Ik zie lekkere kontjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp en Ang3l!
Jullie zijn er nu allebei...
*klik*
Hai!
Alleen tipsy worden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef Eustace. het volgende:
Weekend. <3 Morgen Amsterdam, Den Haag en Scheveningen met lover. <3 Tipsy worden in de duinen bij zonsondergang. <3
ja ja en wie kan het allemaal weer opruimen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie voldoende mogelijkheden voor een meet bij Ang3l thuis.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ja en wie kan het allemaal weer opruimen...
Jaja, maar kijk, hier kwam ik al een hele tijd achter en wilde het nog zeggen omdat dat eng is wat daar gebeurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben aan het werk Wax
Ik kijk niet continu mee
Hoiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, maar kijk, hier kwam ik al een hele tijd achter en wilde het nog zeggen omdat dat eng is wat daar gebeurt.En mijn hoofd ook, die haren en die wallen onder mijn ogen en die winterjas!
![]()
Wirklich war!!
Maar enfin.
Hai!
dat weet ik dus niet, voor dat soort meets word ik dus niet uitgenodigd, kijk maar naar de recente meet die hij met KK hadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg gezogen wordt bij een meeting bij Ang3l.
Ja ga maar vast sparenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg gezogen wordt bij een meeting bij Ang3l.
ja zeg hallo, daar hebben we een afspraak over!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet, voor dat soort meets word ik dus niet uitgenodigd, kijk maar naar de recente meet die hij met KK had
Joa... thuus!quote:
er is overigens helemaal niks gebeurd toen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja zeg hallo, daar hebben we een afspraak over!
Vast een J. van Jody of Joey of Jordi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef Keukenkast het volgende:
Eustace??
Waarom praten we niet over jouw vriendje met enkel een initiaal?
Dat is traditie
Wat is de eerste letter van zijn naam?
En hoe is zijn moeder?
M'n leidinggevende zit me ontzettend te demotiveren...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joa... thuus!
Maar ja, dan klik ik weer door en hop ik zit op Fok. Net zoals het begon, ooit.
Dus ik moet maar eens verder gaan.
nee, NIETS!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
er is overigens helemaal niks gebeurd toen!
NIKS
Ik denk het wel poesje, aangezien Kenne me heeft gedumpt voor Tori Amosquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Zeg luieruitslagje van me, ga je nou wel mee naar Florence?
welke afspraak?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja zeg hallo, daar hebben we een afspraak over!
Nou, hij inspireert blijkbaar wel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n leidinggevende zit me ontzettend te demotiveren...
Hij zit alleen maar muziek te luisteren en nutteloze sites te bezoeken
Ik gaa ook naar Tori Amos.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk het wel poesje, aangezien Kenne me heeft gedumpt voor Tori Amos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |