bendk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:24 schreef Basp1 het volgende:
Krijgt denemarken dadelijk een gåért wõldërs
Prima, dat wordt vast heel mooi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:04 schreef qonmann het volgende:
De moskee, die gefinancierd wordt met donaties, kost rond de zes miljoen euro. Het gebedshuis krijgt een 24 meter hoge blauwe koepel en twee minaretten van elk 32 meter hoog.
Het wordt tijd dat de wereld eens dat islamitisch gezwel op de tempelberg in jeruzalem gaan wegsnijden. Het is voorspeld dat als dat gebeurt er vrede over de wereld zal komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:05 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Alleen dit is dan wel minder leuk om te zien, soennieten die de gouden koepel van een eeuwenoude sjiitische moskee hebben opgeblazen:
Ik denk dat het helemaal niet zo slecht gesteld is met de Nederlandse zorginstellingen als de geestelijke verzorgers toch elke keer de tijd kunnen nemen om hun patienten geduldig aan te horen, te vertalen en het op internet te zetten.quote:
Ik heb een beetje het gevoel dat je zit te trollen, maar vooruit. Het zou voor jou geen kwaad kunnen om eens iets meer te lezen over Islam. Moslims aanbidden Mohammed niet. Verder is godsdienstvrijheid natuurlijk precies hierom gemaakt dat niet zodra er een meerderheid komt deze de ‘afgodenhutten’ van de tegenpartij kan sluiten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:00 schreef buachaille het volgende:
Vrijheid van religie is een goed ding, maar het blijft een afgodenhut waarin een valse profeet wordt aanbeden.
Tijd voor een gekkenhuis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de wereld eens dat islamitisch gezwel op de tempelberg in jeruzalem gaan wegsnijden. Het is voorspeld dat als dat gebeurt er vrede over de wereld zal komen.
Van de 4 speciale letters die je gebruikt wordt er een gebruik in Denemarken, je had naast de å de ø en æ kunnen gebruiken. Als je dan grappig wil doen doe dan wel ff je onderzoekquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:24 schreef Basp1 het volgende:
Krijgt denemarken dadelijk een gåért wõldërs
Dus 43% van de echte Denen zijn niet te beschouwen als echte Denen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef TallMan het volgende:
[..]
Van de 4 speciale letters die je gebruikt wordt er een gebruik in Denemarken, je had naast de å de ø en æ kunnen gebruiken. Als je dan grappig wil doen doe dan wel ff je onderzoek
Wat betreft alle roepers dat DK nu overwonnen is door de islam. Denemarken heeft al lang strenge immigratieregelgevingen om te voorkomen dat de homogene Deense cultuur bedreigt wordt. Bij voorbeeld is inburgeringsexamen dusdanig moeilijk dat 43% van de Denen zelf niet slagen als ze deze zouden moeten maken.
Albert Speer heeft ook schitterende bouwwerken ontworpen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef Mestras het volgende:
het zijn meestal best mooie bouwwerken
Neuh, 43% van de Denen weet niet 80% van vragen alsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus 43% van de echte Denen zijn niet te beschouwen als echte Denen.
|In Nederland zijn het dan weer net de doosnee PVV-stemmers en niet-stemmers die het niet halen. Is dat in Denemarken ook, denk je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:03 schreef TallMan het volgende:
[..]
Neuh, 43% van de Denen weet niet 80% van vragen als
'Naar wie is dat en dat museum in die en die plaats vernoemd?' en 'Wat is er zoveel honderd jaar geleden gebeurd met die en die persoon'
Ik heb de vragen toevallig gisteren doorgekeken, laten we zeggen als ze soortgelijke vragen in NL stellen aan 'de Nederlande' dat die het ook niet gaat halen hoor.
Past goed bij je avatar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:07 schreef Heider00sje het volgende:
Een moskee doet me altijd denken aan een specifieke attractie in de Efteling:
Inderdaad, jammer dat zo`n inburgeringscursus bullshit is , je er niets maatschappelijk bruikbaars van leert.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
|In Nederland zijn het dan weer net de doosnee PVV-stemmers en niet-stemmers die het niet halen. Is dat in Denemarken ook, denk je?
Ik zou graag een onderscheid kunnen maken tussen zogenaamde extreme moslims die het westen willen bekeren/veroveren en de moslims die gewoon hun eigen geloof willen beleiden. Echter het zijn imo de Moslims zelf die dat beeld niet naar buiten dragen. Ik zie alleen maar Moslim organisaties, niet sjiitische of salafistische organisaties. Ik zie alleen maar Moslims in de media die zich Moslim noemen, niet 'ik ben sjiitisch' of 'ik ben salafist' of whatever! Het is voor mij onmogelijk als iemand zich moslim noemt wat zijn doelstelling daarnee is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:54 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:
Wat veel mensen niet schijnen te weten is dat al die "beruchte" moskeeën die het nieuws halen allemaal "salafistische moskeeën" zijn.
We maken onderscheid tussen het katholicisme en protestantisme, dus waarom zouden we de moslims anders moeten behandelen?
Kennen jullie één voorbeeld van een sjiitische moskee die zich heeft misdragen in Europa? Waarom geen sjiitische moskee toestaan omdat "salafisten" zich misdragen?
Same2quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:16 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Ik zou graag een onderscheid kunnen maken tussen zogenaamde extreme moslims die het westen willen bekeren/veroveren en de moslims die gewoon hun eigen geloof willen beleiden. Echter het zijn imo de Moslims zelf die dat beeld niet naar buiten dragen. Ik zie alleen maar Moslim organisaties, niet sjiitische of salafistische organisaties. Ik zie alleen maar Moslims in de media die zich Moslim noemen, niet 'ik ben sjiitisch' of 'ik ben salafist' of whatever! Het is voor mij onmogelijk als iemand zich moslim noemt wat zijn doelstelling daarnee is.
Arm jochie zonder eigen cultuur, je bent gehersenspoeld, het is juist andersom: voortaan moet de Efteling je doen denken aan een moskee aangezien de Efteling het v/d Arabieren gestolen heeft!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:07 schreef Heider00sje het volgende:
Een moskee doet me altijd denken aan een specifieke attractie in de Efteling:
Hoe weet je dat dan?? Dat de doorsnee PVV-stemmers en niet-stemmers dat niet weten??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
|In Nederland zijn het dan weer net de doosnee PVV-stemmers en niet-stemmers die het niet halen. Is dat in Denemarken ook, denk je?
Daarbuiten is er uiteraard een taalexamen. De situatie zoals in Nederland waarin halve bevolkingsgroepen niet tot nauwelijks een woord Nederlands uit de strot krijgen zal in Denemarken echt niet zo makkelijk voorkomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:10 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat zo`n inburgeringscursus bullshit is , je er niets maatschappelijk bruikbaars van leert.
ik zie ze al bij hun sollicitatiegesprek het wilhelmus zingen
Genoeg moslimlanden waar ook gewoon kerken staan en worden gedoogd. Sowieso is "sharialand" een kromme vergelijking, aangezien denemarken nou niet bepaald een fundamentalistisch christelijk land is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik wacht op het nieuws : "sharialand krijgt eerste kerk"
Jij bent niet meer serieus te nemen, nou weet ik zeker dat alles omdraait om de Islam bij jou..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:00 schreef buachaille het volgende:
Vrijheid van religie is een goed ding, maar het blijft een afgodenhut waarin een valse profeet wordt aanbeden.
Mohammed is een valse profeet, net als Jezus dat is. Manipulerende rokdragers die de zwakke medemens een wereldbeeld gaven die ze zelf uit kwam. Of wou je zeggen dat in het geval van Jezus hij niet even kon melden dat de wereld rond was?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent niet meer serieus te nemen, nou weet ik zeker dat alles omdraait om de Islam bij jou..
Net zo goed als we pedopastoors hebben die het met de mantel der liefde afdekken en hun schulden financieel afkopen ipv dat het recht zegevierd. En dat zelfs nog heden ten dage.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En zo zijn er nog wel meer dingen te noemen, zoals de pedofilie van Mohammed.
Nou pas begrijp ik waarom je op PVV stemt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Mohammed is een valse profeet, net als Jezus dat is. Manipulerende rokdragers die de zwakke medemens een wereldbeeld gaven die ze zelf uit kwam. Of wou je zeggen dat in het geval van Jezus hij niet even kon melden dat de wereld rond was?
Daar moesten de mensen 1500 jaar op wachten, je zou toch zeggen dat een profeet die nota bene uit de hemel komt dat wel even kon vermelden. En zo zijn er nog wel meer dingen te noemen, zoals de pedofilie van Mohammed.
Ik zeik helemaal niet specifiek de Islam af, ik dacht dat dat wel duidelijk was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou pas begrijp ik waarom je op PVV stemt.
het zit jou niet mee met de Islam he ?..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:41 schreef Meki het volgende:
Jij bent niet meer serieus te nemen, nou weet ik zeker dat alles omdraait om de Islam bij jou..
Dit slaat natuurlijk ook nergens op dat ze het moeten doen met appartementen en kelders. Ben het dus wel met ze eens dat ze een moskee willen bouwen.quote:„Het is prettig dat Kopenhagen eindelijk een echte moskee krijgt”, zei een gemeenteraadslid van Marokkaanse afkomst. „Moslims moeten het nu doen met appartementen, kelders en verlaten hangars.”
Alsof een moeilijk inburgeringsexamen gaat werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef TallMan het volgende:
Wat betreft alle roepers dat DK nu overwonnen is door de islam. Denemarken heeft al lang strenge immigratieregelgevingen om te voorkomen dat de homogene Deense cultuur bedreigt wordt. Bij voorbeeld is inburgeringsexamen dusdanig moeilijk dat 43% van de Denen zelf niet slagen als ze deze zouden moeten maken.
Wees blij dat ze geen kerk-klokken hebben, dan werd je helemaal gek. Geluidsoverlast van die rotkerken, bah.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:04 schreef msnk het volgende:
Leuk voor ze. Klinkt als best een groot moskee ook.
Ik hoop voor hen dat zij straks niet op ieder hoek een moskee hebben staan. Er staan er bijvoorbeeld rond mijn appartement al 3 op één minuut lopen afstand
Die klokken vind ik wel wat hebben. Hoort er gewoon bij. Maar van die schreeuwende mannekes die door zo'n minnaret roepen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen kerk-klokken hebben, dan werd je helemaal gek. Geluidsoverlast van die rotkerken, bah.
Dat is een slag erger inderdaad, maar gelukkig ook verboden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die klokken vind ik wel wat hebben. Hoort er gewoon bij. Maar van die schreeuwende mannekes die door zo'n minnaret roepen...
Er staat zo'n 50 meter van mijn huis ook nog eens een klokkentorenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen kerk-klokken hebben, dan werd je helemaal gek. Geluidsoverlast van die rotkerken, bah.
Klopt, maar er zijn wel meer dingen die bij Nederland horen waar ik me soms aan erger, het feit dat 't Nederlands is maakt 't niet heiligquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Er staat zo'n 50 meter van mijn huis ook nog eens een klokkentorenDie slaat ieder uur, maar ook ieder half uur. En ja als het dan 7+ keer slaat is het wel erg irritant ja, vooral als ik vroeg wil slapen
Maar het heeft ook wel wat vind ik hoor. Het hoort toch een beetje bij Nederland
Er was laatst nog zo'n geval in het nieuws van een pastoor die het verdomde z'n klokken te laten zwijgen. Ik zie net dat hij nu tijdelijk bereid is ze niet meer te luiden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn wel meer dingen die bij Nederland horen waar ik me soms aan erger, het feit dat 't Nederlands is maakt 't niet heilig
Die vent ja, pas na een dwangsom zwichtte hij voor de mensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was laatst nog zo'n geval in het nieuws van een pastoor die het verdomde z'n klokken te laten zwijgen. Ik zie net dat hij nu tijdelijk bereid is ze niet meer te luiden.
http://www.katholiekneder(...)92204_FJaar2007.html
http://www.netwerk.tv/art(...)t-met-klokkenluiden#
Echt een akelige vent.
Zelfs dat niet, hij ging pas om toen de bisschop hem erop aansprak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Die vent ja, pas na een dwangsom zwichtte hij voor de mensen.
Ah dat wist ik niet, maar inderdaad, het komt ook niet bij ze op dat het luiden van de klokken (het is immers God z'n wil) voor andere mensen een ergernis kan zijn. Ze moeten zich er eens bij neer gaan leggen dat niet iedereen hier elke zondag in de kerk zit op z'n knietjes te bidden voor vergiffenis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, hij ging pas om toen de bisschop hem erop aansprak.
Mensen die het evangelie opdringen
Ga voor de lol eens naar Uden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is een slag erger inderdaad, maar gelukkig ook verboden.
Volgens mij behoort het verboden te zijnquote:
Meki heeft 6 jaar onderwijs aan de As Siddieq school genoten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niet specifiek de Islam af, ik dacht dat dat wel duidelijk was.
Bestaat er trouwens een aandoening waarbij je alleen bepaalde zinnen leest en de rest niet eens ziet staan, een soort selectieve leesstoring, ik mag het toch bijna hopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |