En ik ben weer klant van hun, zo is het kringetje weer rond.quote:
Of als je lekker toeristisch wilt doen:quote:
Het is de 28equote:
No, I'll be cleaning up my childhood and buying laptopsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
If I'm alive and well, will you be there holding my hand?
Doe eens niet zo onaardig.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Net zoals gisteren, eergisteren en de rest van de afgelopen week?
KK vond me toch al niet lief, kan ik die mening net zo goed laten voortbestaan.quote:
Don't youquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
No, I'll be cleaning up my childhood and buying laptops
Ooit deed je heel lief tegen mequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
KK vond me toch al niet lief, kan ik die mening net zo goed laten voortbestaan.
Ik vind het slecht beargumenteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
KK vond me toch al niet lief, kan ik die mening net zo goed laten voortbestaan.
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ooit deed je heel lief tegen me
I was just angry at the situation, miss Wings!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't youat me, Miss Rhyme-a-dime!
............ *ritst de tent potdicht*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I was just angry at the situation, miss Wings!
Iat whomever I want to!
*rammelt aan de tent*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............ *ritst de tent potdicht*
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
*rammelt aan de tent*
Kijk eens wat ik voor je hebt?
Van bij de buren
"Let the liquor take off what you're on"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wine is not the answer!
but it helps you forget the question![]()
Waarom niet, ik drink ook whisky, cognac, rum, vermout en likeur.quote:
ja, zo bij vlagen hè?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hallo, ik voel het nu nog af en toe!
Bitterkoekjes met zeewaterquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ja, zo bij vlagen hè?
ik krijg af en toe nog een zoutige smaak in mijn mond for no apparent reason![]()
Ja, bitterkoekjes met zeewaterquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitterkoekjes met zeewater
En ik had nog gewaarschuwd!
Dat kun je aan mijn ademhaling trouwens ook goed horen hoor, dara hoef je niet aandachtig voor te luisteren!
Oh please, ze weten nu echt wel dat je een cumguzzling twinkwhore bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, bitterkoekjes met zeewater![]()
![]()
![]()
Heus waar!
Dat was het!
ECHT!
En niks anders
SSSSSSSSHHHHHHHHTquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh please, ze weten nu echt wel dat je een cumguzzling twinkwhore bent
ff vergaderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |