abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72362252
quote:
Op woensdag 2 september 2009 01:36 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Geen dank. Waar kan de factuur naartoe? Of heb je de postbus ook gesloopt?
Vuilnisbakstraat nr 10 @ The Trashcan

Niet zo heel boeiende foto's van gisteren..om de heren te stimuleren (althans ik mot zelf eerst eens proeven) een appeltaart gebakken die ik straks eens ga brengen .

Apart Roosje uit de tuin

EEn van de verhuisredenen en ja om m'n tassen in de kofferbak te krijgen was het dus op de motorkap liggen (en ja aan de achterkant van die grijze auto was meer dan 2 m over )

&On Topic

Keukenbalken recht

Platen erop!

Voor het geval ze zich vandaag vervelen

Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 2 september 2009 @ 08:59:17 #127
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72362923
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:25 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

Dan stop je er tot die tijd toch hier en daar een glazen dakpan tussen...

Zal het eens aan de heer des huizes voor leggen. Goede tip
  woensdag 2 september 2009 @ 09:02:34 #128
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72362964

Je hebt gewoon je gordijnen laten hangen ook al heb je geen dak meer

Hihi...
Maar het ziet er goed uit meis. Moet goed komen vandaag (zeker als ze taart krijgen )
pi_72363433
ja er zitten ook loodjes in die gordijnen kwam ik achter dus die blijven ook keurig hangen.
Zit even uit te puffen na wassen, strijken en badkamer schoonmaken. Zo eff stofzuiger erdoor en we hebben weer een redelijk net huis.
Appeltaart smaakte prima als ontbijt dus hopen dat de heren het ook waarderen.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:35:50 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72363455
Het is vandaag een goeie dag voor appeltaart, zeker met dit weer van vandaag
Lekkere dot (uiteraard zelf) geklopte slagroom erbij, hmmmm

Wat kost zo'n balk nou? Niet dat we ze nodig hebben hier (voorlopig niet hoop ik ), maar ben eigenlijk gewoon benieuwd. Zat me af te vragen of je als je je huis wilt isoleren en toch balken in het zicht wilt hebben, je een extra balkenlaag kunt maken ofzo... Is eigenlijk gewoon een hersenspinsel van mijn kant hoor
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72363575
Mijn zelf geklopte slagroom zit er even niet in die is dan al slap als ik daar aan kom .

Ehmm geen idee wat ze kosten (factuur erop na zal slaan) maar dan moet je wel een hoog plafond hebben wil je een extra laag aanbrengen?
Bij ons is het plafond zo laag dat het juist wel slim is die balk en dan pas het gips, lijkt het net wat groter vind ik dn hoor.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:47:10 #132
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72363668
Buiten dat, ziet het er natuurlijk superschattig uit, balkjes in het zicht
Ga je ze een kleurtje geven of blijven ze blank hout?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72363780
Ze gaan wel iets van een beits krijgen aanvankelijk.
Misscien ooit zelfs een kleurtje. Moet iets vinden dat bij keuken (zie TM's keuken) en vloer past (de houten in studeerkame) Als het goed is blijven de balken in studeerkamer (naast keuken verbonden dmv deurgat) in het kader van symetrie ook zichtbaar.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:59:41 #134
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72363901
Mooie is dat je er alle kanten mee op kunt als je mooie balken hebt
Hier in de slapakamer heb ik nog even getwijfeld, maar we hebben ze toch dicht gemaakt, want de balken waren echt niet mooi. Wie weet ooit in een ander huis, tot die tijd zet ik gewoon een foto neer van balken in zicht-huizen
  woensdag 2 september 2009 @ 10:13:57 #135
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72364165
dat parkeer probleem aan de achterzijd elost zich vanzelf op met een trekhaak...

al mijn auto;s zijn dan ook voorzien van een stevig stuk staal aan de achterzijde.

Ik beloof je, dat geeft een ruimte
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_72364273
Mja klusfoobje geloof dat ze wel schrok toen we onze boodschappentassen enz in de auto legden zo'n beetje zittende op haar motorkap. Blij kijken deed ze er iig niet bij.
Och op naar onze eigen garage
  woensdag 2 september 2009 @ 10:20:44 #137
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72364312
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mja klusfoobje geloof dat ze wel schrok toen we onze boodschappentassen enz in de auto legden zo'n beetje zittende op haar motorkap. Blij kijken deed ze er iig niet bij.
Och op naar onze eigen garage
eventueel kun je het "probleem"ook tijdelijk oplossen door je achterkant te vorozien van een mooie "L"sticker. Iemand die nadenkt en zijn auto zelf betaald blijft er dan wel een stuk vandaan

maarrrrrr

een eigen , ruime, verwarmde slaapplaats voor votre voiture is wel het mooiste. Ik heb het mijn troentjes ook belooft. Eens....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_72366341
Net even de appeltaart wezen brengen en we hebben al een puntje staan met allemaal balkjes
pi_72366854
Gaat echt snel dus?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72366966
Jep alleen komen er nu wel donkere wolken aan eff buienradar checken.
Zal vanmiddag eens met een potlood de kamers uittekenen voor zover ze al niet duidelijk zijn dmv de muuropbouw.
pi_72370568
Hé, misschien een idee om die rubber matten om je auto te wikkelen? Kunnen de anderen er ook tegenaan rijden!

Enne... Het begint alweer ergens op te lijken.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:50:17 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72370916
OMG! Ik zat te zoeken naar je topic, maar er is al een nieuwe en het dak is eraf!

Ik ga ff bijlezen!
  woensdag 2 september 2009 @ 14:55:22 #143
81894 godigita
Trollercoaster
pi_72371058
het dak is eraf! Jeetje!
pi_72373634
Ja hé begin weer het idee te krijgen dat het goed komt.
En de kamer indeling is al te zien, nieuwe foto's!!

Slaapkamer breedte

Inloopkast

Slaapkamer 2

Raam omlijsting plus uitzicht slaapkamer

Weer netjes dicht

Zijaanzicht

Balken studeerkamer

Ook weer netjes dicht (waar de balken zitten moet nog een steentje)

Wij gaan de gaten voor de spotjes maken
  woensdag 2 september 2009 @ 18:05:13 #145
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72373769
WHOEHAAAAA! Dat uitzicht van die slaapkamer .
pi_72374216
Ik dacht dat ik op plaatje 3 een tank (container met balk?) zag staan. Ik moet echt wat minder gaan gamen...

En goed uitzicht.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72374350
Ehmm nee de auto's van onze buren hebben er veel van weg ook maar de container nu gaat het echt niet goed

Thnx!
  woensdag 2 september 2009 @ 18:31:45 #148
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72374498
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Nero22 het volgende:
Ik dacht dat ik op plaatje 3 een tank (container met balk?) zag staan. Ik moet echt wat minder gaan gamen...

En goed uitzicht.
Hoe herkenbaar! Zo dacht ik toen we Prince of Persia op de Wii speelden dat ik overal naar toe kon springen en tegenop kon klimmen. Ook zag ik overal extra levens en punten als ik van die stenen potten zag staan bij mensen .
pi_72374847
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
Ehmm nee de auto's van onze buren hebben er veel van weg ook maar de container nu gaat het echt niet goed

Thnx!
Maar kijk dan!

Zo lijkt het toch wel een beetje op een tank?
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:31 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar! Zo dacht ik toen we Prince of Persia op de Wii speelden dat ik overal naar toe kon springen en tegenop kon klimmen. Ook zag ik overal extra levens en punten als ik van die stenen potten zag staan bij mensen .
Hoe vaker je speelt, hoe minder je gaat zien. Ok, eerst ga je meer zien, maar dan wordt het op een gegeven moment weer minder. Dus veel oefenen!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72377545
Ik zoek overigens een kleine servieskast die ik op kan hangen in de keuken, dit model of iets groter.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')