we hebben een verrader in ons midden...quote:Kan u een geheim bewaren? Ik heb dit laten vertalen in het Nederlands. Ik heb vernomen dat u een afspraak heeft op zaterdag in Alkmaar. Ga niet op in want ze willen u in de val laten lopen. Zij zijn van FOK. Die profiel waarmee u een afspraak heeft bestaat niet en heeft nooit bestaan. Doe geen rode blous aan en ga geen bloemen in uw hand houden. Het zijn grappenmakers die iets willen doen. Een iemand praat met u en de rest wacht op. Doe het niet in uw eigen belang. Onze agenten zitten er boven op en hebben een schokkende ontdekking gedaan. Kijk even op de site van Mik de Jong mits hij niet afgescherm is maar die gasten zitten op topic nep adel op FOK. Namen van hun zijn Standaard_Broodrooster en 91 Vos. TB14 is de moderator van deze topic. Kijk daar even naar en ga dan naar nep adel en lees alles over u voor het lapje wordt gehouden. Dit is echt triest voor woorden. von der Atlantis familie heeft hiermee niks te doen maar zij betrekken de familie wel erbij en de familie heeft al maatregelen getroffen. De site is www.Fok.nl wilde eerst niet geloven maar ben zelf op onderzoek gegaan en bij deze kwam ik ook het geval van u tegen. Rest nog een ding klik op niet okee bij marylou en haar nazi vrienden want zij zijn de boel aan het verzieken. Wij hebben een tegenaanval ingepland maar de voorbereiding is in volle gang. Oke spijt me als u hiermede overdonderd bent maar alles beter dan slachtoffer van iets worden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ALERT ALERT
we zijn ontdekt!
[..]
we hebben een verrader in ons midden...
OH GODquote:Wij hebben een tegenaanval ingepland maar de voorbereiding is in volle gang.
deze topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ALERT ALERT
we zijn ontdekt!
[..]
we hebben een verrader in ons midden...
ben ook benieuwd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef GSMboy het volgende:
Aha, ze hebben een tegenaanval?
Wat is nou erger dan een goatse? Ben benieuwd
Afijn, straks komen ze rellen in dit topic
geef de link eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ben ook benieuwd.
ik vrees alleen dat mijn Marly hyves word geshredderdzal mijn zus leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |