Indeed.. Ik hoop echt op een Barca-show..quote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef Dos37 het volgende:
Deze wedstrijd is nu al beter dan alle Champions league wedstrijden van gister bij elkaar.
Word nu zo erg zelfs, dat ik via me iphone aant kijken ben op sport 1 sitequote:Op woensdag 16 september 2009 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maak het uit!!
Schandalig natuurlijk dat je chickie geen sport1 heeft
[..]
Heb geen HD kassie![]()
Behalve Italie thuis.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die blokkeren de internationale kijkers helaas bij sportevenementen.
Klemvast en stuff like thatquote:Op woensdag 16 september 2009 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kwam recht op 'm af ongeveer.
1 schotquote:Op woensdag 16 september 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Wat doet Henry eigenlijk allemaal? Voornamelijk weinig wat met voetbal te maken heeft.
Daar zullen ze bij Manchester United, ook nog wel over nadenkenquote:
Bij Udinese was ie baasquote:Op woensdag 16 september 2009 21:30 schreef Rejected het volgende:
Ik heb niet veel van Inter gezien, maar ik heb Muntari nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.
Heb Henry in tijden niet zo dramatisch zien spelenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Henry speelt dus bedroevend als ik de reacties hier zo lees. Wissel voor Iniesta, ASAP.
Cherry coke + Sensations =quote:Op woensdag 16 september 2009 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
tijd om weer chips en cola bij te vullen
Cola + Croky Sate chips =quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |