Dit hoor ik teveel falers zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef Nuvard het volgende:
(Ik doe het zelf voor mijn propedeuse zodat ik naar de universiteit kan)
Hij krijgt er een stijfje van.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:45 schreef Szura het volgende:
Ik zag tijdens de intro in Nijmegen iemand waarvan ik later hoorde dat ie 67 was![]()
![]()
Hij ging nog even psychologie studeren
Inderdaad, wat hebben veel mensen toch zelfgecreeerde regels in hun hoofd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:49 schreef Kipmans het volgende:
So? Wat is er mis met je kennis vergroten, ook al ben je 67?
dat dus...quote:
Owja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
o nee, wacht we zitten op KLB.. lekker zeiken en zaniken
Je weet nooit in wat voor situatie iemand is opgegroeid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:06 schreef iszinloos het volgende:
Mensen die op hun 30e nog met een geen studie hebben gedaan beginnen.
Wat Edwinuss zegt, doe niet zo kortzichtig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:06 schreef iszinloos het volgende:
Mensen die op hun 30e nog met een geen studie hebben gedaan beginnen.
Vet tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:45 schreef Szura het volgende:
Ik zag tijdens de intro in Nijmegen iemand waarvan ik later hoorde dat ie 67 was![]()
![]()
Hm, iemand die weet waar het in het leven omdraait, die volwassen is, niet meer met zwangersschapsverlof gaat met een recente diploma, of een huppelkutje met dezelfde diploma.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef Nuvard het volgende:
Wat heeft het nog voor zin om dan nog met een studie te beginnen? Ze gaan echt niet iemand die net afgestudeerd is en 30+ is aannemen als ze ook een veel jonger iemand kunnen aannemen met dezelfde diplomas
Lekker boeiend, op die leeftijd heb je toch geen reet te doen, en als psychologie je interesse heeft waarom niet? Extra kennis is altijd goed, ongeacht leeftijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:45 schreef Szura het volgende:
![]()
Wij hadden een zestiger bij onze Informatica studie, omdat ie het niet kon verkroppen dat de jeugd het over zaken had waar ie geen verstand van hadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:06 schreef Afwazig het volgende:
Lekker boeiend, op die leeftijd heb je toch geen reet te doen, en als psychologie je interesse heeft waarom niet? Extra kennis is altijd goed, ongeacht leeftijd.
Whoah! Iemand zonder rijke pappie en mammie die lekker veel wil leren voor weinig! Echt ernstig!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef electronique het volgende:
ook ernstig: iemand van 26 die een MBO studie gaat beginnen
al een MBO én HBO afgerond maar ze gaat toch naar MBO omdat ze dan nog stufi krijgt
je wil niet weten hoeveel van die jonge chicks die geneeskunde en tandheelkunde studeren uiteindelijk ook part-time willen gaan werken. De grote, grote meerderheid kan ik je vertellen. Namelijk niet alleen vrouwen van 40 willen/hebben/krijgen kinderen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:00 schreef Skazminko het volgende:
Gedeeltelijk eens met TS.
Vrouwen van 40 die plaatsen in nemen in numerus fixus studies zoals tandheelkunde en geneeskunde.
Zijn ze klaar met hun studie willen ze alleen maar part time werken. ("Ja want mijn kinderen moet ik goed opvoeden blabla" Moet je maar geen academicus worden)
Of willen ze met hun 60e stoppen met werken, ze nemen allemaal de plekken in van 17/18/19 jarige jongeren die wél veel willen werken!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef Yggie het volgende:
Zo'n persoon is nog 1000 xbeter dan zo'n loser die op 30jarige leeftijd helemaal vastgeroest is aan zijn /haar functie. En de enige manier om erachter te komen, wat voor studie je past is door er verschillende te proberen.
Veel beter dan zo'n vastgeroest iemand die potentie zat heeft maar lekker binnen zijn/haar veilige vertrouwde wereldje blijft omdat hij/zij bang is om een verkeerde keuze te maken.
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel van die jonge chicks die geneeskunde en tandheelkunde studeren uiteindelijk ook part-time willen gaan werken. De grote, grote meerderheid kan ik je vertellen. Namelijk niet alleen vrouwen van 40 willen/hebben/krijgen kinderen.
OMGquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef Yggie het volgende:
Zo'n persoon is nog 1000 xbeter dan zo'n loser die op 30jarige leeftijd helemaal vastgeroest is aan zijn /haar functie. En de enige manier om erachter te komen, wat voor studie je past is door er verschillende te proberen.
Veel beter dan zo'n vastgeroest iemand die potentie zat heeft maar lekker binnen zijn/haar veilige vertrouwde wereldje blijft omdat hij/zij bang is om een verkeerde keuze te maken.
Mijn punt is: In numerus Fixus studies moeten jongeren voorrang krijgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |