SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:08 schreef kleinzusje het volgende:
once you go black, you ( never) go back
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna tijd om maar weer eens naar huis te gaan
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik las: "Bijna tijd om maar weer eens uit huis te gaan"quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bijna tijd om maar weer eens naar huis te gaan
| 1 2 | (07) -Vaduz- 1430,00 [28/13] |
Voor het eerst dat ik er een beetje aardig ga.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:12 schreef Bruce117 het volgende:
[ code verwijderd ]
We zijn goed bezig -Vaduz-
Ah hij is er weerquote:
En de Voetbal SC.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef mitt het volgende:
Drukker dan Hools.
Ja raar aangezien ik niet gemaild heb ofzo.quote:
Wat ik me eigenlijk afvroeg hè, wie is die Michael Corleone toch? Is dat een bekende MLB-speler of zo?quote:
Personage uit ER.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvroeg hè, wie is die Michael Corleone toch? Is dat een bekende MLB-speler of zo?
Ooowww, daar meende ik hem ook al van te kennen, maar ik dacht: "dat vraag ik niet, zometeen kom ik dom over"quote:
Logistiek Coördinatorquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Bruce117 het volgende:
Vakkenvuller?
Te laatquote:
quote:
Ik val in slaap tussen de studieboeken.quote:
Levenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik val in slaap tussen de studieboeken.![]()
Maandag tentamen en nu vooral leren. Wel met een pauze nu.
Thx !quote:
Heb je meegedaan ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
Door de Adam Marathon Nadal moeten missen![]()
Murning
Is er ook een andere accounting dan financial?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb al tentamen financial accounting achter de rug.
Managment accountingquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef XL het volgende:
[..]
Is er ook een andere accounting dan financial?
Wat is dat dan? Gewoon grafiekjes geven alleen subtotalen, omdat ze het anders niet snappen?quote:
Het is een proces of activiteit binnen een organisatie onderneming waarbij men zich bezighoudt met het verzamelen, ordenen, analyseren en rapporteren van (financiële)-informatie voor planning en control door het management.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:19 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Gewoon grafiekjes geven alleen subtotalen, omdat ze het anders niet snappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |