Ringo weet het goed te overdrijven inderdaad, want ze blijft gewoon thuis wonen (bij haar moeder, want haar vader zijn woning wordt niet erkend als dusdanig) en dat was het. Niks opsluiting.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is me ontgaan.
Dacht dat ze gewoon bij haar vader mocht blijven wonen?
Verder goede uitspraak, kunnen ze rustig alle pro's en contra's bekijken.
Nou meer een dippie voor haar ouders als ze ergens in december een lege kist begraven op de begraafplaats in Wijk bij Duurstede.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Iedereen, bek, tanden.
Daarna: grote paniek onder de smaldenkers.
Of in het vliegtuig richting NieuwZeeland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was. Tis alweer voorbij. Maar ze was er niet.
Die zit op haar Guppy
Staat dat in je koffiedik geschreven?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou meer een dippie voor haar ouders als ze ergens in december een lege kist begraven op de begraafplaats in Wijk bij Duurstede.
Sssstttttquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Moussie zal wel blij zijn. Nu komt onomstotelijk vast te staan dat ze een wonderkind is
Lijkt me risicovol, je krijgt schriftelijke aanwijzingen en die moet je opvolgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef Ringo het volgende:
En nu de wet aan je laars lappen en gewoon gaan, lijkt mij.
daarna.... zeemansgraf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Iedereen, bek, tanden.
Daarna: grote paniek onder de smaldenkers.
Ik denk op dezelfde locatie waar jij je fabeltjes vind.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Staat dat in je koffiedik geschreven?
Op de zaterdagse markt, naast de roddelkraam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk op dezelfde locatie waar jij je fabeltjes vind.
quote:De dertienjarige zeilster Laura mag van de rechter niet op wereldreis.
Volgens de rechter bestaat de kans dat het meisje door de wereldreis ernstig in haar ontwikkeling wordt geschaad. Ze wordt voorlopig onder toezicht gesteld, maar ze blijft gewoon thuis wonen. In die twee maanden wordt onderzocht of ze in staat is een solozeiltocht rond de wereld te maken. Op 26 oktober wordt daarover besloten. Verder is besloten dat de vader van Laura de ouderlijke macht niet wordt ontzecht.
Nou ja, zelfs een blind paard zou nog...quote:
Nee, het taalniveau van de gemiddelde Nederlander had dit gedrocht niet onderschept, geloof mequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs een blind paard zou nog...
Hey, bedanktquote:
Mjah, alleen heeft Nieuw Zeeland al laten weten dat hun handelswijze in niets zal verschillen van de Nederlandse.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of in het vliegtuig richting NieuwZeeland.
Ik niet, want die gaat toch wel. Ik ben vooral bang voor het circus dat dan gaat ontstaan. DIe pa die dan ook wegvlucht, dat geeft alleen maar het idee van > je kan overal mee wegkomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:47 schreef Marrije het volgende:
Nou ja, voorlopig ben ik gerustgesteld.
Ik dacht eigenlijk wel dat ze dan terug gehaald zou worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik niet, want die gaat toch wel. Ik ben vooral bang voor het circus dat dan gaat ontstaan. DIe pa die dan ook wegvlucht, dat geeft alleen maar het idee van > je kan overal mee wegkomen.
Ze gaan dan echt geen internationaal opsporingsbevel uitgeven voor iets als dit
En dat baart mij wel "zorgen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |