Ik neem aan dat je voor deze klus ook een bouwvergunning nodig had.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:40 schreef Ml-etje het volgende:begin maar met het betalen van de vergunning en dan de fundering
![]()
Kom daarna maar terug en geef me de rekening. Dit is goedkoper en bovendien vinden wij het mooi zoals het is (afbreken mocht ook niet).
Ik blijf het frappant vinden dat je voor sommige kleine dingen een vergunning nodig hebt terwijl je wel blijkbaar je halve huis mag slopen zonder vergunningen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
Nope, valt onder het kopje renovatie en daar heb je hier geen vergunning voor nodig.
Althans volgens onze brief van de gemeente met daarin exact beschreven wat wij gaan doen (dit dus).
En inderdaad het is oude meuk op alles wat nog staat na.
Maaruh je bent wel meteen komen spieken na de 1.60 en 90 kg
Ehmm nee die foto bestaat ook niet (wel een van mij trap schoonmakende in vorige topic) het is meer 1.70 en 55-60 kgquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ik blijf het frappant vinden dat je voor sommige kleine dingen een vergunning nodig hebt terwijl je wel blijkbaar je halve huis mag slopen zonder vergunningen.
Ik lurk af en toe al in je klustopic hoor. En ik heb nog geen foto gezien van 1.60 vs. 90 kg. :p
Als het op het papiertje staat is het meestal wel goed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm nee die foto bestaat ook niet (wel een van mij trap schoonmakende in vorige topic) het is meer 1.70 en 55-60 kg
Bijzonder hé? Vond ik ook maarja als zij dat op papier zetten dan ben ik niet te beroerd om dat blaadje te bewaren. Zolang we het maar hetzelfde terug maakten en dezelfde kleur pannen was het ok.
Dan stop je er tot die tijd toch hier en daar een glazen dakpan tussen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:35 schreef Rallydame het volgende:
Jeps...
Er liggen wat pannen los en van sommige zijn wat stukjes af. Veroorzaakt geen grote problemen maar het is netter als het gewoon goed is. Een paar weken geleden had ik het er met de buurman over en die vertelde dat hij met hetzelfde "probleem" kampte. Hij wilde wel mee doen als wij gingen beginnen. Aangezien dat nu echt niet meer in het budget zit, wordt het volgend jaar. Mocht een van ons 2en het budget niet rond krijgen dan schuiven we weer eventjes. Het heeft geen haast gelukkig..
Kunnen we meteen een raam op zolder maken want het blijft een donker hok nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |