abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 10:55:10 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73235654
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

en toch ben ik nog steeds blij met mijn DSi
Het is vooral om mezelf wijs te maken dat ik geen DSi hoef te hebben
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 30 september 2009 @ 10:57:10 #252
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73235715
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is vooral om mezelf wijs te maken dat ik geen DSi hoef te hebben
whehehe, het is een keikek dingetje

en wario ware snapped is leuker met elk biertje wat je drinkt god wat jammer dat je die filmpjes niet op kunt slaan want ik heb al mensen zeg maar vreemd zien doen terwijl ze als een soort aap voor de DSi heen en weer aan het dansen zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73236292
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

en toch ben ik nog steeds blij met mijn DSi
Dacht in het begin dat ik er spijt van had van m'n DS lite, maar nu echt niet meer
  woensdag 30 september 2009 @ 11:18:23 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73236325
Wario Ware is ook d reden dat ik een DSi wil Mijn neefje heeft 'm en ik lig elke keer weer dubbel! Maar goed, voorlopig haal ik er nog geen

Ik wil trouwens wel weer een kleine lofzang doen over Scribblenauts. Nu ik wat meer gewend ben aan de besturing en de wijze waarop deze werkt (lees: ik leer omgaan met de kutbesturing) is het toch wel weer erg gaaf. Op de een of andere manier worden mijn oplossingen ook steeds leuker. Ik gebruik steeds minder een ketting en vleugels bijvoorbeeld en ik let minder op het aantal voorwerpen dat ik gebruik. Het is leuker om een kind neer te zetten, daar een spook naast te zetten en het kind dan zien wegrennen richting de knop die ingedrukt moet worden dan er simpelweg een doos tegenaan te zetten. Ik ben nu bijna klaar met wereld 5 (nog 2 levels) en het is echt verslavend weer. Nadat je een level gehaald hebt even kijken wat het volgende level is en je bent weer zo een half uur verder
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 30 september 2009 @ 11:20:02 #255
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73236368
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware is ook d reden dat ik een DSi wil Mijn neefje heeft 'm en ik lig elke keer weer dubbel! Maar goed, voorlopig haal ik er nog geen

Ik wil trouwens wel weer een kleine lofzang doen over Scribblenauts. Nu ik wat meer gewend ben aan de besturing en de wijze waarop deze werkt (lees: ik leer omgaan met de kutbesturing) is het toch wel weer erg gaaf. Op de een of andere manier worden mijn oplossingen ook steeds leuker. Ik gebruik steeds minder een ketting en vleugels bijvoorbeeld en ik let minder op het aantal voorwerpen dat ik gebruik. Het is leuker om een kind neer te zetten, daar een spook naast te zetten en het kind dan zien wegrennen richting de knop die ingedrukt moet worden dan er simpelweg een doos tegenaan te zetten. Ik ben nu bijna klaar met wereld 5 (nog 2 levels) en het is echt verslavend weer. Nadat je een level gehaald hebt even kijken wat het volgende level is en je bent weer zo een half uur verder
de zeer herkenbare ontkenfase
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 30 september 2009 @ 11:20:19 #256
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73236372
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast deze heb je ook nog Tactics Advance 2 en FFXII Revenant Wings en nog een Crystal Chronicles deel. Alle drie niet de moeite als je het mij vraagt.
Niet de moeite? FFTA2 is ronduit goddelijk.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73236412
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ah man, zelfs ik snap het nog . En ik kom normaal gesproken niet verder dan ganz geil, toll en immer gerade aus.
En wat nu als je de weg moet wijzen en ze moeten naar rechts?
Scribblenauten dan maar?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 30 september 2009 @ 11:24:09 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73236474
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef Marble het volgende:

[..]

Niet de moeite? FFTA2 is ronduit goddelijk.
Na 80 uur FFTA op de GBA ben ik he-le-maal klaar met FF Tactics. Zowel de DS als PSP versie vond ik niets
  woensdag 30 september 2009 @ 11:27:26 #259
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73236588
Tja A2 is op elk front een verbetering t.o.v. van A dus je zal wel gewoon een overload hebben gehad. Geeft niks maar ga dat dan niet op die game projecteren.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:30:21 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73236666
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef Marble het volgende:
Tja A2 is op elk front een verbetering t.o.v. van A dus je zal wel gewoon een overload hebben gehad. Geeft niks maar ga dat dan niet op die game projecteren.
Ik zeg er toch duidelijk bij dat het mijn mening is?
  woensdag 30 september 2009 @ 11:32:48 #261
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73236756
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

En wat nu als je de weg moet wijzen en ze moeten naar rechts?
Scribblenauten dan maar?
Wat wil je dan invoeren? "German"?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 30 september 2009 @ 11:33:34 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73236782
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

"Road sign" natuurlijk!
pi_73236904
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Omkeerpijl, ze gaan maar terug om een kaart te kopen
pi_73254516
Ik heb vorig Final Fantasy Tactics A2 gekocht. Wat een tegenvaller was dat
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_73260812
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb vorig Final Fantasy Tactics A2 gekocht. Wat een tegenvaller was dat
vanwege het systeem of vanwege het saaie verhaal, als de manier van spelen(turn based strategy) je nl ligt kan je idd beter disgaea DS of Fire Emblem: Shadow Dragon spelen.
pi_73261369
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:

[..]

whehehe, het is een keikek dingetje

en wario ware snapped is leuker met elk biertje wat je drinkt god wat jammer dat je die filmpjes niet op kunt slaan want ik heb al mensen zeg maar vreemd zien doen terwijl ze als een soort aap voor de DSi heen en weer aan het dansen zijn
Flipnote Studio is anders ook een vette applicatie, lekker een beetje tekenen en binnen een kwartier heb je een leuk filmpje gemaakt

En de webbrowser vind ik ook toegevoegde waarde bieden, veel sneller dan de browser van de NDS/NDSL waardoor je sneller geneigd bent om ff snel iets op te zoeken of te lezen in de verloren minuten.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:51:31 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73267995
Tomodachi Collection, deze game staat op n in de Japanse verkooplisten (boven Pokemon Goud en Zilver remakes) en intussen op 1,2M verkopen:

donderdag 1 oktober 2009 @ 11:58:21 #268
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_73270100
Een soort 'The Sims' met Mii characters?
pi_73272904
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_73315401
Mario & Luigi 3 is net als het 1e deel. Af en toe ben ik weer lekker aan het dwalen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:09:39 #271
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73332692
SERIEUUSSSSS

Voor Nintendo DS en een ander platform staat er op het einde? Enig idee welke ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 5 oktober 2009 @ 05:10:04 #272
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_73382656
Ik ben ook Mario & Luigi deel 3 aan 't spelen. Zit veel humor in dat spel. En ik vond Disgaea ook beter dan FFTA 2, ging veel sneller en was 'n stuk minder langdradig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallon!
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:43:17 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73393265
Ik heb net Mario & Luigi 3 besteld bij CD Wow voor 25 euro incl verzenden. Die levering duurt wel onwijs lang, maar ze zijn de goedkoopste en ik ben toch nog wel ff bezig met Scribblenauts. Afgelopen weekend dankzij een vriend van me op het geniale 'ventilator' gekomen om objecten te verplaatsen
pi_73395403
quote:
Nintendo zoekt klikspanen
Als iets ht voorbeeld is dat Nintendo geen enkele ervaring heeft met het beveiligen van hun hardware tegen piraterij, dan is het de R4 Revolution wel. Het downloaden van hele DS games naar dit gemodificeerde SD kaartje werkt zo simpel, dat het tegenwoordig meer moeite kost een DS game legaal te spelen, dan illegaal via een R4. En dan zijn de games nog gratis ook! Vroegah was dat wel anders. Toen moest je met mod-chips en CDtjes branden nog aardig wat moeite doen om illegaal aan je consolegames komen, en liep je ook het risico met een kapotte console zonder garantie te zitten. Met de R4 is het echter enkel een kwestie van een .rommetje slepen, inpluggen en gaan. Het is dan ook niet zo gek dat 90% van alle DS games in Noord Amerika via een R4 of vergelijkbare chip illegaal gespeeld worden.

Dat Nintendo daar niet vrolijk van wordt is natuurlijk logisch. De DS was nt bezig de succesvolste handheld van deze eeuw te worden, maar nu is er geen ontwikkelaar meer die zich er nog aan wil wagen. Je ontwikkelgeld haal je er namelijk al lang niet meer uit. Eerder dit jaar startte Nintendo daarom, samen met 54 andere Japanse bedrijven, een rechtszaak tegen de makers van de R4. Een rechtszaak die in eerste instantie veel kans van slagen leek te hebben, maar inmiddels hebben we er al een hele tijd niets meer van gehoord en zijn de kaartjes nog overal te krijgen. Nintendo is daarom nu zelf maar een actie begonnen om ook verkopers te ontmoedigen de R4 in hun schappen te leggen. Via deze site is het namelijk mogelijk verkopers van de R4 bij Nintendo zelf aan te geven. Wat ze vervolgens met deze gegevens gaan doen is niet helemaal duidelijk, maar we gaan er van uit dat de opgegeven verkopers niet op een bloemetje hoeven te rekenen. The hunt is on!
http://www.gamert.nl/nieuws/nintendo_zoekt_klikspanen.html
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:55:18 #275
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73395579
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
ze zijn de goedkoopste
Bij lange na niet. Ik had hem voor 16 pond, sealed, van eBay (en geen veiling maar gewoon buy now).
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:08:10 #276
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73396122
quote:
En wat krijgen de klikspanen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:11:37 #277
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_73396223
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

En wat krijgen de klikspanen?
Ik denk dat ze juist iets gaan verliezen.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  Donald Duck held maandag 5 oktober 2009 @ 17:37:58 #278
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73397017
Illegaal spelen op de DS is ook echt veel te makkelijk. Iedereen kan met zo'n kaartje overweg. En iedereen raadt het elkaar ook aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:40:03 #279
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73397085
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Illegaal spelen op de DS is ook echt veel te makkelijk. Iedereen kan met zo'n kaartje overweg. En iedereen raadt het elkaar ook aan.
Maar 90% lijkt me sterk overdreven als je naar de nog steeds torenhoge verkoopcijfers van legale DS-spellen kijkt. Het zal er best inhakken, maar bij lange na geen 90%.
pi_73397523
Zelfs ik snap hoe het werkt, maar ik heb nog principes . Wel vertik ik het om 40 - 45 euro uit te geven aan een spel, maar daar zijn gelukkig ook alternatieven voor.
Tap tap tap
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:24:14 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73398455
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, ik vind het soms nog te veel gedoe zelfs. DQV werkte niet en M&L3 werkte ook niet. Dan kun je wel weer gaan patchen en je firmware upgraden maar fuck dat Voor 25-30 euro importeer ik ze wel
pi_73398563
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Maar 90% lijkt me sterk overdreven als je naar de nog steeds torenhoge verkoopcijfers van legale DS-spellen kijkt. Het zal er best inhakken, maar bij lange na geen 90%.
Ik werk zelf in een electronica zaak, maar van de 5 DSen die ik verkoop, verkoop ik minstens er 3 zonder spel omdat er "zo'n kaartje met spelletjes" in komt. . Er komen ook dagelijks kinderen binnen en die kijken bij de spelletjes om tegen pappa te zegggen welke hij moet downloaden. En dat zie ik alleen bij de DS spelletjes.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:30:07 #283
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73398614
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik werk zelf in een electronica zaak, maar van de 5 DSen die ik verkoop, verkoop ik minstens er 3 zonder spel omdat er "zo'n kaartje met spelletjes" in komt. . Er komen ook dagelijks kinderen binnen en die kijken bij de spelletjes om tegen pappa te zegggen welke hij moet downloaden. En dat zie ik alleen bij de DS spelletjes.
Ja in Europa, nogal logisch met die absurde prijzen die NoE hanteert. Ik had het over de VS.

30 dollar v. 45 euro, niet zo gek dat je dan niks meer verkoopt.
pi_73398742
DS spelletjes downloaden is ook gewoon te makkelijk en zeker in Nederland doet iedereen het, kijk maar eens naar de hoeveelheid Nederlandse DS-games op mininova... En daarnaast is het ook gewoon praktischer. Geen kaartjes meer die je hoeft te ruilen of kwijt kan raken. Zeker voor kinderen vind ik het een uitkomst.

Mijn neefjes en nichtjes hebben ook bijna allemaal een eigen DS, inclusief flashkaartje. Hoe mijn zussen daarop zijn gekomen weet ik niet, maar ze hebben zelf die kaartjes ergens vandaan gehaald en vervolgens ook zelf spelletjes erop gezet. Het is gewoon te laagdrempelig waardoor het ook beschikbaar is voor de massa, terwijl ombouwen van een console alleen door een kleine groep mensen wordt gedaan. Ik denk dat Nintendo gewoon sites als Marktplaats en Ebay heel goed in de gaten moet houden. Als ze die dingen daar vanaf kunnen weren (in Nederland vooral Marktplaats) dan scheelt dat al heel veel.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_73398815
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ook weleens gehad dat mensen bij bijvoorbeeld de Bart Smit of E-Plaza aan de verkopers gingen vragen of ze ook van die kaartjes verkochten waar je gratis spellen op kon zetten .
Tap tap tap
  Donald Duck held maandag 5 oktober 2009 @ 18:41:09 #286
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73398933
Ook de Wii heeft eronder te lijden. Dat ding is inmiddels zover gehackt dat je (zonder chip!) een harde schijf eraan kunt hangen waarvan je dan spellen draait. Dit lot treft uiteindelijk haast elke console. Sony's PSP is ook het terrein van flink wat piraterij, net zoals de 360. Alleen de PS3 houdt nog stand.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:50:00 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73399239
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook de Wii heeft eronder te lijden. Dat ding is inmiddels zover gehackt dat je (zonder chip!) een harde schijf eraan kunt hangen waarvan je dan spellen draait. Dit lot treft uiteindelijk haast elke console. Sony's PSP is ook het terrein van flink wat piraterij, net zoals de 360. Alleen de PS3 houdt nog stand.
Het is van alle tijden. Ik kende vroeger ook mensen met een copy box voor de SNES. Bij de PS3 is het ook een kwestie van tijd. Toch zal ik altijd 99% van mijn games gewoon kopen
pi_73399402
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteindelijk wordt alles gehackt, maar deze Wii-hack is voor veel mensen een stuk ingewikkelder om goed werkend te krijgen, net als de PSP en Xbox 360. Het wordt pas problematisch als de massa overstapt op illegale games zoals bij de DS het geval is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_73399592
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ook weleens gehad dat mensen bij bijvoorbeeld de Bart Smit of E-Plaza aan de verkopers gingen vragen of ze ook van die kaartjes verkochten waar je gratis spellen op kon zetten .
Ohwja, dat wordt ook nog meerdere keren peer week aan me gevraagd .
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_73399996
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is van alle tijden. Ik kende vroeger ook mensen met een copy box voor de SNES. Bij de PS3 is het ook een kwestie van tijd. Toch zal ik altijd 99% van mijn games gewoon kopen
Al duurt het inmiddels 4 jaar

Ik denk dat het nog veel langer gaat duren...
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:54:50 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73410192
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:33:51 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73506672
pi_73526931
Om de TT eer aan te doen:
Afbeelding die niet werkt.

[ Bericht 68% gewijzigd door Aether op 09-10-2009 18:29:36 ]
pi_73526977
No hotlinking plaatjes?
pi_73526992
Zo doe je dat:

Hoewel ik deze toffer vind:
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_73527091
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
No hotlinking plaatjes?
Vreemd, hier werkt het wel (niet in de cache).
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Jesse_ het volgende:
Zo doe je dat:
[ afbeelding ]

Hoewel ik deze toffer vind:
[ afbeelding ]
Vind de Europese meestal mooier maar Amerikaanse vind ik wat beter. Lijkt een speelgoedtrein op de Europese verpakking
pi_73527175
Wanneer komt die uit? En in Amerika?
pi_73527287
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:31 schreef Pheno het volgende:
Wanneer komt die uit? En in Amerika?
7 december Amerika, 11 december Europa.
pi_73527362
Ah, dan ben ik net terug, goede timing.
pi_73527426
Link lijkt wel een beetje gebocheld .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')