SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.Hardloper.
IG @webkim
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Precies. En als het een consult was geweest dan had ik Tex tot in de finesses geleerd hoe een perfecte rücksack te knopen
Een consult is er om tot in de finesses te leren knopen (ook knoopwijzen die je nog niet geprobeerd had). En het is er om draagproblemen en -vraagstukken op te lossen. Van wriemeldreumesen op de rug krijgen tot dragen met een rugafwijking of begeleiding bij het dragen tijdens een ziekenhuisopname van een baby met infusen en spalken die een zwaar stresserende operatie moet ondergaan.
En voor al die wat eenvoudiger vragen en tips zijn mededragers (incl. draagconsulenten in hun vrije tijd) vaak de leukste hulp
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]neejoh die hoop heb ik al een tijdje opgegeven.
Ik vind de meeste SSC's niet mooibehalve de Yamo maar die zit me net niet lekker genoeg.
Daarbij komt het erop neer dat ik het toch eng blijf vinden om Koen op mijn rug te zetten/slingeren/zwierezwaaien/schuiven...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:19 schreef Webkim het volgende:
Bijna weer een topic vol! Zal ik er dan even een paar draagfoto's van vanavond ingooien?
Wij waren vanavond even op de kermis
[ afbeelding ]
Waar heeeeele hoge dingen stonden
[ afbeelding ]
En waar het al snel donker werd. Bedtijd! Naar huis!
[ afbeelding ]
Die schuifknoop is zodat je met de doppelte X (FCC) ook makkelijk borstvoeding kan geven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:25 schreef Noli. het volgende:
Maneki en Tessie, op de fotohandleiding doet de Didymos-mevrouw een schuifknoop.
Maar zoals Maneki zegt is net zo makkelijk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef Pvoesss het volgende:
Whaaaah ik (en macka ook een beetje) heb de lind-turkis al bijna onderweg
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |