Ik woon in het prachtige winterswijk (quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga werken dan inplaats van fokken.
om 9:30 aan de alcoholquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:01 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik woon in het prachtige winterswijk () waar het op dit moment "volksfeest" is.
Oftewel bier drinken over een half uurtje
volksfeest..... rare naam voor alcohol nuttigen......quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:01 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
buiten dat. Nog steeds kansloosquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:03 schreef gateway het volgende:
[..]
IS hier meestal met volksfeest / kermis
Mensen die denken dat je als programmeur persé 5 dagen per week op kantoor moet zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:11 schreef Core2 het volgende:
Winterswijk!_! Echt de IT hoofdstad van Nederland.
Want dat is noodzakelijk om in de IT te werken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:11 schreef Core2 het volgende:
Winterswijk!_! Echt de IT hoofdstad van Nederland.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zit je dan te zeiken, zeiksnol
Jarenlang in Bredfort City gewoondquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:03 schreef gateway het volgende:
[..]
volksfeest..... rare naam voor alcohol nuttigen......
Veel plezier! (woon er niet zo ver vandaan)
Hoe-ra. Precies wat de wereld nodig heeft: nog een nerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:55 schreef Wijnbo het volgende:
Antiklacht: Gisteren geslaagd voor mijn HBO Informatica opleiding![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jarenlang in Bredfort City gewoond
Gondelvaart FTW!
verwachte reactie:
Alles beter dan een uitkeringstrekker zoals.......quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoe-ra. Precies wat de wereld nodig heeft: nog een nerd.
Zoals?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alles beter dan een uitkeringstrekker zoals.......
Popcorn om 09:47quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ah leuk.
Een vete-topic.
* popcorn pakt
HAHA, ik in groenloquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:01 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
sowieso Bredevoort.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:34 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
![]()
Bredevoort Bredfort City noemen![]()
Gelukkig ken je me ook IRLquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoe-ra. Precies wat de wereld nodig heeft: nog een nerd.
Ik zit nog gewoon op pagina 1 hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:13 schreef Wijnbo het volgende:
Ik open ook een keer een topic hoor
We zitten nu op pagina 2 en zijn al 4 onderwerpen verder.
Volgens mij moet ik dit gewoon niet meer doen enzo, lijkt me een puik plan
Oh enne :
[..]
Gelukkig ken je me ook IRLOf dacht je dat op informatica opleidingen alleen wereldvreemde WOW spelers zaten. (Ja, die zitten er ook jammer genoeg.. maar goed. Dat is vanaf gisteren geschiedenis
)
Maar goed, als je wat info over me wil: Ben 23, woon al een jaar samen met m'n vriendin, heb een leuke vriendengroep, reis veel en verdien lekker, dus ik ben benieuwd wat jij tot nu toe van je leven hebt gemaakt
Ja maar jij hebt dan ook 1337 h4x opties ingesteldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon op pagina 1 hoor
Ik zie daar geen terechte klacht in. Als je klacht nou zou zijn dat je in Winterswijk woontquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:13 schreef Wijnbo het volgende:
Oh enne :
[..]
Gelukkig ken je me ook IRLOf dacht je dat op informatica opleidingen alleen wereldvreemde WOW spelers zaten. (Ja, die zitten er ook jammer genoeg.. maar goed. Dat is vanaf gisteren geschiedenis
)
Maar goed, als je wat info over me wil: Ben 23, woon al een jaar samen met m'n vriendin, heb een leuke vriendengroep, reis veel en verdien lekker, dus ik ben benieuwd wat jij tot nu toe van je leven hebt gemaakt
Ik ben je baas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:13 schreef Wijnbo het volgende:
Oh enne :
[..]
)
Banaan? Glijd er dan maar niet over uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:56 schreef Godtje het volgende:
Goed moment om klaar te zijn. De banan liggen voor het oprapen.
Misschien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zou TS nog de illusie hebben een startsalaris van 4000 te mogen ontvangen?
Ik vond het vroeger zo mooi he. Dan kreeg je zo'n krantje met de perspectieven die geboden werden. Man, wat kwamen dáár een startsalarissen in voor, om je te bescheurenquote:
Genoeg om een dikke basis te hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:55 schreef Parzival het volgende:
Informatica HBO.. wat leer je daar nou zoal dezer dagen?
Gefeli hoor..
daar woon ik ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:01 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Nee helaas. Maar 21,57 per uur is goed te doen, dan kom ik uit op ~ 3600. Geen verpot, maar gelukkig verdien jij beterquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zou TS nog de illusie hebben een startsalaris van 4000 te mogen ontvangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |