst jarig was een leeg kaartje, hij vroeg waar het geld was, hoe leg je dat in godsnaam uit![]()
en weet je wat nou zo stom is? ik had het gewoon verwacht. ik zei gisteren ook pas dat j. zou komen en dat we naar amsterdam zouden gaan, maar dat ik eerst maar moest zien dat hij wel echt zou komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb, ik denk niet dat je nog enige moeite moet doen voor die zogenaamde vriend.Wat teleurstellend.
dat had ik ook gedaan moussy, wat een trieste luiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef moussy het volgende:
Ik heb overigens niks uitgelegd, ik heb gezegd dat het geld al op de kast lag, zodat het niet kwijt zou raken, ik heb dus zelf 'gedoneerd' vond het echt te lullig voor hem.
Van de week lopen sjouwen met een laptop en een beamer. Tegelijk. En toen ik thuis kwam zei mijn kleermakersspier: doe het zelf maar en toen stond ik vast in de keukenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
o toch nog niet goed genoeg bijgelezen zie ik.
wat is er gebeurd?
en je hebt toch wel hippe krukken mag ik hopen?
ik heb mijn roze met blingbling ook nog steeds staan.
ben bang trouwens dat ik ze binnenkort weer mag gebruiken, want mijn ene meniscus is weer kapot aan het gaan
De mijne zijn turquoise maar zonder blingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn roze met blingbling ook nog steeds staan.
ben bang trouwens dat ik ze binnenkort weer mag gebruiken, want mijn ene meniscus is weer kapot aan het gaan
euh ja die bloemetjes heb ik idd nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Terwijl Ynske daar stond met haar professionele camera/uitrusting met enorme lens en zulks, stonden mijn moeder en schoonmoeder allebei met hun krakkemikkige fototoestel foto's te maken en in de weg
Maar Ynske, mijn schoonmoeder heeft een foto gemaakt van het bloemetje aan de deur en dat heb jij vast niet gedaanen waarschijnlijk mist de helft op haar foto (of hij is niet scherp)
![]()
http://www.kiesbeter.nl/m(...)r-de-spieren/kosmos/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |