Mij niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet het niet, seks met een wildvreemde lijkt mij raarder..
En de langharige studenten je toelachen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:35 schreef Vlarp het volgende:
Goede morgen
Ik begroet u vanaf mijn werk in Leiden alwaar de zon heerlijk schijnt en de straten glinsteren
Dat zou ook nog kunnen ja, maar da's dan niet het doel lijkt mequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Van sex met een wildvreemde kan nog een relatie ontstaan.
Korpsballen lachen je niet toe, die lachen je uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de langharige studenten je toelachen?
Sexrelatie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja, maar da's dan niet het doel lijkt me
Nou, vanmorgen zat er een vreselijke lekkere kortharige schuin tegenover mequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de langharige studenten je toelachen?
Ik wil geen corpsbalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Korpsballen lachen je niet toe, die lachen je uit
Wat versta jij onder vreselijk lekker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, vanmorgen zat er een vreselijke lekkere kortharige schuin tegenover me
Je zit in Leiden for crying out loud!quote:
One night stand?quote:
Vlarpjes smaak is wellicht niet onze smaak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat versta jij onder vreselijk lekker?
Nee ik wil meer keren. Even de schade van een maand inhalen.quote:
Langer dan ik, korte blonde haartjes, slank, licht tintje van de zon, strak lichaam, leuke kledingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat versta jij onder vreselijk lekker?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik wil meer keren. Even de schade van een maand inhalen.
En ook hier zijn leuke studenten, believe me!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zit in Leiden for crying out loud!
Ow. Zie je? Andere smaak.quote:
Ik vind het zo'n korpsstad!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ook hier zijn leuke studenten, believe me!
Dat is weer zo'n gedoe. De een wil het zo en de ander vind dat dat zeer doet etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Meerdere one night stands kan toch ook?
Kom je een keer hier heen dan? Gaan we vanuit m'n werk wat drinkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n korpsstad!
(Maar het is ook al ruim 10 jaar geleden dat ik er was... ik bedoel.. ik heb er Men in Black in de bios gezienAncient!)
Jamaar hoe weet je dat de eerste one night stand de beste is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n gedoe. De een wil het zo en de ander vind dat dat zeer doet etc.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je een keer hier heen dan? Gaan we vanuit m'n werk wat drinken
Ik zou niet eens meer weten hoe dat moet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hoe weet je dat de eerste one night stand de beste is?
Verandering van spijs doet eten!
Nah, zal ik eens voor je koken dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten hoe dat moet.
Tip:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Sure, ik ga ff wat uren reizen voor een borrel.
Wanneer gaan we?
Jouw of mijn keuken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, zal ik eens voor je koken dan?
Er zijn mensen die dat wel voor me overhebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Sure, ik ga ff wat uren reizen voor een borrel.
Wanneer gaan we?
Mja, wanneer gaan wij weer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tip:
http://www.stadscafevanderwerff.nl/
Ik dacht op de salontafelquote:
Heb ik ook wel hoor pollewopsje!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat wel voor me overhebben
O dat is wel meer ruimte!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb net een gloednieuwe eettafel
Tis wel glas, dus dat kan ook wel uitmonden in een drama.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tis wel glas, dus dat kan ook wel uitmonden in een drama.
Dan maar hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe maar niet dan. De manier waarop wij tekeer zouden gaan zou resulteren in EHBO.
Oeh, nice!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan maar hier
[ afbeelding ]
De zijden sjaaltjes liggen in het nachtkastje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, nice!
[ afbeelding ]
De mijne is minder strak/chique, maar wel spijlen aan voeten- en hoofdeinde
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De zijden sjaaltjes liggen in het nachtkastje?
Trein van Ehv naar Rotterdam, dan Thalys naar Parijs?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook wel hoor pollewopsje!
Ik heb vanaf volgende week vrijdag vakantie
God, mijn maag draait 360 graden rond als ik er aan denk. Gister bezig geweest met een trein naar parijs zoeken en ik kon er gewoon niet mee doorgaan
If I'm alive and well, will you be there holding my hand?quote:
Ja. Dat ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Trein van Ehv naar Rotterdam, dan Thalys naar Parijs?
Beter Bed?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan maar hier
[ afbeelding ]
Net zoals gisteren, eergisteren en de rest van de afgelopen week?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:38 schreef Keukenkast het volgende:
Vandaag heb ik een rotdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |