Ja is mooi verpest nuquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil graag de fags bedanken die een fatsoenlijke troll-actie al na 1 dag zien te verpesten.
Zie hier. Zulks een sneuheid dat FOK!s sneuste user het al sneu vindt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil graag de fags bedanken die een fatsoenlijke troll-actie al na 1 dag zien te verpesten.
Vrienden van:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://diederikabc.hyves.nl/
Die dan, waar gaan die krabbels over, wtf.
pleur dat mailte ff hier neerquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Berichtje gehad van die Mik. Dat is blijkbaar het opperhoofd.
Ze zegt dat ze aangifte gedaan heeft en dat zei die sandra en koning huffelpuf ook.
Yeah right.Bring em.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een wat alternatieve achtergrond.
Overigens wel mooi. Ik had goatse gepost op de Zac Efron hyves. Allemaal van die onschuldige meisjes die zeggen: ''Omg is dat zac?'' .
Ah. prachtig,.
Je weet niet wie Heinrich Himmler was?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
hahahahaha, wie is die H-himmer
die kerel denkt ECHT dat hij beet heeft...ik heb met hem afgesproken voor volgende maand in Alkmaarquote:----------------------------------------
Van: Lee
Datum: 2009-08-31 10:30:39
----------------------------------------
hallo lieverd, maak je niet zo druk meid om die gassies, die hebben alleen maar praatjes, niks aan de hand, kheb gezegd dat ie normaal moet doen die conjoh, komt goed wijfie!
Echt? Lolquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Laat hem een tatoo zetten zoals die nigerianen scam,.
Overigens mijn acc (hhimmler) is verwijdert maar ik kan gewoon doorposten... raar.
dat is wel een ziek goed planquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:44 schreef 91Vos het volgende:
Zeg dat ie een bosje bloemen mee moet nemen en een rood t-shirt ofzo. Zodat je hem kan herkennen. Laat iemand het opnemen terwijl jij in pakkie naar hem toe gaat om te melden dat die chick overleden is aan een auto-ongeluk ofzo.
Pfff alkmaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
dat is wel een ziek goed plan![]()
kan volgens mij alleen me lachen niet inhouden dan, dus dat word wss snel foto maken en wegwezen
mocht er iemand meewillen in de buurt van alkmaar, graag! (ik ben bang)
Maar ik ben het verhaal even helemaal kwijt, is het nou een groep josti's dat online 'LARP'ed' op hyvesquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hier spreekt het "niveo"...hahaha laat me niet lachen zieke geest die je bent, je denkt geloof ik echt dat je heel geweldig en orgineel bent..haha
Het getuigt alleen van zoals ik al zei een zieke geest, en hoe kom je op het idee "kamper" zo'n ziek persoon ben je blijkbaar zelf.
Totaal geen normen en waarden aangeleerd van een moeder die waarschijnlijk haar geld op haar rug verdient, en waarschijnlijk een alcoholist als vader die zijn zoontje met regelmaat eens flink "nam"...hahah ik hoop dat hij het goed deed!
En is de kanker al aan het aanbreiden...zal vast wel de celletjes zijn aan het groeien:-o
Weer een psycopaat minder;-),en om jou zal niemand rouwen.....hahah dat is één ding dat vast staat!
Haatmail van een of andere tdikke tokkie. Geweldig. Mijn intelligentie willen beoordelen terwijl ze zelf als volwassene nog niet eens het woord niveau kan spellen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Verdomme. Ze hebben goatse als achtergrond verwijdert.
Ik heb een nieuwe. Check hem uit.
http://hhimmler.hyves.nl/
In gedachte lach je wel. Maar op zo'n moment kan je je wel inhouden hoor. Als je met meerderen op die plek staat wordt het wel lastig om je lachen in te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
dat is wel een ziek goed plan![]()
kan volgens mij alleen me lachen niet inhouden dan, dus dat word wss snel foto maken en wegwezen
mocht er iemand meewillen in de buurt van alkmaar, graag! (ik ben bang)
we hebben een verrader in ons midden...quote:Kan u een geheim bewaren? Ik heb dit laten vertalen in het Nederlands. Ik heb vernomen dat u een afspraak heeft op zaterdag in Alkmaar. Ga niet op in want ze willen u in de val laten lopen. Zij zijn van FOK. Die profiel waarmee u een afspraak heeft bestaat niet en heeft nooit bestaan. Doe geen rode blous aan en ga geen bloemen in uw hand houden. Het zijn grappenmakers die iets willen doen. Een iemand praat met u en de rest wacht op. Doe het niet in uw eigen belang. Onze agenten zitten er boven op en hebben een schokkende ontdekking gedaan. Kijk even op de site van Mik de Jong mits hij niet afgescherm is maar die gasten zitten op topic nep adel op FOK. Namen van hun zijn Standaard_Broodrooster en 91 Vos. TB14 is de moderator van deze topic. Kijk daar even naar en ga dan naar nep adel en lees alles over u voor het lapje wordt gehouden. Dit is echt triest voor woorden. von der Atlantis familie heeft hiermee niks te doen maar zij betrekken de familie wel erbij en de familie heeft al maatregelen getroffen. De site is www.Fok.nl wilde eerst niet geloven maar ben zelf op onderzoek gegaan en bij deze kwam ik ook het geval van u tegen. Rest nog een ding klik op niet okee bij marylou en haar nazi vrienden want zij zijn de boel aan het verzieken. Wij hebben een tegenaanval ingepland maar de voorbereiding is in volle gang. Oke spijt me als u hiermede overdonderd bent maar alles beter dan slachtoffer van iets worden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ALERT ALERT
we zijn ontdekt!
[..]
we hebben een verrader in ons midden...
OH GODquote:Wij hebben een tegenaanval ingepland maar de voorbereiding is in volle gang.
deze topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ALERT ALERT
we zijn ontdekt!
[..]
we hebben een verrader in ons midden...
ben ook benieuwd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef GSMboy het volgende:
Aha, ze hebben een tegenaanval?
Wat is nou erger dan een goatse? Ben benieuwd
Afijn, straks komen ze rellen in dit topic
geef de link eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ben ook benieuwd.
ik vrees alleen dat mijn Marly hyves word geshredderdzal mijn zus leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |