Het was naar aanleiding van dit topic: Wanneer was jij meest trots op jezelf?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik kom ook zovaak in situaties dat mensen spontaan dat zeggen. Nee, eigenlijk niet. TS, het komt me niet bekend voor en ik deel je mening dus niet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Dat ik nog altijd NEE tegen drugs zeg. Drugs![]()
Nou, wees maar trots op jezelfquote:Ben trots dat ik mezelf niet tot dat stelende tuig hoef te rekenen. Da's toch karakter tonen, al zeg ik het zelf.
Ja hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Terechte klacht
Heeft er iemand wiet voor mij?
Nee. Dat zeg ik ook nergens. Mensen moeten het lekker zelf weten. Maar ik snap niet waar dat superioriteitsgevoel vandaan komt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Acinonyx het volgende:
is het dan zo stoer als je het wél een keertje gebruikt zou hebben ?
ik ken genoeg mensen die nog nooit iets van drugs hebben gebruikt maar die stellen zich alles behalve superieur op. Volgens mij is dat meer jouw perceptie en kan je beter een klaagbaaktopic over jezelf openenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik ook nergens. Mensen moeten het lekker zelf weten. Maar ik snap niet waar dat superioriteitsgevoel vandaan komt.
ibtl?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat hier altijd stijf van de coke te modden. Maar daar stak Danny een stokje voor. Volgens hem zou het mijn keuze tot slotten beïnvloeden.
Goeie editquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat hier altijd stijf van de coke te modden. Maar daar stak Danny een stokje voor. Volgens hem zou het mijn keuze tot slotten beïnvloeden.
COKECOLA SNAP JE! COCA! Cola
Amen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:41 schreef Conversatie het volgende:
Haha, dit wordt echt zo'n 'JAJAJA![]()
'-topic, maar dat terzijde.
Terechte klacht. Van die CDA-ridders met kraagjes die tijdens een borrel trots verkondigen zich nog nooit hebben laten verleiden door dergelijke middelen. Dit heeft vaak alles te maken met hun vriendengroep waar de Jaren '50-spruitjes lucht vanaf dampt. Zij doen er alles aan zoveel mogelijk te verbieden wat in hun eigen bekrompen wereldje niet voorkomt. Ze hebben het nog nooit gebruikt, zijn dat ook niet van plan, gaan zich ook niet in het fenomeen verdiepen, ze verbieden het gewoon. Want dat lost alles op.
Ja, voordat mensen denken dat ik echt aan de coke zitquote:
Die is inderdaad tenenkrommend. Pretentieuze burgerlulletjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:44 schreef dumblecore het volgende:
Nog erger:
'Ik heb geen drugs nodig om lol te hebben'
Nee zij hebben geen drugs nodig om lol te hebben bij hun eo limonadesiroop feestjes en uitjes met de kerk naar roemenië.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:44 schreef dumblecore het volgende:
Nog erger:
I lol'dquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef On het volgende:
[..]
Nee zij hebben geen drugs nodig om lol te hebben bij hun eo limonadesiroop feestjes en uitjes met de kerk naar roemenië.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Acinonyx het volgende:
Truffels.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:57 schreef jordeeeh het volgende:
Enige wat ik een keer heb gedaan is geblowed. Roken bevalt me alleen niet, zo smerig.
K sta verder wel open voor dingen, dus binnenkort maar eens wat proberen.
Ja tuurlijk..... ik drink ook niet natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel lol zonder druks?
Ik weet wel dat alcohol je harder kan fucken dan gemiddeld harddrugquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik lach altijd om mensen die vol blijven houden van alcohol harddrugs is. En het zijn altijd drugsgebruikers die dat dus zeggen.
En nu lig ik helemaal in een deuk nu TS beweert dat cafeïne drugs is.
Dan moet je heul veul op hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet wel dat alcohol je harder kan fucken dan gemiddeld harddrug
Fijn dat ik je aan het lachen heb gemaakt, maar alcohol en cafeïne vallen nou eenmaal onder de term 'drugs'. Verder zal het me ook een zorg zijn wat voor definities er worden gehanteerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik lach altijd om mensen die vol blijven houden van alcohol harddrugs is. En het zijn altijd drugsgebruikers die dat dus zeggen.
Was k al van planquote:
Truffels niet zo innemen, lees er wel eerst wat dingen over wat het leukste is en zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was k al van plan
Spacecake, truffels en LSD sowieso van plan
Snuiven en spuiten ga ik trouwens niet proberen.
Hehe maak je geen zorgen hoor, k heb me al wel voldoende ingelezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Truffels niet zo innemen, lees er wel eerst wat dingen over wat het leukste is en zo.
Niet zozeer direct maar het zegt wel wat over hoe open je staat voor bepaalde dingen. Als je nooit drugs gebruikt en het wel afkeurt bij alles wat je hoort en leest vind ik die mening veel lozer dan iemand die het wel eens heeft geprobeerd er daaruit opmaakt dat het niks voor hen is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Acinonyx het volgende:
hahahahha loser!!! HAHAHAHAH!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk..... ik drink ook niet natuurlijk
Ik rook een joint bijna als een sigaretquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan moet je heul veul op hebben.
Maar normaal gebruik is zelfs goed voor je. De gemiddelde drug kun je niet eens normaal gebruiken of je voelt het al.
Is er geen tusseweg?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Acinonyx het volgende:
Jij bent echt niet van deze wereld?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan moet je heul veul op hebben.
Maar normaal gebruik is zelfs goed voor je. De gemiddelde drug kun je niet eens normaal gebruiken of je voelt het al.
Ditoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef sinadO het volgende:
Ik wel. Wil je me nu aanraken?
junk [dzjungk], jun·kie [dzjungkie] de; m,v -s verslaafde aan harddrugsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:10 schreef Salsaneck het volgende:
Alleen roken + alcohol. De rest is voor pauperjunks.
Limonade drinken is ook niet schadelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:44 schreef 91Vos het volgende:
Of van die wijfen die dan vragen wat je van het weekend gedaan hebt, waarop je zegt; "Met wat maten wat gedronken en geblowed." En dan antwoorden ze iets in de richting van "NOU STOER HOOR DRUGS IS SLECHT ENZO." Terwijl ze zichzelf elk weekend weer lekker kapot drinken als een echte bR33Z3r hoer. Lekker hypocriet.
Lach je ook als het RIVM, toch wel een toonaangevend instituut, alcohol tussen de hard-drugs schaart? Dat politici vinden dat het niet eens soft-drugs is, is een ander verhaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
n. pl. bas·sos or bas·si (bäs)quote:
Ik lach altijd om mensen die hun eigen hersens naar de kanker zuipen in de veronderstelling dat alcohol geen kwaad kan omdat de overheid het toestaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:44 schreef dumblecore het volgende:
Nog erger:
So true, alleen het is makkelijk schreeuwen vanaf de zijlijn zonder ervaring he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef alsem het volgende:
[..]
Ik lach altijd om mensen die hun eigen hersens naar de kanker zuipen in de veronderstelling dat alcohol geen kwaad kan omdat de overheid het toestaat.
Weet je waarom drugsgebruikers zeggen dat alcohol vergif is? dat is omdat dat zo is, zij hebben referentie aan andere drugs, mijn eigen ervaring is dat een liter whiskey meer effect heeft als een pil, lijn pep of 3 joints.
En omdat de halve wereldbevolking aan cafeïne is verslaaft en het een behoorlijke werking op het brein heeft is cafeïne een drug.
misschien kan jij je eens beter verdiepen in de definitie van drugs voordat je je bek open trekt
Mja, mijn ervaring is ook dat je van een liter whiskey gekker gaat doen dan van 1 glaasje whiskey.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef alsem het volgende:
mijn eigen ervaring is dat een liter whiskey meer effect heeft als een pil, lijn pep of 3 joints.
Sinds wanneer zegt prijs iets over de werkingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Mja, mijn ervaring is ook dat je van een liter whiskey gekker gaat doen dan van 1 glaasje whiskey.
Je kunt een liter whiskey toch niet vergelijken met 3 joints man. Het kost niet eens hetzelfde.
"Dat is, omdat dat zo is." IJzersterke argumentatie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef alsem het volgende:
[..]
Ik lach altijd om mensen die hun eigen hersens naar de kanker zuipen in de veronderstelling dat alcohol geen kwaad kan omdat de overheid het toestaat.
Weet je waarom drugsgebruikers zeggen dat alcohol vergif is? dat is omdat dat zo is, zij hebben referentie aan andere drugs, mijn eigen ervaring is dat een liter whiskey meer effect heeft als een pil, lijn pep of 3 joints.
En omdat de halve wereldbevolking aan cafeïne is verslaaft en het een behoorlijke werking op het brein heeft is cafeïne een drug.
misschien kan jij je eens beter verdiepen in de definitie van drugs voordat je je bek open trekt
De overheid probeert te prijs te gebruiken om het gebruik te sturen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt prijs iets over de werking.
Ik maak de vergelijking ook niet.quote:Verder kan je een liter whiskey sowieso niet vergelijken met wiet. Want ook al rook je 15 joints dan ben je nog een stuk normaler dan als je een liter whiskey achterover slaat.
"Drugs (ook wel: verdovend middel, bedwelmingsmiddel, narcoticum, roesmiddel, geestverruimend middel, verboden middel of droog/droge) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder drogerende (verdovende en/of opwekkende) werking hebben, en die tot verslaving kunnen leiden."quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef Yggie het volgende:
"Dat is, omdat dat zo is." IJzersterke argumentatie!
Omdat de halve wereldbevolking aan cafeïne verslaafd is en het een behoorlijke 'werking' heeft op het brein is cafeïne een drug?
Misschien moet jezelf nog even naar de definitie van Drugs kijken voordat je zo hoog van de toren blaast.
Het kan best een drug zijn, daar gaat het mij niet om. TheMadEd schoffeert een andere forumbezoeker omdat die persoon de definitie van drugs niet zou kennen. Vervolgens geeft hij zelf een omschrijving van de definitie van drugs, waar ik het niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef donzine het volgende:
[..]
"Drugs (ook wel: verdovend middel, bedwelmingsmiddel, narcoticum, roesmiddel, geestverruimend middel, verboden middel of droog/droge) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder drogerende (verdovende en/of opwekkende) werking hebben, en die tot verslaving kunnen leiden."
Cafeïne is een verslavende en opwekkende stof, waarom zou dit geen drug zijn?
Een aanpassing voor de nauwkeurigheid: ik was diegene die iemand "schoffeerde" omdat hij een afwijkende definitie van drugs had, niet TheMadEd:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:51 schreef Yggie het volgende:
[..]
Het kan best een drug zijn, daar gaat het mij niet om. TheMadEd schoffeert een andere forumbezoeker omdat die persoon de definitie van drugs niet zou kennen. Vervolgens geeft hij zelf een omschrijving van de definitie van drugs, waar ik het niet mee eens ben.
Vervolgens geeft donzine een beschrijving van de definitie van drugs zoals wij deze sociaal geaccepteerd hebben, dat was ook niet TheMadEd:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef alsem het volgende:
Beetje schade opgelopen door de alcohol ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef donzine het volgende:
"Drugs (ook wel: verdovend middel, bedwelmingsmiddel, narcoticum, roesmiddel, geestverruimend middel,
Even een klein voorbeeld: een gram pep kost ongeveer 7 euro, een gram coke 40 euro's, onderzoek heeft aangetoond dat pep veel schadelijker is als coke.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt prijs iets over de werking. Verder kan je een liter whiskey sowieso niet vergelijken met wiet. Want ook al rook je 15 joints dan ben je nog een stuk normaler dan als je een liter whiskey achterover slaat.
Maak een aanraaktopicquote:
Gebruik jij drugsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha ik ken het jadat zijn van die mensen die er helemaal van schrikken als andere mensen verschillende soorten drugs hebben gebruikt maar die zich zelf wel elk weekend bezatten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb het dus werkelijk nooit gebruikt (caffeïne en alcohol uitgesloten), maar ben wel benieuwd af en toe.
Verder zal het me verder worst wezen of iemand wel of niet gebruikt
Ik heb geen drugs nodig om lol te hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:44 schreef dumblecore het volgende:
Nog erger:
Get your facts straight. Nu schoffeer je mij, ik zei namelijk niks daaroverquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:51 schreef Yggie het volgende:
[..]
Het kan best een drug zijn, daar gaat het mij niet om. TheMadEd schoffeert een andere forumbezoeker omdat die persoon de definitie van drugs niet zou kennen. Vervolgens geeft hij zelf een omschrijving van de definitie van drugs, waar ik het niet mee eens ben.
Dat weet ik zo net nog niet. Pep doet meer schade aan je lichaam (meeste is ook nog indirect door zware verwaarlozing) terwijl sos een grotere aanslag op je hersenpan doet.quote:Even een klein voorbeeld: een gram pep kost ongeveer 7 euro, een gram coke 40 euro's, onderzoek heeft aangetoond dat pep veel schadelijker is als coke.
Sos is ook niet echt lief voor je hart hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:01 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Get your facts straight. Nu schoffeer je mij, ik zei namelijk niks daarover
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Pep doet meer schade aan je lichaam (meeste is ook nog indirect door zware verwaarlozing) terwijl sos een grotere aanslag op je hersenpan doet.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:10 schreef alsem het volgende:
Vervolgens geeft donzine een beschrijving van de definitie van drugs zoals wij deze sociaal geaccepteerd hebben, dat was ook niet TheMadEd:
[..]
Beetje schade opgelopen door de alcohol ofzo?![]()
Bij mij begon het toch echt met een speen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:28 schreef Trannellius het volgende:
Stelletje junks in dit topic
"Ja maar ik gebruik alleen af en toe wiet!1" Ja, zo begint het bij iedere gebruiker, potentiële heroïnehoer
Het is toch best logisch te bedenken dat vrijwel iedereen die op een normale manier (dus emt een speen ja) een normaal leven gaat krijgen. Maar zodra je eenmaal een keer gaat blowen, wijzen de statistieken uit dat er een heel grote kans is dat je in de goot belandt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bij mij begon het toch echt met een speen.
Nee dat is gewoon een domme uitspraak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef Tamashii het volgende:
Nou, jullie kunnen heel veel zeiken.
Maar het is best goed als je nog nooit drugs hebt gebruikt.
Yeah rightquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is toch best logisch te bedenken dat vrijwel iedereen die op een normale manier (dus emt een speen ja) een normaal leven gaat krijgen. Maar zodra je eenmaal een keer gaat blowen, wijzen de statistieken uit dat er een heel grote kans is dat je in de goot belandt.
Bijna alle verslaafden zijn begonnen met het 'experimenteren' met wiet. Af en toe een blowtje doen, in hun ogen ook niks verkeerds aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yeah rightwant als je eens in de zoveel weken blowt ben je natuurlijk gedoemd om te falen in het leven.
Doe normaal man.
Ja, alle alcoholisten zijn beginnen met een biertje in t weekend..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Bijna alle verslaafden zijn begonnen met het 'experimenteren' met wiet. Af en toe een blowtje doen, in hun ogen ook niks verkeerds aan.
Lijkt mij geen toeval...
typisch. het allemaal goed praten met een collectief "Ja maar zij doen het oohookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, alle alcoholisten zijn beginnen met een biertje in t weekend..
Your point?
Ik praat niks goed, ik vraag alleen wat je punt is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
typisch. het allemaal goed praten met een collectief "Ja maar zij doen het oohook"
Doe die oogkleppen eens af, wil je?
Onzin. Graag een link naar gedegen onderzoek / artiekel daarover.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Bijna alle verslaafden zijn begonnen met het 'experimenteren' met wiet. Af en toe een blowtje doen, in hun ogen ook niks verkeerds aan.
Lijkt mij geen toeval...
Ik heb mijn profielwerkstuk gehouden over verslaafden, en alle 4 de mensen die ik had geïnterviewd zijn er met wiet enzo aan begonnen. doordat ik de gevolgen zag heb ikzelf besloten er nooit aan te beginnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Onzin. Graag een link naar gedegen onderzoek / artiekel daarover.
Ik ken ook wel een paar mensen die vaak aan de sos zitten, daar heeft dat jointje niets mee te maken hoor.Wiet en coke hebben ook totaal andere effecten dus ik begrijp niet hoe jij er bij komt dat iemand die eens een jointje gaat roken aan de sos komt.
Verder is harddrugs in een coffeeshop een absolute no-go.
Haha, de faal van de dagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk gehouden over verslaafden, en alle 4 de mensen die ik had genterviewd zijn er met wiet enzo aan begonnen. doordat ik de gevolgen zag heb ikzelf besloten er nooit aan te beginnen.
Ik denk gewoon dat je zelf eerst de gevolgen moet zien, dan weet je wel dat je het gewoon niet moet doen.
OPEN JE OGEN!!! GEBRUIK GEEN DRUGS!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk gehouden over verslaafden, en alle 4 de mensen die ik had geïnterviewd zijn er met wiet enzo aan begonnen. doordat ik de gevolgen zag heb ikzelf besloten er nooit aan te beginnen.
Ik denk gewoon dat je zelf eerst de gevolgen moet zien, dan weet je wel dat je het gewoon niet moet doen.
Ik rook al een jaar of 8 geregeld wiet en hasj. Nog nooit is het in mijn hoofd gekomen om aan harddrugs als coke en heroine te beginnen. Ik ken de gevolgen, waarschijnlijk net zoals jij van dithcbij, maar dat wil niet zeggen dat wiet een opstap is naar andere drugs. Nogmaals, iemand die lekker stoned wil worden gaat echt geen pil naar binnen happen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk gehouden over verslaafden, en alle 4 de mensen die ik had geïnterviewd zijn er met wiet enzo aan begonnen. doordat ik de gevolgen zag heb ikzelf besloten er nooit aan te beginnen.
OKEE. HOU MAAR OP. GOOI JEZELF ALSJEBLIEFT VAN EEN BRUG.quote:
Ja, degene die gezond bezig is en anderen probeert te helpen, is inderdaad de faler van de dag ;')quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Grappig, het woord logisch in een volkomen onbegrijpelijke zin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is toch best logisch te bedenken dat vrijwel iedereen die op een normale manier (dus emt een speen ja) een normaal leven gaat krijgen. ...
Aahh, meer zekerheid. Weet ik in ieder geval wat me in de toekomst te wachten staat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is toch best logisch te bedenken dat vrijwel iedereen die op een normale manier (dus emt een speen ja) een normaal leven gaat krijgen. Maar zodra je eenmaal een keer gaat blowen, wijzen de statistieken uit dat er een heel grote kans is dat je in de goot belandt.
Krijg je vast zo'n mega kick van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:40 schreef Dqod het volgende:
Jezus wat een bullshit hier zeg..
Ik steek lekker een jointje aan, biertje drbij en huppeteeeee ik krijg zin in n dikke spuit
heroine in m'n arm.. Pfff
Leg dat blaadje van Fred Teeven nu eens opzij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Krijg je vast zo'n mega kick van.
Ja.. ff geduld ehquote:
Dit is toch wel de faal van de week hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk gehouden over verslaafden, en alle 4 de mensen die ik had geïnterviewd zijn er met wiet enzo aan begonnen.
quote:doordat ik de gevolgen zag heb ikzelf besloten er nooit aan te beginnen.
Maar het zou toch veel veiliger als iemand op de snelweg 120 km/h zou rijden ipv 30? Iedereen kan dus beter gelijk maar aan de coke beginnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Bowlingbal het volgende:
Of nog erger, iedereen die harder reed dan 120, is met 30km/h begonnen. Met andere woorden, iedereen die ooit 30 rijdt, zal op de snelweg te hard rijden.
Dus omdat jij 4 kansloze junkzwervers hebt geïnterviewd denk je meteen dat iedereen die een keer met softdrugs is begonnen te 'experimenteren' zo zal eindigen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja sos door je neus is de enige drugsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:19 schreef Cee het volgende:
Ook nooit drugs gebruikt, ik krijg eerder het idee dat je je daarvoor moet generen aangezien het hier wemelt van stoere lijstjes van wel-gebruikers.Losse neusschotjes ftw en zo.
Pep is hier 5, en coke 50quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:10 schreef alsem het volgende:
Even een klein voorbeeld: een gram pep kost ongeveer 7 euro, een gram coke 40 euro's, onderzoek heeft aangetoond dat pep veel schadelijker is als coke.
Ja toch! Die bong steek je toch in je rechterneusgat totdat je je linkerhersenkwab met het puntje kan kietelen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja sos door je neus is de enige drugs
Ik heb na 23 jaar intensief wietgebruik nog nooit een harddrug gebruikt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:19 schreef stofzuierslang het volgende:
bij mij begon het eerst ook met wiet/hasj en na een half jaartje al naar de harddrugs.
Neen, je bent in ontkenningsfase. Ik weet wel dat jij zwaardere zooi hebt gebruikt, het wordt tijd dat jij dat ook inziet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:23 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik heb na 23 jaar intensief wietgebruik nog nooit een harddrug gebruikt.
Ik heb de verkeerde vrienden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neen, je bent in ontkenningsfase. Ik weet wel dat jij zwaardere zooi hebt gebruikt, het wordt tijd dat jij dat ook inziet.
En je hebt inderdaad verkeerde vrienden.
Goed bezig, chef.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:13 schreef Skunkkk het volgende:
ik gebruik geen drugs, alleen wiet en hash (en soms paddo's).. dat gaat er wel in.![]()
Tsja, drugs zijn slecht is naar mijn mening geen onzin, alle drugs zijn schadelijk voor je lichaam bij veelvuldig gebruik. Als je echter weet hoe je ermee om hoeft gaan dan hoeft drugs niet (heel) schadelijk te zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nooit gerookt, daar ben ik soms best trots op (vanaf mijn 10e ofzo rookten ongeveer al mijn vrienden, nu nog steeds bijna allemaal). Van roken snap ik écht het nut niet. De meest onzinnige drug, nicotine.
Op roken na sta ik eigenlijk voor alles wel open (de bekende uitzonderingen daargelaten) en heb redelijk wat geëxperimenteerd (en doe ik dat nog steeds).
Ik word altijd een beetje moe van droeftoeters zoals Juicyhil, op pagina 1 van dit topicMaar opzich is het logisch, ook ik heb de opvoeding gehad dat 'drugs slecht zijn' en mijn ouders hebben die opvoeding waarschijnlijk ook gehad. Dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik ben er alleen zelf achter gekomen dat dat de opvatting 'drugs zijn slecht' per definitie onzin is.
Er is zoveel slecht, wat gewoon 'normaal' is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, drugs zijn slecht is naar mijn mening geen onzin, alle drugs zijn schadelijk voor je lichaam bij veelvuldig gebruik. Als je echter weet hoe je ermee om hoeft gaan dan hoeft drugs niet (heel) schadelijk te zijn.
Ja natuurlijk, maar die normale dingen mag je toch ook slecht noemenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er is zoveel slecht, wat gewoon 'normaal' is.
Gezond is anders natuurlijk, maar de definitie 'drugs zijn slecht' is onzin. Dat kan en mag je zo niet zeggen, maargoed, dat is mijn mening.
Ik gebruik ongeveer 1x per maand een 'verboden' drug en verder drink ik elk weekend. Wat is slechter? Tja.
Als ik de topics van TS bekijk denk ik dat hij minimaal 50% van zijn tijd onder invloed isquote:
Wat zou je willen proberen dan? Je hebt drugs die echt bijzonder zijn de eerste keer, zoals XTC, je hebt ook drugs dat je de eerste keer denkt 'is dit het nou?', zoals cocaïne.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:13 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt maar ik wil het wel nog een keer proberen voor ik dood ga. Gewoon om te checken of het echt zo '' bijzonder '' is als men beweert.
Nee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef Nuvard het volgende:
Mensen die drugs gebruiken horen vaak tot de lagere klassen van de maatschappij.
ach anderen zitten de helft van hun tijd op Fok!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als ik de topics van TS bekijk denk ik dat hij minimaal 50% van zijn tijd onder invloed is
Beetje raar om het op zon manier te bekijken natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, drugs zijn slecht is naar mijn mening geen onzin, alle drugs zijn schadelijk voor je lichaam bij veelvuldig gebruik.
zeker de hele avond rondjes lopen en telkens het zelfde zinnetje aan iedereen vragen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:39 schreef Rasher het volgende:
Ik heb een shirt waarop staat 'Drugfree'. Die trek ik dan zo aan naar zo'n housefeest en dan klap ik 30 pillen achter m'n kiezen en dan al die mensen zo van: O_O en dan ik zo: Heb je drugs op ofzo?
hij loopt alleen maar rondjes, elk rondje is anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:59 schreef alsem het volgende:
[..]
zeker de hele avond rondjes lopen en telkens het zelfde zinnetje aan iedereen vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |