abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:08:10 #276
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73396122
quote:
En wat krijgen de klikspanen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:11:37 #277
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_73396223
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

En wat krijgen de klikspanen?
Ik denk dat ze juist iets gaan verliezen.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  Donald Duck held maandag 5 oktober 2009 @ 17:37:58 #278
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73397017
Illegaal spelen op de DS is ook echt veel te makkelijk. Iedereen kan met zo'n kaartje overweg. En iedereen raadt het elkaar ook aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:40:03 #279
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73397085
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Illegaal spelen op de DS is ook echt veel te makkelijk. Iedereen kan met zo'n kaartje overweg. En iedereen raadt het elkaar ook aan.
Maar 90% lijkt me sterk overdreven als je naar de nog steeds torenhoge verkoopcijfers van legale DS-spellen kijkt. Het zal er best inhakken, maar bij lange na geen 90%.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73397523
Zelfs ik snap hoe het werkt, maar ik heb nog principes . Wel vertik ik het om 40 - 45 euro uit te geven aan een spel, maar daar zijn gelukkig ook alternatieven voor.
Tap tap tap
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:24:14 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73398455
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ja, ik vind het soms nog te veel gedoe zelfs. DQV werkte niet en M&L3 werkte ook niet. Dan kun je wel weer gaan patchen en je firmware upgraden maar fuck dat Voor 25-30 euro importeer ik ze wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73398563
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Maar 90% lijkt me sterk overdreven als je naar de nog steeds torenhoge verkoopcijfers van legale DS-spellen kijkt. Het zal er best inhakken, maar bij lange na geen 90%.
Ik werk zelf in een electronica zaak, maar van de 5 DSen die ik verkoop, verkoop ik minstens er 3 zonder spel omdat er "zo'n kaartje met spelletjes" in komt. . Er komen ook dagelijks kinderen binnen en die kijken bij de spelletjes om tegen pappa te zegggen welke hij moet downloaden. En dat zie ik alleen bij de DS spelletjes.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:30:07 #283
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73398614
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik werk zelf in een electronica zaak, maar van de 5 DSen die ik verkoop, verkoop ik minstens er 3 zonder spel omdat er "zo'n kaartje met spelletjes" in komt. . Er komen ook dagelijks kinderen binnen en die kijken bij de spelletjes om tegen pappa te zegggen welke hij moet downloaden. En dat zie ik alleen bij de DS spelletjes.
Ja in Europa, nogal logisch met die absurde prijzen die NoE hanteert. Ik had het over de VS.

30 dollar v. 45 euro, niet zo gek dat je dan niks meer verkoopt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73398742
DS spelletjes downloaden is ook gewoon te makkelijk en zeker in Nederland doet iedereen het, kijk maar eens naar de hoeveelheid Nederlandse DS-games op mininova... En daarnaast is het ook gewoon praktischer. Geen kaartjes meer die je hoeft te ruilen of kwijt kan raken. Zeker voor kinderen vind ik het een uitkomst.

Mijn neefjes en nichtjes hebben ook bijna allemaal een eigen DS, inclusief flashkaartje. Hoe mijn zussen daarop zijn gekomen weet ik niet, maar ze hebben zelf die kaartjes ergens vandaan gehaald en vervolgens ook zelf spelletjes erop gezet. Het is gewoon te laagdrempelig waardoor het ook beschikbaar is voor de massa, terwijl ombouwen van een console alleen door een kleine groep mensen wordt gedaan. Ik denk dat Nintendo gewoon sites als Marktplaats en Ebay heel goed in de gaten moet houden. Als ze die dingen daar vanaf kunnen weren (in Nederland vooral Marktplaats) dan scheelt dat al heel veel.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_73398815
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ook weleens gehad dat mensen bij bijvoorbeeld de Bart Smit of E-Plaza aan de verkopers gingen vragen of ze ook van die kaartjes verkochten waar je gratis spellen op kon zetten .
Tap tap tap
  Donald Duck held maandag 5 oktober 2009 @ 18:41:09 #286
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73398933
Ook de Wii heeft eronder te lijden. Dat ding is inmiddels zover gehackt dat je (zonder chip!) een harde schijf eraan kunt hangen waarvan je dan spellen draait. Dit lot treft uiteindelijk haast elke console. Sony's PSP is ook het terrein van flink wat piraterij, net zoals de 360. Alleen de PS3 houdt nog stand.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:50:00 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73399239
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook de Wii heeft eronder te lijden. Dat ding is inmiddels zover gehackt dat je (zonder chip!) een harde schijf eraan kunt hangen waarvan je dan spellen draait. Dit lot treft uiteindelijk haast elke console. Sony's PSP is ook het terrein van flink wat piraterij, net zoals de 360. Alleen de PS3 houdt nog stand.
Het is van alle tijden. Ik kende vroeger ook mensen met een copy box voor de SNES. Bij de PS3 is het ook een kwestie van tijd. Toch zal ik altijd 99% van mijn games gewoon kopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_73399402
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteindelijk wordt alles gehackt, maar deze Wii-hack is voor veel mensen een stuk ingewikkelder om goed werkend te krijgen, net als de PSP en Xbox 360. Het wordt pas problematisch als de massa overstapt op illegale games zoals bij de DS het geval is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_73399592
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ook weleens gehad dat mensen bij bijvoorbeeld de Bart Smit of E-Plaza aan de verkopers gingen vragen of ze ook van die kaartjes verkochten waar je gratis spellen op kon zetten .
Ohwja, dat wordt ook nog meerdere keren peer week aan me gevraagd .
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_73399996
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is van alle tijden. Ik kende vroeger ook mensen met een copy box voor de SNES. Bij de PS3 is het ook een kwestie van tijd. Toch zal ik altijd 99% van mijn games gewoon kopen
Al duurt het inmiddels 4 jaar

Ik denk dat het nog veel langer gaat duren...
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:54:50 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73410192
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:33:51 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73506672
pi_73526931
Om de TT eer aan te doen:
Afbeelding die niet werkt.

[ Bericht 68% gewijzigd door Aether op 09-10-2009 18:29:36 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_73526977
No hotlinking plaatjes?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73526992
Zo doe je dat:

Hoewel ik deze toffer vind:
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_73527091
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
No hotlinking plaatjes?
Vreemd, hier werkt het wel (niet in de cache).
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Jesse_ het volgende:
Zo doe je dat:
[ afbeelding ]

Hoewel ik deze toffer vind:
[ afbeelding ]
Vind de Europese meestal mooier maar Amerikaanse vind ik wat beter. Lijkt een speelgoedtrein op de Europese verpakking
pi_73527175
Wanneer komt die uit? En in Amerika?
pi_73527287
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:31 schreef Pheno het volgende:
Wanneer komt die uit? En in Amerika?
7 december Amerika, 11 december Europa.
pi_73527362
Ah, dan ben ik net terug, goede timing.
pi_73527426
Link lijkt wel een beetje gebocheld .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')