* Rallydame enquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:37 schreef Nero22 het volgende:
En dan de hele muur? Of alleen zo'n stootrandje?
Ja, ik ben er ook niet bekend mee hoor...
Oh dat heb ik nou ook altijd! Ik moet me echt beheersen om te bellen of het skelet er al staat...quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:00 schreef Rallydame het volgende:
Zit je nu niet op je te stoel te wippen op je werk omdat je wilt weten hoe het gaat, het er nu op dit moment uit ziet en hoe het gaat worden??
Of ben ik de enige die voor zulke grote, belangrijke projecten altijd zenuwachtig ben en dan steeds op de klok kijk en niet stil kan zitten?
Maar....... vandaag is de grote dag...Spannend hoor...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:08 schreef styliste het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nou ook altijd! Ik moet me echt beheersen om te bellen of het skelet er al staat...
In zo'n geval werkt bij mij de volgende smoes altijd..quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi geen smoesje voorhanden daar alles afgeleverd wordt op al bekende data
Voel je geen griepje opkomen ? Of heb je die ook al een paar keer gebruikt ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
SMoesje gevonden!!:D een meneer die morgen de dakpannen komt halen
Het dak is er al af!! Dakpannen eraf, alle wanden weg, buitenwanden weg dus we hebben een gat enheeft al foto's gemaakt
.
Ze gaan nu de verdiepingsvloer eruit slopen.
![]()
![]()
![]()
Heb nu wel een beetje de neiging op te staan en weg te gaan
Nee, ik had het dan ook gelijk goed gedaan hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
verstandig obli maarja weinig keuze die schoorsteen moest weg en door de schoorsteen was het midden van de muur rot, echt niet verantwoord meer.
Komt goed! Morgen gaat de opbouw beginnen, ga eens het weer checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |