dealextreme.comquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je allemaal batterijen voor de DS kopen? Die van mij is binnen twee uur leeg.
Ah, je bent ook lastigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk voor donderdag hebben.
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, je bent ook lastigIk zou dan kijken bij Bigdennis of misschien Dixons?
Die van Bigdennis zijn gewoon dezelfde als Dealextreme, dus in dat geval maakt alleen de levertijd verschil in positieve zin...quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:21 schreef e-wok het volgende:
[..]
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.
Op ebay staan er ook een paar, maar ik ga denk ik toch even voor een officiële van Nintendo. Als ie dan in de fik vliegt, kan ik het nog ergens op verhalenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:21 schreef e-wok het volgende:
[..]
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.
GOTY.quote:
Dat zou ik ook wel willen weten... ik wil het! NU!quote:Op maandag 7 september 2009 15:16 schreef TeleluvR het volgende:
Is er al een definiteve datum bekend waarop de nieuwe Zelda voor de DS verschijnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |