quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:16 schreef Bruce117 het volgende:
CMT schijnt een aardig eind op weg te zijn met de OP.
Dank jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:27 schreef -Vaduz- het volgende:Top OP!
Koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Waar is ie heen ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:16 schreef Bruce117 het volgende:
CMT schijnt een aardig eind op weg te zijn met de OP.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook gedaan, op halve kracht. Stonden na 3 minuten al 2-0 voorquote:
En hoe was het gestel gister?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook gedaan, op halve kracht. Stonden na 3 minuten al 2-0 voor
Gestel was prima in orde. Ben fitter dan ik dacht!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En hoe was het gestel gister?
Mawnin'!
Zelfs 2! Met een bekerwedstrijd ertussendoor. Drukke week dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb jij even mazzel met die makkelijke opening, nu pak je natuurlijk weer een training mee doordeweeks.
Hoe staat t eigenlijk met je voet? Zwelling al weg?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Fanatiekeling!
Ik heb gelijk zin in een mooie pot voetbal, maar m'n voet is al maanden spelbreker. Irritant.
Heb je mijnquote:
Pf het is elke keer weer anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef franklop het volgende:
Denk dat ik voortaan maar gewoon eens de menigte zal volgen met de XL game. Telkens bij eerste of 2e pick eruit liggen is ook niet alles.
Ach gelukkig gaat t bij de Wielerprono een stuk beter bij mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Pf het is elke keer weer anders.
Nu volg ik niet de meute en zit ik er nog in.
De vorige keer lag ik er ook gewoon uit.
Tja daar gaat het ook wel goed voor mij, daarom baal ik wel een beetje dat ik de eerste paar maanden dit jaar niet heb mee gedaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach gelukkig gaat t bij de Wielerprono een stuk beter bij mij
Gewoon je gevoel volgen, werkt echt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef franklop het volgende:
Denk dat ik voortaan maar gewoon eens de menigte zal volgen met de XL game. Telkens bij eerste of 2e pick eruit liggen is ook niet alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Oepsquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Nalbandian het volgende:
[Tennis] US Open 2009 #2: Nummer 1 er nu al uit?
Hellloooooooooowww
Dat levert mij een 43e plek op op de jaarranking en een 46e op de XL-ranglijstquote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon je gevoel volgen, werkt echt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat levert mij een 43e plek op op de jaarranking en een 46e op de XL-ranglijst
Omdat mijn gevoel dat ingeeftquote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dan maar naar de nerdrichting.
Net als kleinzusje blijkbaar. Waarom ben je een nerd?
O, ik was niet duidelijk. Was een vraag aan kleinzusje.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat mijn gevoel dat ingeeft
Daar ik een mega ingewikkeld PC probleemquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik was niet duidelijk. Was een vraag aan kleinzusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in m'n uppie heb gefixt
All I need is for my man to live up to his role
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef kleinzusje het volgende:
Morning allen![]()
[..]
Daar ik een mega ingewikkeld PC probleem\o/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in m'n uppie heb gefixt
toch maar de stekker in het stopcontact gedaan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:08 schreef franklop het volgende:
[..]
\o/
toch maar de stekker in het stopcontact gedaan?
Jemig, das een eind wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]GeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer voor KZ
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
quote:
quote:Schaker stomdronken op toernooi
Een potje schaak spelen terwijl je stomdronken bent, is geen goed idee. Dat ontdekte de Franse schaakgrootmeester Tkachiev tijdens een internationaal toernooi in India.
Hij kwam ladderzat de zaal binnen en kon nauwelijks op zijn stoel zitten. Het schaken ging ook niet soepeltjes meer: na elf zetten viel hij in een diepe slaap. De organisatie kon hem met geen mogelijkheid meer wakker krijgen.
Nadat hij zijn roes had uitgeslapen, kreeg hij een stevige waarschuwing. De dronkaard had de match verloren, maar hij mag voorlopig wel in het toernooi blijven
Probeer het een keer en maak er dan ook maar meteen een filmpje van.quote:Op maandag 7 september 2009 08:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat ik stomdronken wel beter schaak.
Goeiemorgen!
Herhaling waardig ?quote:
Alles met een 7 voor de puntjesquote:
files staan er nog niet veel rond deze tijd, en de werkzaamheden beginnen eindelijk op te schieten. Als het een beetje meezit zijn ze volgende week allemaal klaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:34 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Alles met een 7 voor de puntjes![]()
Goedemorgen mede Br. Je hebt alle files en werkzaamheden weer weten vermijden?
Last van overvolle collegezalen? Voorpaginanieuws vandaagquote:
Alleen bij de tweede jaars vakken die ik over moet doen is het volquote:Op woensdag 9 september 2009 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Last van overvolle collegezalen? Voorpaginanieuws vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand verstand van het illegaal upgraden van een TomTom ?
All I need is for my man to live up to his role
Weet niet of ik op mijn werk verder moet luisterenquote:Deze plaat druipt van de seks, niet alleen in de tekst, maar de hele sfeer roept op tot het dimmen van de lichten, ontkleden en in een wirwar van armen en benen geheel samen te komen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Bruce117 het volgende:
Ik lees onderstaande in een recensie van van een album dat ik nu aan het luisteren ben.
[..]
Weet niet of ik op mijn werk verder moet luisteren.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
6-0Goede wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je gaat terug naar VBL ?quote:Op maandag 14 september 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik begin de dag ook veelbelovend.
Zeker heerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Nalbandian het volgende:
Sodeknetters, wat een spetterende finale afgelopen nacht! Vandaag zo duf als een konijn op mijn werk gezeten, maar wat een pot tennis zeg!
Juan-Martin Del Potro
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Brucert je PM box is volEr stonden ook zoveel berichtjes van jou inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er met pijn in mijn hart een paar weggegooid
Hier keelpijnquote:Op woensdag 16 september 2009 18:01 schreef franklop het volgende:
Nog meer mensen met keel- hoofdpijn en verkoudheid ? SChijnt te heersen
Hoi Vaduzertquote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe niet aan die griephypes mee.
En over een tijdje de Masters Cupquote:
Welke muismatquote:Op donderdag 17 september 2009 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nalbster![]()
Hoe gaat het met je muismat?
Ik heb helemaal geen muismatquote:Op donderdag 17 september 2009 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe die ene maar die nu onder je muis zit.
Weet ik veel welke je er nu weer onder hebt liggen.
Ik mis de accent aigu, Vaduzertquote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem het bedankje met veel egards in ontvangst. Goed bezig knul!
Thx kanjert !quote:
Ai, bezoekje Adam in de planning ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Met je pc troubles, weet wat je zegt.
Gaat uitstekend trouwens!
TOPquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dat lijkt me nog de meest directe manier anders ja.![]()
En het gaat prima met me ja, voel me zoals ik me moet voelen.
kijkend naar H2H, rankings en jaarscores welquote:
Is het niet mogelijk dat we elkaar gaan ondersteunen bij die spelletjes? Ik geef jou een workshop wielerprono (niet dat je die nodig hebquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt weer achteraf gelul van mij, maar Seppi valt in een categorie die ik bij voorbaat laat liggen. Net als Andreev op dit moment. Kunitsyn, Gicquel, Starace horen er ook wel bij.
Officieel kan je voetbal bij overige zetten dus het mag hier wel, als ze topics hier gaan sluiten snappen ze niet wat een subforum SPORT inhoudquote:
Maar dat is er allemaal af als de Kangaroo Open begint hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, echt ook.
Wat een verschijning.
Ook een breedbeeld?quote:
Vaduzert, waar is je blauwe kleurtje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen kijkt echt op tot en met, grappig.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:08 schreef kleinzusje het volgende:
once you go black, you ( never) go back
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna tijd om maar weer eens naar huis te gaan
Ik las: "Bijna tijd om maar weer eens uit huis te gaan"quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bijna tijd om maar weer eens naar huis te gaan
1 2 | (07) -Vaduz- 1430,00 [28/13] |
Voor het eerst dat ik er een beetje aardig ga.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:12 schreef Bruce117 het volgende:
[ code verwijderd ]
We zijn goed bezig -Vaduz-
Ah hij is er weerquote:
En de Voetbal SC.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef mitt het volgende:
Drukker dan Hools.
Ja raar aangezien ik niet gemaild heb ofzo.quote:
Wat ik me eigenlijk afvroeg hè, wie is die Michael Corleone toch? Is dat een bekende MLB-speler of zo?quote:
Personage uit ER.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvroeg hè, wie is die Michael Corleone toch? Is dat een bekende MLB-speler of zo?
Ooowww, daar meende ik hem ook al van te kennen, maar ik dacht: "dat vraag ik niet, zometeen kom ik dom over"quote:
Logistiek Coördinatorquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Bruce117 het volgende:
Vakkenvuller?
Te laatquote:
quote:
Ik val in slaap tussen de studieboeken.quote:
Levenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik val in slaap tussen de studieboeken.![]()
Maandag tentamen en nu vooral leren. Wel met een pauze nu.
Thx !quote:
Heb je meegedaan ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
Door de Adam Marathon Nadal moeten missen![]()
Murning
Is er ook een andere accounting dan financial?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb al tentamen financial accounting achter de rug.
Managment accountingquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef XL het volgende:
[..]
Is er ook een andere accounting dan financial?
Wat is dat dan? Gewoon grafiekjes geven alleen subtotalen, omdat ze het anders niet snappen?quote:
Het is een proces of activiteit binnen een organisatie onderneming waarbij men zich bezighoudt met het verzamelen, ordenen, analyseren en rapporteren van (financiële)-informatie voor planning en control door het management.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:19 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Gewoon grafiekjes geven alleen subtotalen, omdat ze het anders niet snappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |