Als je van de week 100 euro bij de bookmakers met deze voopspelling had achtergelaten was je nu rijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat had ik in ieder geval niet voorspelt
Waarschijnlijk na de warm up rondequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef Trystar het volgende:
Ik ben benieuwd na hoeveel ronden Fisi morgen binnnen komt. Ik denk dat de hele top 5 vroeg stopt.
idd, al is de run naar de eerste bocht niet zo lang.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Kimi moet hopen dat hij morgen bij de start met KERS voor Rubens kan komen. Dan heeft hij kans om te winnen.
Dat wordt pas later bekendquote:
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebbenquote:
Ze kunnen wel zien hoeveel peut er uit het refuling-rig komtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebben
Op het moment dat jij het vroeg zag je op tv Fisichella net op de weegschaal stappenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebben
ik denk dat het wel meevalt met fisi. Niet vergeten dat hij in Q1 en Q2 ook de snelste was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef Tarado het volgende:
Fisi zal wel licht zijn, maar toch heel leuk, Barichello ziet er goed uit voor morgen, Red Bull had ik wel iets meer van verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |