Anders ga je zelf ff kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:27 schreef De_Vink het volgende:
plaats even een lijstje met gebande KLB'ers aub
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Nog een paar van die bannetjes en het wordt hier weer een beetje normaal.
OFT!!!!11111111EINZWEIEDREIquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
ik ben luiquote:
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
HAHAAAAAAAAAAA!!!!!!! You will never know my secret identity!quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:56 schreef Mike het volgende:
KoninginDavid, baggerkloon, weg.
Huh?quote:
Proestquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Iemand heeft mij gekloond en dit soort topics geopend:
Misschien een rare vraag maar ehm...
Doe maar net alsof jij het niet bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een FP kloon? Ene WAARHEID ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:
ZIE JE WEL!!!! IK BEN DUS NIET DE ENIGE DIE DUS DACHT DAT DE DDOSWACHTER ERACHTER ZAT!quote:
Zolang ik me een beetje gedraag zal het wel loslopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zo effectief zijn de mods dus ook weer niet
maak een topic met een bloemetje voor de mods.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang ik me een beetje gedraag zal het wel loslopen
Wie maakt de kloon aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:54 schreef De_Vink het volgende:
[..]
ZIE JE WEL!!!! IK BEN DUS NIET DE ENIGE DIE DUS DACHT DAT DE DDOSWACHTER ERACHTER ZAT!
Dat is wel een goed idee! Ze is even in het zonnetje zetten!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
maak een topic met een bloemetje voor de mods.
dat dusquote:
Ik weet nog niet wie ik moet verdenken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doe maar net alsof jij het niet bent
Ik heb pas 1 ban gehad voor een vies plaatje wat ik in KLB postje. Toen wilde ik hem editten omdat ik hem zelf ook tever vond gaan maar toch was ik al te laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat dus
users krijgen het toch echt zelf voor elkaar
Ik vond het ook al een 'beetje' raar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef afcajos het volgende:
Als fervent KLB user word je ook om niets gebanned. Zo werd ik laatst een week gebanned wegens het ontkennen van de holocaust
Gek hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef afcajos het volgende:
Als fervent KLB user word je ook om niets gebanned. Zo werd ik laatst een week gebanned wegens het ontkennen van de holocaust
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef afcajos het volgende:
KL00N!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heey dat had ik nou laatst ook, deja vú !
Heel vreemd inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef afcajos het volgende:
Ik heb wel een keertje door in OUD te posten in de banlijst gestaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:26 schreef Silaz het volgende:![]()
Jammers. Heeft er truowens oooit wel iemand van OUD in de banlijst gestaan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb wel een keertje door in OUD te posten in de banlijst gestaan
*mompelt iets over een foto met een spuitende vleesmans in een OUD topiek: Post hier foto's van je kinderen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |