Dat we dat dus niet doenquote:
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Wist je trouwens dat de jongen die mee was naar la Roux met mij (en bij mij in de tent sliep) ooit met Kenne heeft gedate?
quote:
Ik welquote:
Neuh, zijn er genoeg hier.quote:Ben ik de enige homo die Tori Amos niet leuk vind?
"He's got a mouth like a hoover!"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor stofzuigerzakken? Of ben je meer een dysontype?
Hij weet dat ik niks aan het doen ben..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, hij inspireert blijkbaar wel!
Anders ga jij toch gewoon naar spele.nl met het geluid aan?Of ga Patiencen of Spider Solitairen!
Ja ja, aai aaiquote:
And you know it babyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil je niet arrogant maken maarruh...
Purrrrrrrrrrrrquote:
Waarom kom jij eigenlijk niet voor in al die intriges? Als [HOMO] hoort dat toch wel hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Xiance het volgende:
ok dussem..
Angel heeft "iets" met Tibo, en keukenkastje is niet Tibo, maar toch heeft angel daar ook "iets mee" ?
SAJ en Ang3l gaan samen "iets" krijgen (of doen eigenlijk meer..) zodra ze bedacht hebben hoe en waar.
Vlarp wil een meet bij Ang3l thuis,
en waxxer heeft fotos van hem en Vlarp terwijl ze "iets" doen wat Ang3l en SAJ nog gáán doen..
ja, ik snap het allemaal weer!
Het is een kwestie van willenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef Xiance het volgende:
het hier bijhouden is moeilijker dan mijn 2 nichtjes (4 en 2) bijhouyden
ik ben een engeltje, en veelvuldig afzijdigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet voor in al die intriges? Als [HOMO] hoort dat toch wel hoor
Maar ook afzijdige types kunnen leuk zijn *wink*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben een engeltje, en veelvuldig afzijdig
ik lurk meer dan dat ik post
het lijkt er op dat ik de enige ben die niets met Ang3l doet of gaat doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Xiance het volgende:
ok dussem..
Angel heeft "iets" met Tibo, en keukenkastje is niet Tibo, maar toch heeft angel daar ook "iets mee" ?
SAJ en Ang3l gaan samen "iets" krijgen (of doen eigenlijk meer..) zodra ze bedacht hebben hoe en waar.
Vlarp wil een meet bij Ang3l thuis,
en waxxer heeft fotos van hem en Vlarp terwijl ze "iets" doen wat Ang3l en SAJ nog gáán doen..
ja, ik snap het allemaal weer!
excus moi?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het lijkt er op dat ik de enige ben die niets met Ang3l doet of gaat doen
Oeh!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
Vlarp:
deze niet hoor
ik ben te tempramentvol
Moet ik nou alweer achter je oor likken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Purrrrrrrrrrrr
Wij katten hebben aandacht nodig.
Aandacht achter mijn oor, bijvoorbeeld!
Pardon?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het lijkt er op dat ik de enige ben die niets met Ang3l doet of gaat doen
Nobody else is gonna do itquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer achter je oor likken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |