That that can in The Netherlands.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef fok-franz het volgende:
When i fucked a girl in her ass and her gf lick me clean, thats make me proud!
Nu!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef fok-franz het volgende:
When i fucked a girl in her ass and her gf licked me clean, that made me proud!
Je bent trots dat je je pedofieleninstinct weet te onderdrukken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Dat ik nog altijd NEE tegen drugs zeg. Drugs![]()
En pedofilie moet ik ook niks van hebben.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Dat ik nog altijd NEE tegen drugs zeg. Drugs![]()
En pedofilie moet ik ook niks van hebben.
Jij mag trots zijn op je reputatie hier. Man, je hebt alleen je ontmaagding niet verkocht in V&A.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:28 schreef Braddie het volgende:
het meest trots was ik toen ik voor 600 man op trad met een synthesizert..
Ook tegen cafeïne?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
Ook tegen alcohol?
Anders lieg je u_u
Dat geleuter altijd over principieel geen drugs gebruikenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ook tegen cafeïne?![]()
![]()
Hou toch op
Nou, er zijn zat dingen die ik niet verkopen zal.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij mag trots zijn op je reputatie hier. Man, je hebt alleen je ontmaagding niet verkocht in V&A.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ook tegen cafeïne?![]()
![]()
Hou toch op
Nee ik zuip als een ketter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
Ook tegen alcohol?
Anders lieg je u_u
Hm ff serieus eh..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik zuip als een ketter.
Maar da's geen echte drugs. Junkiegebruikerts.![]()
Ben trots dat ik mezelf niet tot dat stelende tuig hoef te rekenen. Da's toch karakter tonen, al zeg ik het zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |