abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72231059
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Incantrix het volgende:

[edit]Freecell, ook thnx voor de tip, dat is handig om te weten! Ik heb natuurlijk 0,0 ervaring en dacht dat je overal eigenlijk wel kon voeden, als je maar zo'n kussen koopt Overigens hebben we bij de Ikea ook nog een schommelstoel op het oog mét leuningen, maar die heeft zo'n lage zithoogte (45 cm) dus ik vroeg me af of je daar wel vanaf komt met een baby in je armen..[/edit]
Met een voedingskussen wordt het wel makkelijker,maar dan heb je wel weer een vrij brede stoel odig ook, ander flikkert het ding naar beneden
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:44:11 #52
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72231314
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Met een voedingskussen wordt het wel makkelijker,maar dan heb je wel weer een vrij brede stoel odig ook, ander flikkert het ding naar beneden
Ooohh, ok! Jemig, blij dat ik het gevraagd heb, zo handig dat er hier wat ervarener mensen rondlopen, haha! Ik had ook deze stoel gezien dus, alleen die lijkt ons zo laag qua zithoogte..

En die hangstoel is iets van 75 cm. breed, zou dat evt, voldoende breed zijn zou je denken, Freecell? (Mijn expert )
3!
pi_72231518
Wij hebben deze maar dan in jeans stof uitvoering. En ik vind het een waardeloos rotding. Hij stond eerst beneden en ben blij dat we nu deze Beneden hebben (maar dan in het wit) Ziet er niet alleen mooier uit, maar zit ook nog eens veel beter.

In de babykamer wil ik straks zoiets hebben. Moet even kijken of ik iets 2e hands kan vinden.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72231600
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ooohh, ok! Jemig, blij dat ik het gevraagd heb, zo handig dat er hier wat ervarener mensen rondlopen, haha! Ik had ook deze stoel gezien dus, alleen die lijkt ons zo laag qua zithoogte..

En die hangstoel is iets van 75 cm. breed, zou dat evt, voldoende breed zijn zou je denken, Freecell? (Mijn expert )
Eigenlijk moet je het even testen. Neem een voedingskussen, een willekeurig oppervlak van 75 CM en kijk of het lekker zit

Die lage lijkt mij wel fijn zitten en voeden. Door de leuningen kan je kussen nergens heen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:09:58 #55
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72232050
Vlindur, da's inderdaad wel erg belangrijk, als je niet lekker zit dan ga je daar héél snel van balen, want het neemt wel ruimte in allemaal.. Marktplaats staat overigens vol stoelen (en sowieso met van alles, ik ben fan ), dus kijken loont wellicht de moeite inderdaad!

Hmmm, Freecell, dat is inderdaad wel een goeie.. Nu had ik toch al bedacht dat dat voedingskussen er maar eens moest komen, ik ga er meteen eentje bestellen, zag dat ze bij de Hema in de aanbieding zijn. Ik denk dat de kussens van onze bank misschien wel ongeveer die afmeting hebben. (En anders: voedingskussen mee naar die Ikea ) Die lage lijkt mij verder ook fijn (al hoop ik wel dat het stofje ADHD-katten-proof is), dus die blijft ook nog even in mijn systeem. Nouja, thnx voor je hulp, ik ben weer wijzer als ik net was
3!
pi_72232739
Jij ook al keelpijn, Poppejans? Getver, vervelend zeg! Zijn je ijsjes al goed? Ik had gisteravond onbedwingbaar veel zin in een ijsje. Gelukkig zit het dorpscafeetje hier om de hoek. Maar het ijs was op! En ze zijn failliet. Geen ijsjes meer dus. Sterkte met je keel. Keelpijn sucks!

Twinkly, de vk had het vanmorgen over een middeltje waar de vk-praktijk goede ervaringen mee heeft. Het is wel alléén op recept bij een apotheek in Hilversum verkrijgbaar. Beetje gek verhaal dus. Ik vroeg nog of dit toeval was of iets commercieels. Dat laatste was niet het geval volgens haar. Wel vertelde ze dat het een homeopathisch middeltje is dat bij veel vrouwen, na veel uitproberen met andere crèmepjes, eindelijk echt helpt. Afijn, ze heeft het voor me besteld, dus ben benieuwd.

Wat onwijs gaaf van dat KDV zeg! Dat wil ik ook! Geweldig!

Wow, wat een mooie foto Jaheur! En wat fijn dat ze het zo goed doet!

Mef, ik heb net zo’n dag als jij. Wilde ook van alles doen, waar nog niets van gekomen is. Niet schuldig voelen, gewoon lekker geen reet uitvoeren!

Mijs, is ga ff voor je zoeken.

Bedankt voor de bemoedigende verhalen, In en Rocka. Hoop maar niet dat ik ijzerpillen hoef én ga maar heel veel drinken. Want als ik nu al een druif heb, wil ik niet weten hoeveel trossen ik ná het persen mag verwelkomen.

Grappig dat je ogen beter lijken, Incantrix. Die van mij lijken een stuk slechter. Ga na de bevalling en na de bv-periode maar eens terug naar de opticien.

Fijn dat je infuus beter ging, Troel! En maandag de laatste keer! Heb je het ‘m toch maar mooi gefikst!

Heb vannacht echt m'n slechtste nacht ever gehad. Blegh! Ben er denk ik wel 10 keer uitgeweest om te plassen! Maar de vk was weer tevreden. De stagiaire drukte wel érg hard op m'n onderbuik om het hoofdje toe voelen. Het voelt nog steeds een beetje beurs. Maar verder was ze lief. En ik ben weer goedgekeurd.

Ze vond het hartje pittig kloppen trouwens. Een echte meid, zei ze. Heb het ook nog even over heupdysplasie gehad. Zowel ik, m´n moeder als m´n opa hadden dat. Ik heb vroeger ook een spreidbroekje gehad. Grote kans dus dat deze kleine meid dat ook gaat hebben. Gelukkig nam de vk het erg serieus. Net na de geboorte kunnen ze het nog niet zien, maar het is wel belangrijk om er met een week of zes een kinderarts naar te laten kijken.
pi_72232763
Oh, die Ektorp (nr 2. van Vlindur) had ik ook al naar zitten kijken en kwijlen... die wil ik ook wel ja maar ik vind hem een beetje duur, en weet niet of ie niet een beetje te groot is voor op het kamertje... Moet nog maar es kijken wat het wordt.

Troel, wat fijn dat je nog maar 1x hoeft! Zeker als je zelf ook nog niet veel verschil merkt...
pi_72232853
@ Jaheur, gefeliciteerd!

@ Martine, ff bellen.
Als het een rode vurige plek gaan er bij mij ook altijd wat belletjes rinkelen qua wond/gordel roos.

@ Didydoos, hoest gegaan vandaag?

@ Troel, fijn dat je nog maar 1x hoeft

@ Mefke, hoest nu?
Wel ff aan jezelf denken he? (zei ik heel stoer )

Hier nog even de vraag of iemand ervaringen heeft met bevallen en een kindje dat in kruinligging ligt (oftewel sterrekijker)
pi_72232901
Ik heb alleen bij de eerste een stoel gehad op het kamertje. Nooit gebruikt dus.

De eerste 3 maanden een wieg naast mijn bed gehad en ik vond het voeden het fijnst, liggend in bed.
Ik ging gewoon altijd heerlijk relaxed met mijn zoon in bed liggen.
Na die drie maanden voedde ik gewoon beneden op de bank (met behulp van kussen) of ook nog op bed..
pi_72232911
Trombose lijkt me niet het geval... heb dat laatst gezien op tv, maar dit lijkt er niet op. Maar het is in ieder geval zo te horen geen zwangerschaps gerelateerde kwaal, dat is me duidelijk. Zelf zat ik eerder te denken aan een schimmel of zo iets. Ik kijk het nog even aan... huisarts is nu toch niet meer bereikbaar. Mocht het maandag nog niet weg zijn dan maak ik even een afspraak. En mocht het veranderen, dan kan ik altijd nog langs de huisartsenpost. Zal allemaal wel mee vallen. Meiden in ieder geval bedankt voor de reacties
pi_72232999
Sorry Mijs, kan het echt niet terugvinden. Maar misschien dat je je er inmiddels wel een voorstelling bij kunt maken.

Balen Martine, hoop dat het straks helemaal over is!
pi_72233291
Jaheur gefeliciteerd met jullie dochter

Ssserpente veel sterkte met je 'trosjes'.

Mefke * meld *

Even een late meldpoging want vanmorgen eerst Linde naar de opvang gebracht en daarna met Davinia gaan koffieleuten/ babykleertjes shoppen/lunchen. Erg gezellig, maar nu even uitrusten.
pi_72233320
hehe, daar is ze! Ik vroeg me al af of je het zelfde kunstje deed als toen bij Linde
Lotte!
Noah!
pi_72233387
Hahaha nee hoor. Zelfs na het winkelen is mijn buik nog redelijk zacht en krampvrij, dus nog geen teken van een bevalling
pi_72233431
Mijn chef is er de hele week al niet, ze is op reis.... krijg ik onderstaand gedichtje net in mailbox van haar.
Echt super lief, wordt er zelfs een beetje emo van

Nog een paar uurtjes op kantoor
En dan ga je er vandoor
Ons verlaten om te baren
Nu nog even krachten sparen

Het ga je goed, geniet nog even
Van het kinderloze leven
Van een hele nacht door slapen
Niet gestoord door kleine apen

En dan over een week of zes, zeven, acht
(ligt eraan hoe lang ie wacht)
Horen wij een blijde kreet
En hoe Pukje dan echt heet

Nog maar 68 minuten voor dat mn verlof begint
pi_72233698
Wat lief Martine!

Lijnloos, die Ektorp hadden we zelf ook nooit gekocht maar J's broer had hem en vond hem niet in zn nieuwe huis passen, dus mochten wij hem wel hebben! Ik wil alleen die hoes nog een keer verven, want dat witte is wel erg besmettelijk met 2 katten Maar je kan de hoezen uitwassen, dus lang plezier heb je er echt wel van! En hij staat dus beneden in de woonkamer, de poang is verhuisd naar onze slaapkamer en daar woont Meneer Beer nu op. Dat ding wordt dus door ons niet meer gebruikt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72233720
Martine Zelfs ik word er emo van, dus kan me voorstellen dat het bij jou ook hoog zit nu! Wat een lief gebaar van je chef zeg!

En Stiemie...jammer, ben wel benieuwd wie er in jouw babyhuisje woont
Lotte!
Noah!
pi_72234016
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen

Kersjes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je tweede jongetje!
Kersjes man en Devin, ook gefeliciteerd met zoon en broertje

Jaheur, jij ook gefeliciteerd met een prachtig meisje, wat een lieffie zeg!

En Martine, wat een lief gedichtje van je chef.
pi_72234188

Nou, het is gelukt hoor!
Donderdagochtend is onze 2e zoon geboren: Toby Benjamin
Om 1:30 uur 3 cm ontsluiting, 2 uur later zat ik op 4 cm en braken ze de vliezen en om 6:09 uur was de kleine man daar dan!
Hoewel, zeg maar gerust groot: 4060 gram en zeker 54 cm lang, een kop vol pikzwarte haartjes en uiteraard het mooiste en liefste snoetje van de hele wereld
De kinderarts en de verpleging waren supertevreden, hij drinkt graag en veel en dus mochten we vanmiddag naar huis.
Foto's volgen nog, eerst even knuffelen
.... met gevoel voor drama....
pi_72234274
Hee Kersjes, welkom thuis en van harte met Toby
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72234410
Welkom thuis Kersjes en Toby!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72234506
Toby Benjamin, wat een leuke naam

Welkom thuis Kers en Toby
pi_72234590
Ha Kersjes! Fijn dat jullie weer thuis zijn!
pi_72234643
Kersjes, Toby! (dus toch een béétje Tobias (daar kwam ik toen op uit met je hints over de naambetekenis). heel veel geluk gewenst met z'n viertjes! Toby, welkom op deze wereld en ik wens je een gelukkig & gezond leven toe!
pi_72234655
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef martine1984 het volgende:
Mijn chef is er de hele week al niet, ze is op reis.... krijg ik onderstaand gedichtje net in mailbox van haar.
Echt super lief, wordt er zelfs een beetje emo van

Nog een paar uurtjes op kantoor
En dan ga je er vandoor
Ons verlaten om te baren
Nu nog even krachten sparen

Het ga je goed, geniet nog even
Van het kinderloze leven
Van een hele nacht door slapen
Niet gestoord door kleine apen

En dan over een week of zes, zeven, acht
(ligt eraan hoe lang ie wacht)
Horen wij een blijde kreet