Ging over Zlatan zeker?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef venomsnake het volgende:
Willem
Hij heeft gelijk mbt het kussen van het logo.
Nee, meer over spelers die 2 weken spelen bij een nieuwe club spelen en dan tegen hun oude club.quote:
Nee, gewoon over het algemeen.quote:
En dan mag ie er meteen uit ookquote:Op woensdag 16 september 2009 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste goede actie van Henry, al had de voorzet nog bij iemand in de voeten gemogen.
Puyol is gewoon een lastige verdediger om voorbij te komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef WeebI het volgende:
Puyol mag van geluk spreken dat Chygrynskiy niet speelgerechtigd is want anders mag ie mooi banken lijkt me.
Als er al een speelde was het doorgaans Toldo, Materazzi of Davide Santon.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:58 schreef De_Ananas het volgende:
Geen enkele Italiaan bij Inter of is dat al jaren zo?
Ik tel er 4quote:Op woensdag 16 september 2009 21:58 schreef De_Ananas het volgende:
Geen enkele Italiaan bij Inter of is dat al jaren zo?
Idd, de leukste wedstrijden met 2 grote teams erin komen pas in de knock-out blijkbaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:02 schreef WeebI het volgende:
Wat een zaadpot is het eigenlijk, bedenk ik me nu.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
bittergarnituur mag je wel voluit schrijven hoor.
Cesarquote:
Sinds wanneer zijn dat Italianen?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cesar
Milito
Samuel
Zanetti
Stankovic(invaller)
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cesar
Milito
Motta
Zanetti
Stankovic(invaller)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |