thanks, ik ga begin van deze week nog wel even checken dan. Ik zag bij Divided zo'n gebleekte hangen, maar het was zo druk, dus ik had al geen zin meer.quote:Op zondag 6 september 2009 16:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
tot 9 september...
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=755_DENIM
ok ben benieuwd!quote:Op zondag 6 september 2009 18:42 schreef electronique het volgende:
[..]
zal ik vanavond of morgen even regelen
Veel tijd, beter bestel je gewoon via internet opnieuw en stuur je dit terug.quote:Op zondag 6 september 2009 20:23 schreef electronique het volgende:
hoeveel tijd gaat er ongeveer overheen als je iets terugstuurt voor een andere maat?
Daar had ik serieus nog niet aan gedachtquote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Linnie20v het volgende:
Dan koop je toch een paar oorbellen van 1.90![]()
tenminste dat zou ik doen als ik per se korting wil op een jas/ duurder item
je mag denk ik ook gewoon de volle mep betalen en het andere artikel inleveren.quote:Op maandag 7 september 2009 12:40 schreef morgane het volgende:
Wtf, als de jas dus toch niet goed is moet je dat shirt ook terugbrengen.
Haha dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen, zeker bij de grotere wordt er wel iemand opgeofferd om je op te wachten bij de ingangquote:Op maandag 7 september 2009 14:29 schreef Linnie20v het volgende:
Nou, had heel enthousiast het bestandje uitgeprint....worden ze met bosjes in de winkel gewoon weggegeven...
En het trieste van alles is dat ik met een ¤10 broeken korting de winkel verlietheb wel een mooie broek
Wauw nice!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Nou, ik had maar even het zekere voor het onzekere genomen....Dit filiaal is niet zo groot namelijk.
Even een pic van de fabulous pants :
[ afbeelding ]![]()
Ok, thnx. Ik ga morgen even de h&m's checkenquote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors: Heb even gekeken en het is 66% katoen, en 30% polyester met dus 4% elastaan.
Ok, Divided zit in beide winkels welquote:Op maandag 7 september 2009 15:45 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb hem uit de divided winkel...dat is misschien al makkelijker zoeken
Niks, maar het is veranderd dus het kan ook 1,- zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef electronique het volgende:
als je alle artikelen uit een bestelling terugstuurt, watmoet je dan betalen?
??? de webshop?quote:Op maandag 7 september 2009 22:57 schreef alors het volgende:
Ik ga morgen mn wekker zetten, wedden dat ze niet gaan bijvullen of pas heel laat?
We hebben het over de webshop, de webshop vult normaal iedere weekdag bij.quote:Op maandag 7 september 2009 23:46 schreef richbitch het volgende:
Eerst gaat het over bijvullen? Wat de webshop? of Winkel?
Dan gokt iemand dat ze morgen gaan aanvullen maar waarom morgen...? Speciale datum/dag oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |