Ik vind de publieke zaak een staatsaangelegenheid bij uitstek... maar ok, dat is een zijspoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar moet de overheid zich in mijn ogen niet mee bemoeien. Ook zaken als landelijke eindexamens, landelijke kwaliteitseisen etc moeten afgeschaft worden voor scholen. Laat de scholen zelf maar aantonen hoe goed zij zijn en laat ze zelf maar uitleggen waarom je als ouder het best je kind op die school kan doen. De overheid moet zich helemaal niet met onderwijs bemoeien.
Zeker als je nog hele basale fouten in je Engels maakt..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef E.T. het volgende:
twitter: http://twitter.com/LauraGuppy
er tussen uit knijpen lijkt me niet echt de slimste oplossing
maar wat doen ze met het ouderlijk gezag?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik wed dat ze haar niet laten gaan.. Als het haar dood wordt, wil de rechterlijke macht niet degene zijn die het heeft goedgevonden..
Dat zal naar bureau jeugdzorg in hun gebied gaan totdat ze er genoeg van hebben denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar wat doen ze met het ouderlijk gezag?
Zo klinkt het welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Tot nu toe gaat het vonnis naar een gunstig oordeel voor Laura, voor m'n gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |